Закріпити вивчений матеріал за рік з української мови. Перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь і навичок; розвивати комунікативні вміння, культуру мовлення учнів.
А) Слова, що вживаються в усному побутовому мовленні. Б) Слова , що забезпечують усне і писемне спілкування між установами та працівникамит. В) Слова, які вживають люди певної місцевості. Просторічні слова це -
Номер слайду 5
А) Стійкі сполучення слів, які за значенням дорівнюють одному слову (словосполученню). Б) Слова протилежні за значенням. В) Слова,що вийшли з ужитку. Що таке фразеологізми :
А) авіа/пошта, сон/трава, диван/ліжко; Б) сніго/пад, міні/футбол, аеро/клуб; В) чорно/слив, авто/парк, лісо/смуга. Разом треба писати кожне слово у рядку
Номер слайду 8
А) Паморозь айстри цілує. Б) Білі розніжені хмари залопотіли крилами. В) У кожній шибці сонце засвічу. Підметом є виділений іменник у реченні
Номер слайду 9
А) директор, учитель. Б) соловейко, дитина. В) сирота, бідолахаІменники спільного родуподано в рядку
Номер слайду 10
А) спагеті, ворота, окуляри;Б) ноутбук, молоко, газета;В) козак, банкомат, долина. Форми однини і множини мають усі іменники в рядку
Номер слайду 11
І відміна А) любов2) ІІ відміна Б) канікули3) ІІІ відміна В) книжка4) ІV відміна Г) кондиціонер Д) теля. Встановіть відповідність:
Номер слайду 12
А) вікон..чко, кош..чок;Б) пал..во, рушн..чок,В) пал..чка. кач..ня. Букву И на місці пропуску треба писати в усіх іменниках рядка
Номер слайду 13
А) Не було б щастя, так не/щастя помогло. Б) лічу в не/волі дні і ночі. В) Я шукаю в далекому краї не/ спокій, а бурю почуттів для нової думки. Окремо НЕ з іменником треба писати в реченні
Номер слайду 14
А) сьогодні, прапор, піщаний;Б) сусідин, залізний, собачий;В) четверо, батьків, позавчора. Позначте рядок де всі слова є прикметниками
А) грош..вий, дощ..вий;Б) малин..вий, овоч..вий;В) степ..вий, плюш..вий. Букву О на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
Номер слайду 17
А) Уста його були скривлені не/вимовним жалем. Б) Доброму каменю пісок не/страшний. В) Можливо, що йому потрібна не/гайна операція. Окремо НЕ з прикметниками треба писати в реченні
Номер слайду 18
А) українсько/англійський, офіційно/діловий;Б) ніжно/рожевий, біло/зубий;В) п’яти/поверховий, чорно/білий. Через дефіс треба писати всі складніприкметники в рядку
Номер слайду 19
А) десятка, сімсот, десятеро;Б) півтори, семеро, три четверті;В) дванадцять, п’ятиповерховий. Числівниками є всі слова в рядку
Номер слайду 20
А) шістдесятьох;Б) шістьомадесятьма;В) шістдесятьма. Правильною є форма орудного відмінка числівника шістдесят у варіанті
Номер слайду 21
А) одинадцять. Б) дві шостих;В) дев’яносто. Збірні числівники можна утворити від числівника
Номер слайду 22
1. Котрий? а) неозначений;2. Інший. б) присвійний;3. Щось. в) питальний;4. Свій. г) особовий; д) означальний. Встановіть відповідність між займенником і його розрядом:
А) Мама попросила сина налити собі води. Б) Стас попросив товариша принести свою книжку. В) Кожна пташка виспівує свою пісню. Правильно вжито займенник у реченні