Підсумкове інтегроване заняття для дітей молодшого дошкільного віку (напрями «Природа», «Мовлення», «Дитина в соціумі»)
Тема: Знайомство з Лісовичком
Мета: Розвивати мовлення, мислення, пам'ять, інтерес до навколишнього та природи. Виховувати доброзичливість, вміння допомагати одне одному. Виявити та закріпити знання дітей про дерева, квіти, овочі, фрукти, птахи, свійські і дикі тварини. Повторити назви професій, знаряддя праці, предметів побуту та вжитку. Вчити дітей правильно і чітко виконувати поставлені завдання, відповідати на запитання вихователя реченням.
Хід заняття
- Діти, сьогодні по дорозі в садок я зустріла ось цього Лісовичка. Він з лісу потрапив до нашого міста і заблукав. Я вирішила запросити його у гості. Діти. давайте ми познайомимось з нашим гостем.
Дидактична гра «Назви себе» (Прізвище, ім’я, по-батькові)
- Діти, Лісовичок хоче дізнатися куди він саме потрапив. Скажіть, як називається наш садок?
- Так, наш садок називається «Вогник». Тут працюють люди люди багатьох професій. Назвіть, будь ласка, їх.
Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»
- Діти, погляньте з яким інтересом наш лісовичок розглядає все навколо. Давайте познайомимо його з речами, якими ми користуємося.
Дидактична гра «Назви одним словом» (меблі, посуд, іграшки, взуття, одяг)
- Лісовичку дуже сподобалось у нас у гостях. Але йому час повертатися додому. Діти, щоб наший гість знову не заблукав, ми його проведемо. А Як ми потрапимо у ліс?
Дидактична гра «Транспорт» ( назви транспорту)
Фізкультхвилинка «Їдемо ми…»
(діти підходять до декорацій в лісі)
- Діти, погляньте, як гарно в лісі. Яке чисте і свіже повітря. І як навколо багато дерев.
Дидактична гра «Назви дерево» (назви дерев)
- Діти, а що це так пахне?Що це може бути? (парфуми, ополіскував для прання, квіти…)
- Так, діти, це пахнуть квіти.
Дидактична гра «Назви квітку» ( назви квітів)
- Діти, який прекрасний звук (чути запис співу пташок)! Хто це може так гарно співати?
- Вірно, це птахи співають.
Дидактична гра «Яка пташка?» (назви птахів)
- Діти, а ці птахи вони свійські ?
- Вірно, свійські птахи живуть у дома, у бабусі. Хто пригадає їх назви?
- Діти, а у Лісовичка є багато друзів. І він хоче вас з ними познайомити.
Дидактична гра «Дикі і свійські тварини» (назви тварин)
- Діти, Лісовичок дуже вдячний вам за чудову подорож. Він дізнався дуже багато цікавого і хоче вам подарувати подарунок.
Дидактична гра «Чарівна торбинка» (овочі, фрукти)
- Дякуємо, Лісовичку, за смачний подарунок. Ми обов’язково передамо цю торбинку кухарям. Вони приготують нам з цих овочів та фруктів смачний обід. А нам час повертатися до садочка.
- Кому сподобалась наша подорож поплескайте у долоні.