Підсумкова робота з теми «Алгоритми»
2 клас
1.Дайте відповідь, що таке лінійний алгоритм?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Складіть алгоритм приготування чаю.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Укажіть правильну послідовність дій в алгоритмах. Пронумеруйте дії.
Візьми лійку. Відкрий кран
Відкрий кран. Візьми тарілку.
Закрий кран. Постав її у шафу
Набери воду в лійку. Вимий тарілку
Постав лійку на місце. Витри тарілку
Полий вазон. Закрий кран
4. Хто може бути виконавцями алгоритмів?
___________________________________________________________________________
5. Змініть речення так, щоб вони перетворились на спонукальні.
(Наприклад: Хлопчик надсилає повідомлення електронною поштою.
Хлопчику, надішли повідомлення електронною поштою.)
Тато п’є каву
__________________________________________________________________________
Дівчинка робить зарядку.
___________________________________________________________________________Хлопчик малює літак
___________________________________________________________________________
6. Які слова зашифровано?
4 |
3 |
6 |
5 |
7 |
2 |
1 |
а |
м |
д |
н |
а |
о |
к |
______________________________________
4 |
1 |
5 |
2 |
3 |
о_ |
р |
т |
о |
б |
______________________________________________
7. Форми яких предметів малюнка Б схожі на форми геометричних фігур малюнка А? З’єднай їх лініями.
8. Знайди прямокутні трикутники на малюнку. Скільки їх?
______________________________________
9. Проведіть лінію в кожному квадраті так, щоб отримати: два трикутники; чотирикутник і трикутник; п’ятикутник і трикутник
10. Наведіть приклади онлайн-редакторів.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________