Підсумкова робота №1 з теми: «Хімія. Перші кроки»
Варіант 1
1. Хімія – це…
А) …наука про перетворювання атомів Б) …наука про речовини та їх перетворення
В) …наука про матерії Г) …наука про взаємодію молекул.
2. Що таке спосіб дослідження природи за допомогою власних органів чуття: зору, слуху, дотику тощо?
А) моделювання; Б) вимірювання; В) спостереження; Г) експеримент.
3. Який з принципів фіксування та протоколювання результатів експерименту звучить так: «використовуйте таблиці для структурування результатів»?
А) точність; Б) організація; В) чіткість; Г) детальність.
4. Для перемішування речовин використовують:
А) шпатель; Б) скляну паличку; В) піпетку; Г) металеву ложечку.
5. Встановіть відповідність між науками, що пов’язані з хімією та об’єктом їх вивчення
1. агрохімія А) дослідження дії ліків на організм;
2. екологічна хімія Б) хімічний склад небесних тіл;
3. геохімія В) хімічний склад гірських порід, ґрунтів тощо;
4. медична хімія Г) хімічні процеси в навколишньому середовищі та їхній уплив на довкілля;
Д) створення хімічних засобів для підвищення врожайності.
6. Запишіть назви лабораторного обладнання, що зображені на картинках
7. Розгляньте зображений хімічний посуд. Визначте ціну поділки кожної посудини та об’єм рідини в кожній посудині.
Роботу оформіть в такому вигляді:
Посудина а : ціна поділки___________________, об’єм рідини_______________мл
8. Визначте густину тіла неправильної форми, якщо відомо, що при зважуванні тіла використали наважки : 50 г, 20 г, 10 г і 5 г.
9. Розгляньте зображення та перелічіть, які правила поведінки в кабінеті хімії порушили діти.
Підсумкова робота №1 з теми: «Хімія. Перші кроки»
Варіант 2
1. Речовина – це…
А) …все, що не має маси та розміру; Б) …все, що займає простір;
В) …все що має масу; Г) … все що займає простір та має масу.
2. Що таке спосіб вивчення природи у спеціально створених умовах, таких, як лабораторні?
А) моделювання; Б) вимірювання; В) спостереження; Г) експеримент.
3. Який з принципів фіксування та протоколювання результатів експерименту звучить так: «фіксуйте дані в тому порядку, у якому ви їх отримуєте.»?
А) чіткість; Б) точність; В) послідовність; Г) детальність.
4. Суху речовину у пробірку насипають…
А) безпосередньо із посудини, де вона зберігається; Б) руками;
В) шпателем; Г) піпеткою.
5. Встановіть відповідність між науками, що пов’язані з хімією та об’єктом їх вивчення
1. астрохімія А) хімія отрут;
2. токсикологічна хімія Б) хімічний склад небесних тіл;
3. біохімія В) речовини і процеси в живих організмах;
4. фармацевтична хімія Г) хімічні процеси в навколишньому середовищі та їхній уплив на довкілля;
Д) створення та дослідження ліків.
6. Встановіть відповідність між зображеннями та назвами хімічного обладнання
7. Розгляньте зображений хімічний посуд. Визначте ціну поділки кожної посудини та об’єм рідини в кожній посудині.
Роботу оформіть в такому вигляді:
Посудина а : ціна поділки___________________, об’єм рідини_______________мл
8. Визначте густину тіла неправильної форми, якщо відомо, що при зважуванні тіла використали наважки : 20 г, 20 г, 5 г та 2 г.
9. Розгляньте зображення та перелічіть, які правила поведінки в кабінеті хімії порушили діти.