Підсумкова робота з історії та громадянської освіти для 5 класу за 2 семестр для сімейної форми навчання
Підсумкова робота
Вступ до історії України та громадянської освіти
Початковий рівень
( Кожна правильна відповідь - 0.5 б. Всього за початковий рівень – 3 бали)
1. Кого вважають "батьком історії України"?
А) Михайло Максимович
Б) Микола Костомаров
В) Михайло Грушевський
Г) Геродот
2.Як називалися описи історії на українських землях за доби Русі-України?
А) Описи В) Літописи
Б) Інтерв'ю Г) Документи
3. Як звали одну із перших жінок історикинь України?
А) Леся Українка
Б) Соломія Крушельницька
В) Княгиня Ольга
Г) Наталя Полонська-Василенко
4. Як називалися описи історії в українських землях за доби Русі-України?
А) Описи В) Літописи
Б) Інтерв'ю Г) Документи
5. Що відбулось протягом 1932 - 1933 років?
А) Голодомор В) Світова війна
Б) Революція Гідності Г) Помаранчева революція
6. Революція Гідності – це
А) акції протесту 2004 р. за демократичний вибір народу України
Б) події, повязані з боротьбою українців за свою незалежність у 1917-1921рр.
В) антиурядові акції протесту 2013-14 рр. за демократичні права і свободи та європейський вибір
Г) боротьба українських націоналістів проти радянського режиму у 40-х - 50-х роках ХХ століття
Середній рівень
( Кожна правильна відповідь - 1 б. Всього за середній рівень – 3 бали)
7. На які періоди поділяється світова історія? (декілька правильних відповідей)
А) Стародавній світ Е) Буржуазний час
Б) Давня ера Є) Новий час
В) Середньовіччя Ж) Первісність
Г) Цифровий період З) Період модернізму
Д) Новітній час И) Реформація
8. Наведіть приклади привласнювальних форм господарства.
9. Наведіть приклади відтворювальних форм господарства.
Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь - 1.5 б. Всього за достатній рівень – 3 бали)
Розгадайте ребуси і визначте, які історичні явища у них закодовано. Поясніть значення кожного із згаданих явищ у житті суспільства.
10.
11.
Високий рівень (3 бали)
12. Історію творять люди. Уважно розгляньте пам’ятну монету і виконайте завдання:
1. Визначте, кому присвячено пам’ятну монету.
2. До якого виду історичного джерела належить монета.
3. Дослідіть, яку роль в історії України відіграла ця історична постать.
4. Поясніть, який сенс у дизайні монети заклали їх автори.