Діагностична робота за І семестр або
ВЕЛИКА екскурсія в солодке КОРОЛІВСТВО
Одного разу фея Солодуня запросила дітей в своє
КОРОЛІВСТВО СОЛОДОЩІВ.
Спершу гості відвідали цех з виготовлення цукерок. Так, як смаколиків там аж надто багато, то …..
дітям запропонували ПОТРЕНУВАТИ обчислювальні навички.
1. Обчислити вирази.
43 + 24 = 30 – 8 = 26 + 24 = (27 + 14) – 7 =
86 – 54 = 90 – 3 = 58 + 12 = (35 + 16) – 5 =
67 – 16 + 9 = 80 – (40 + 32) =
2. Розв’язати задачу від пана Солоденка.
В двох святкових коробках було 46 цукерок. В першій коробці
22 цукерки, а решта – в другій. Скільки цукерок було в другій коробці?
__________________________________________
3. Діти завітали до кондитерського павільйону. А ТАМ!!!...
В кондитерському павільйоні безлад. Неслухняні тістечка хотіли познайомитися з гостями й повистрибували з упаковок.
Вписати числа, що закрили тістечка.
4. Дядечко Час дуже ретельно слідкує за часом випікання продукції.
Розв’язати задачу від дядечка Часу.
В духову шафу поставили тісто о 8год. Воно повинно випікатися 1 год.
О котрій годині буде готова продукція?
____________________
5. Настав час ОБІДУ. Але багато солодощів шкодить здоров’ю!
ТОМУ….
Горіховий батончик з карамеллю поламали на шматки завдовжки 3см, 4см, 1см і 5см. Обчислити довжину цілого горіхового батончика.
_______________________________________________
6. Печива схожі на геометричні фігури. Але вони не знають на які і просять дітей назвати їх.
Треба підписати, на яку фігуру схожі.
_______________________________________________________________
7. На прощання Фея дала кожному з чотирьох дітей по 2 цукерки й шоколадному батончику.
Скільки всього гостинців отримали діти?
_________________________________________________
Ось і закінчилася екскурсія в солодке королівство.
Обведи свій настрій.