Підсумкова робота №1. З інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" 5 клас.

Про матеріал
Підсумкова робота №1. З інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" 5 клас. Два варіанти. Завдання складено відповідно до груп оцінювання. До підручника Коршевнюк Т.В.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота №1  5 клас

ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ. ДОСЛІДЖУЄМО ТІЛА, РЕЧОВИНИ, ЯВИЩА.

Варіант 1.

ГР 1 «Проводить дослідження природи» (1-4 по 2 бали)

1. Спостереження — це:  А)використання моделей під час дослідження природи; Б)  метод дослідження при якому дізнаємося розміри й масу тіл;  В)пізнавання природних тіл та явищ природи у звичних для них умовах; Г)дослідження тіл і явищ природи в спеціально створених умовах.

2. Хімічні явища: А) змінюються тіла, а не речовини; Б) змінюється агрегатний стан;

 В) відбувається перетворення одних речовин на інші;   Г) змінюється форма чи розміри тіла.

3.У речовин якого агрегатного стану дифузія відбувається швидше: А) твердий;  Б) рідкий;

 В) газоподібний.

4. Що із зазначеного є природними тілами: А)автомобіль, магазин, поїзд;

 Б)літак, шафа, парасолька; В) холодильник, велосипед. телефон;  Г) дерево, яблуко, жаба.

5.  На малюнку зображено три явища. Напишіть, що саме зображено, яке це явище (природне  чи штучне, звукове, світлове, механічне ) (4 бали)

ГР 2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»

1.  Виберіть спосіб розділення суміші - розчин солі: А) фільтрування;  Б) дія магнітом;

 В) випарювання; Г) відстоювання.  (1 бал)

2. Знайдіть відповідність. (2 бали)

1. Речовини

А. м"яч, вовк, зошит, гриб

2. Тіла

Б. вода , крейда, залізо, кисень

3. Явища

В. дифузія, горіння, листопад

3. Учень сказав, що суміш води і піску можна розділити способом відстоювання, а учениця сказала, що способом фільтрування. Хто правий?: А) перший учень правий;  Б) другий учень правий; В) обидва учні праві;  Г) немає правильної відповіді. (2 бали)

4. Які явища зображено на колажі? Які з них є природними, а які штучними? (3 бали)

Чим важливі звукові явища у природі й житті людини - Пізнаємо природу. 5  клас. Коршевнюк

5. Поясніть дослідження. (4 бали)

Явище дифузії — урок. Пізнаємо природу, 5 клас.

 ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи» (по 4 бали)

1. Дай відповідь на запитання. а)Що зображено на малюнку? б)Це просто гра уяви чи явище природи? в)Чому найчастіше спостерігається після дощу?

2. Дай відповідь на запитання. Чому сніг бачимо білим, а шарф чорним?

3.  Розв"яжи задачу. Велосипедист долає 11 кілометрів шляху за 30 хвилин. Ластівка за 3  хвилини пролітає 3 кілометри. У кого із них швидкість руху більша?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота №1  5 клас

ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ. ДОСЛІДЖУЄМО ТІЛА, РЕЧОВИНИ, ЯВИЩА

Варіант 2.

ГР 1 «Проводить дослідження природи» (1-4 по 2 бали)

1. Яку суміш можна розділити відстоюванням?: А) пісок та залізні ошурки;  Б) вода та пісок; 

В)сіль і вода. 

2. У газуватому агрегатному стані за звичайних умов перебуває: А) сніжинка; Б) повітря;        

В) олія; Г) кухонна сіль.

3. Які тіла реагують на дію магніту? А) олівець; Б) цвях; В) скляний стакан; Г) порцелянова чашка.

4. Який метод найчастіше використовують для дослідження природи?
А) експеримент;   Б) спостереження;   В) розрахунок; Г) вивчення книг.

5. На малюнку зображено три процеси. Назвіть явища. Яке це явище фізичне чи хімічне?

(4 бали)

 

ГР 2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»

1. Виберіть спосіб розділення суміші – пісок та залізні ошурки.:А) фільтрування;  Б) дія магнітом;

 В) випарювання; Г) відстоювання. (1 бал)

2. Знайдіть відповідність між характеристикою механічного руху та її визначенням. (2 бали)

характеристика

визначення

1. шлях

А. шлях, який тіло долає за одиницю часу

2. час

Б. відстань, яку долає тіло, перебуваючи в русі

3. швидкість

В. тривалість руху

3.Перший учень сказав, що тіло тоне у воді, якщо його середня густина більша за густину води. Другий учень сказав, що тіло тоне у воді, якщо його густина  дорівнює густині води. Хто правий?

А) перший учень правий;  Б) другий учень правий; В) обидва учні праві;  Г) немає правильної відповіді. (2 бали)

4. Знайдіть відповідність розміщення частинок води в: 1).твердому стані, 2). рідкому стані;

3). газуватому стані  (3 бали)

5. Що можна визначити за допомогою цього дослідження? (4 бали)

 

 ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи» (по 4 бали)

1.Розглянь колаж. В якій посудині з водою дифузія частинок акварельної фарби відбуватиметься швидше? Поясни використовуючи наукову термінологію.

2.  Розглянь колаж. Яке значення звуків  у природі зображено?

3. Розв"яжи задачу. Гепард за 6 хвилин пробіг 10500 метрів. За який час такий самий шлях подолає черепаха? Якщо максимальна швидкість черепахи становить 700 метрів за годину.

 

 

 

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку