Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр з біології 7 клас

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота містить завдання різного рівня складності,що допоможе перевірити рівень засвоєння знань учнями 7 класу за ІІ семестр.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з біології

за ІІ семестр 7 клас

І Варіант

І рівень Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 б.)

У завданнях 1-8 виберіть одну правильну відповідь із запропонованих.

1. Період насиджування птахами яєць називають:

а) нерестом; б) шлюбною поведінкою; в) лактацією; г)інкубацією.

2. Яка шкіра характерна для земноводних:

а) гола, містить залози;

б) гола, суха;

в) суха, вкрита роговими лусками;

г) м'яка, гола, має безліч залоз, що виділяють слиз.

3. Укажіть специфічний орган чуття риб:

а) орган зору; б) бічна лінія;  в) орган нюху; г) внутрішнє вухо.

4. Плацента – це:

а) сумка, що утворюється на череві самки;

б) орган, в якому переплітаються кровоносні судини матері і зародка;

в) ділянка яйцепровода, з якої до зародка надходять поживні речовини;

г) зовнішня зародкова  оболонка.

5. Кровоносна система ссавців:

а) замкнена; б) незамкнена;      в) відсутня;     г)  гідроїдна.

6. Особливостями шкіри птахів є:

а) багата на слизові залози;

б) позбавлена залоз, крім куприкової, яка виділяє слиз;

в) позбавлена залоз, крім куприкової, яка виділяє жир.

 

ІІ рівень             

( Кожне правильно виконане завдання 1 б)

 

Завдання 7-8  мають декілька  правильних відповідей з запропонованих варіантів.

7. До земноводних належать:

а) гадюка степова; б) плямиста саламандра; в) жаба прудка; г)жаба-порося.

 

8. Які тварини в зимовий період сплять:

а) бабак степовий; б) лисиця руда; в) єнотовидний собака; г) борсук звичайний.

9. Установіть відповідність між організмами та харчовими рівнями, які вони займають:

1.

Трав´яниста рослина

А

Редуцент

2.

Вовк

Б

Консумент 1-го порядку

3.

Бактерія гниття

В

Консумент 2-го порядку

4.

Корова

Г

Продуцент

 

 

 

 

ІІІ рівень ( Кожне правильно виконане завдання 1 б)

 

Завдання 10    12 на встановлення відповідності

 

10.Установіть відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками хребетних тварин, яким вони відповідають:

1.

Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою

А

Камбала

2.

Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки

Б

Черепаха

3.

Теплокровні, 4-камерне серце

В

Саламандра

4.

Холоднокровні, 2-камерне серце

Г

Землерийки

11.Установіть відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх ілюструють:

1.

Умовний рефлекс

А

Пташеня солов´я запам’ятовує пісню батька

2.

Научіння

Б

Домашня собака підставляє шию, якщо їй показують повідець

3.

Інстинкт

В

Кішка примружує очі від яскравого світла

4.

Безумовний рефлекс

Г

Павук плете павутину

 

12. Встановіть відповідність термінів між двома колонками:

а) першодзвірі    1. Качкодзьоб

б) сумчасі            2. Кенгуру

в) птахи               3. Кит

г)  ссавці              4. Пінгвін

                              5. Акула

 

ІVрівень   Дати розгорнуту відповідь на запитання ( 3б.)

     Одне завдання на вибір

  1. Перелічіть особливості будови  птахів, пов’язані з пристосуванням до польоту.
  2. На прикладах розкрийте значення різних форм вродженої поведінки.

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з біології

за ІІ семестр 7 клас

ІІ Варіант

І рівень Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 б.)

У завданнях 1-8 виберіть одну правильну відповідь із запропонованих.

 

1.  Нерест риб – це період:

а) активного живлення; б) розмноження; в) міграції до водойм іншого типу.

2. Яка шкіра характерна для плазунів:

а) гола, містить залози;

б) гола, суха;

в) суха, вкрита роговими лусками, залоз практично немає;

г) м'яка, гола, має безліч залоз, що виділяють слиз.

3.  У гризунів:

а) добре розвинені ікла;

б) добре розвинені різці;

в) зуби відсутні;

г)  є ікла.

4. Який орган викликає рух крові по кровоносних судинах:

а)      легені;     б)     нирки;    в)       серце;           г)      аорта.

5. Газообмін під час дихання у птахів відбувається при:

а) вдиху; б) видиху; в) вдиху і видиху; г)зовсім не відбувається.

6. Кров в організмі ссавців виконує функцію:

а) розмноження; б) травлення; в) газообміну; г) чуття.

 

ІІ рівень( Кожне правильно виконане завдання 1 б)

 

Завдання 9 – 11 мають декілька  правильних відповідей з запропонованих варіантів.

 

7. Кіль мають:

а) пінгвін імператорський;  б) ківі;  в)  летюча собака – калонг;  г) сліпак.

 

8. Тільки ссавцям притаманні ознаки:

а) молочні залози; б) діафрагма; в) три слухові кісточки; г) чотирикамерне серце.

9.Установіть відповідність між організмами та харчовими рівнями, які вони займають:

1.

Виноград

А

Консумент 3-го порядку

2.

Кішка

Б

Консумент 2-го порядку

3.

Сорока

В

Консумент 1-го порядку

4.

Виноградний слимак

Г

Продуцент

 

 

 

 

 

ІІІ рівень( Кожне правильно виконане завдання 1 б)

 

Завдання 10    12 на встановлення відповідності

10.Установіть відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками хребетних тварин, яким вони відповідають:

1.

Теплокровні, 4-камерне серце

А

Гадюка

2.

Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою

Б

Лосось

3.

Холоднокровні, 2-камерне серце

В

Квакша

4.

Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки

Г

Тюлень

11.Установіть відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх ілюструють:

1.

Безумовний рефлекс

А

У корови починає виділятися слина, коли вона їсть траву

2.

Інстинкт

Б

Бджоли будують стільники

3.

Научіння

В

У собаки починається виділятися слина, коли вона бачить їжу

4.

Умовний рефлекс

Г

Папуга повторює слова за людиною

 

12.  Встановіть відповідність термінів між двома колонками.

А. Гризуни.                         1. Носоріг.

Б. Непарнокопитні.            2. Ластівка

В. Примати.                        3. Білка.

Г.  Хоботні.                         4. Слон.

                                              5. Орангутанг

 

ІVрівень Дати розгорнуту відповідь на запитання ( 3б.)

Одне завдання на вибір

 

13.Перелічіть особливості будови  хребетних тварин, пов’язані з пристосуванням до життя у водному середовищі.

14.На прикладах розкрийте значення різних форм набутої поведінки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сайфетдінова Тамара Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
9 листопада 2021
Переглядів
9779
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку