Підсумкова робота з історії та громадянської освіти для 5 класу за рік для екстернатної форми навчання
Підсумкова робота
Вступ до історії України та громадянської освіти
Початковий рівень
( Кожна правильна відповідь - 0.5 б. Всього за початковий рівень – 3 бали)
1. Наука, що вивчає минуле людства - це...
а) історія в) математика
б) хронологія г) історіографія
2. Вкажіть дату проголошення Незалежності України.
А) 28 червня 1996 р. В) 24 серпня 1991 р.
Б) 16 вересня 1996 р. Г) 16 липня 1990 р
3. Кого вважають "батьком історії України"?
А) Михайло Максимович
Б) Микола Костомаров
В) Михайло Грушевський
Г) Геродот
4. Яка подія є початком нашого літочислення?
А) заснування м. Рим
Б) створення світу Богом
В) день переселення пророка Мухаммеда
Г) Різдво Христове
5. Як називалися описи історії на українських землях за доби Русі-України?
А) Описи В) Літописи
Б) Інтерв'ю Г) Документи
6. Що відбулось протягом 1932 - 1933 років?
А) Голодомор В) Світова війна
Б) Революція Гідності Г) Помаранчева революція
Середній рівень
( Кожна правильна відповідь - 1 б. Всього за середній рівень – 3 бали)
7. Оберіть зі списку сусідів сучасної України.
а) Польща б) Словаччина в) Литва г) Чехія
д) Росія е) Молдова є) Білорусь ж) Фінляндія
8. Розгадайте ребус і визначте, яке історичне явище у ньому закодовано. Поясніть значення цього явища у житті суспільства.
9. Напишіть, які ви знаєте види історичних джерел. Наведіть приклад кожного з них.
Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь - 1.5 б. Всього за достатній рівень – 3 бали)
10. Розв’яжіть хронологічну задачу.
Першу датовану рукописну книгу Київської Русі Остромирове Євангеліє написано 1057 р., а першу друковану книгу Апостол видано 1574 р.
А) Скільки минуло років між обома подіями?
Б) Скільки років найдавнішій рукописній книзі?
11. Накреслити лінію часу і позначити на ній такі дати: 5 р. до н.е.; 3 р. н.е.; 100 р. до н.е., 125 р. н.е., 398 р. до н.е., 500 р. до н.е.
- перевести роки у століття: 456 р.,1289р., 701 р., 500р., 203р., 897., 1679., 1307., 1 р.,
Високий рівень (3 бали)
12. Історію творять люди. Уважно розгляньте пам’ятну монету і виконайте завдання:
А) Визначте, кому присвячено пам’ятну монету.
Б) До якого виду історичного джерела належить монета.
В) Дослідіть, яку роль в історії України відіграла ця історична постать.
Г) Поясніть, який сенс у дизайні монети заклали їх автори.