Підсумкова робота в 5 класі за темою «Жанри мовлення» за групою ПИСЬМОВО ВЗАЄМОДІЄ
Початковий рівень
А) подяка;
Б) привітанння;
В) похвала;
Г) комплімент
2. Структурними компонентами відмови є:
А) звернення;
Б) подяка;
В) підтвердження;
Г) висловлення незгоди;
Д) обгрунтування
3. Назва «СМС» походить від абревіатури:
А) служба коротких повідомлень;
Б) служба миттєвих повідомлень;
В) служба тимчасових повідомлень.
4. Жанр мовлення, що полягає у схваленні якихось дій, гідний, заслужений відгук про когось – це…
А) комплімент;
Б) похвала;
В) лестощі.
5. Жанр мовлення, за допомогою якого ми можемо підняти людині настрій, підбадьорити, заохотити або зробити своїм союзником –це…
А) комплімент;
Б) похвала;
В) подяка.
6. Жанр мовлення з коротким повідомленням про якусь подію і прохання взяти в ній участь – це…
А)прохання;
Б) запрошення;
В) умовляння.
Середній рівень
Достатній рівень
1)«Дмитрику, в цьому році так рясно вродили яблука, допоможи їх, будь ласка, зібрати!»
2) «Люба Лізонько!Я пишаюся тобою!»
3) «Приємно, що ти з цим проханням звернувся до мене, але на жаль, сьогодня я не можу тобі допомогти»
4) «Мені дуже шкода, що я тебе образив!»
А) відмова; Б) вибачення; В) прохання; Г) комплімент.
2. Установіть послідовність елементів запрошення:
А) учні та учениці 5 класу;
Б) Світлана Олексіївно!
В) запрошення;
Г) Подія відбудеться об 11:00 в актовій залі
Д) Запрошуємо Вас на святковий концерт.
Високий рівень
Напишіть текст гарного привітання директорові школи із ювілеєм