Підсумкова робота з теми «Різноманітність вищих рослин»
ГР 1 «Проводить дослідження природи»
1.Учень та учениця на уроці біології досліджували насіння гороху та ячменю. Учениця стверджувала, що насіння гороху та ячменю містять по дві сім’ядолі, а учень висловив думку, що насіння гороху має дві сім’ядолі, а ячменю – одну. Хто з них мав рацію?
а) лише учениця; б) обоє помиляються; в)лише учень; в)обоє мають рацію
2.Відновідь правильну послідовність процесу подвійного запліднення.
а) зливання одного із сперміїв з яйцеклітиною, а іншого з центральною клітиною;
б)потрапляння двох сперміїв до зародкового мішка;
в)потрапляння пилкового зерна на приймочку маточки;
г) утворення пилкової трубки;
ГР2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»
1.Розглянте будову квітки та вкажіть орган у якому формуються пилкові зерна:
2.Установіть відповідність між рослинами та суцвіттями:
Рослини Суцвіття
1.Конюшина А) Кошик
2.Конвалія Б) Головка
3.Груша В) Китиця
4.Кульбаба Г )Щиток
ГР3 «Усвідомлює закономірності природи»
1.Заповніть таблицю
Рослини |
Тип суцвіття |
Запилення |
Тип плоду |
|
Яблуня |
|
Комахами |
|
|
Береза |
Сережка |
|
|
|
Жито |
|
|
Зернівка |
|
2. Напишіть ознаки однодольних та дводольних рослин.