Підсумкова робота
з музичного мистецтва
учениці 6 класу
ЗАВДАННЯ 1-8 (0,25 б. за кожну правильну відповідь)
1.Вокально-інструментальні жанри - це...
А) тільки ті, в яких співають; Б) тільки ті, в яких грають на інструменті;
В) ті, в яких поєднані спів та гра на інструменті
2. Цей жанр є різновидом романсу. Він може бути як вокальним, так і інструментальним. Має романтичний зміст та розповідає про фантастичні образи. Назвіть його.
А) балада; Б) поема; в)романс.
3. Араби називали цей інструмент королівським. Вони привезли його в Іспанію та з часом цей інструмент набув популярності у Європі. На ньому виконували соло або використовували в ансамблях.
А)бандура; Б) лютня; В) ліра
4. Як називали співака-поета у давніх кельтів?
А) трубадур; Б)автор; В) бард
5. Це сучасний вокально-естрадний жанр, поетично-вокальний твір, призначений для виконання на естраді.
А) естрадна пісня; б) народна пісня; в) авторська пісня.
6. Урочистий музичний твір на слова символічно- програмного змісту має назву…
А) гімн; Б)пісня; В) серенада.
7. Камерна музика – це
А) твір, який виконує симфонічний оркестр; Б) твір, який виконує невеликий склад музикантів; В) жанр музики.
8. Пісня, призначена для сольного виконання це ...
А) балада; Б)солоспів; В) пісня.
9.
ЗАВДАННЯ 9-12 (1б. за кожну правильну відповідь)
9. Чим відрізняється виконання авторської пісні від інших пісенних жанрів?
10. В чому особливість фестивалів? Чим вони відрізняються від конкурсів?
11.Що спільного між мессою, літургією, хоровим концертом та реквієм?
12. Які музичні жанри існують в театрі та кіно?
ЗАВДАННЯ 13-14 (2 б. за кожну правильну відповідь)
13. Яке значення мають цикли в вокально-хоровій музиці?
14 Послухай фрагмент твору (посилання https://www.youtube.com/watch?v=kvz9HeN33mQ&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE) та охарактеризуй особливості мюзиклу.