Підсумкове інтегроване заняття для дітей молодшого дошкільного віку (напрями «Природа», «Мовлення», «Дитина в соціумі»)

Про матеріал
Тема: Знайомство з Лісовичком Мета: Розвивати мовлення, мислення, пам'ять, інтерес до навколишнього та природи. Виховувати доброзичливість, вміння допомагати одне одному. Виявити та закріпити знання дітей про дерева, квіти, овочі, фрукти, птахи, свійські і дикі тварини. Повторити назви професій, знаряддя праці, предметів побуту та вжитку. Вчити дітей правильно і чітко виконувати поставлені завдання, відповідати на запитання вихователя реченням.
Перегляд файлу

Підсумкове інтегроване заняття для дітей молодшого дошкільного віку (напрями «Природа», «Мовлення», «Дитина в соціумі»)

Тема: Знайомство з Лісовичком

Мета: Розвивати мовлення, мислення, пам'ять, інтерес до навколишнього та природи. Виховувати доброзичливість, вміння допомагати одне одному. Виявити та закріпити знання дітей про дерева, квіти, овочі, фрукти, птахи, свійські і дикі тварини. Повторити назви професій, знаряддя праці, предметів побуту та вжитку. Вчити дітей правильно і чітко виконувати поставлені завдання, відповідати на запитання вихователя реченням.

Хід заняття

-         Діти, сьогодні по дорозі в садок я зустріла ось цього Лісовичка. Він з лісу потрапив до нашого міста і заблукав. Я вирішила запросити його у гості. Діти. давайте ми познайомимось з нашим гостем.

Дидактична гра «Назви себе» (Прізвище, ім’я, по-батькові)

 

-         Діти, Лісовичок хоче дізнатися куди він саме потрапив. Скажіть, як називається наш садок?

-         Так, наш садок називається «Вогник». Тут працюють люди люди багатьох професій. Назвіть, будь ласка, їх.

Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»

 

-         Діти, погляньте з яким інтересом наш лісовичок розглядає все навколо. Давайте познайомимо його з речами, якими ми користуємося.

Дидактична гра «Назви одним словом» (меблі, посуд, іграшки, взуття, одяг)

 

-         Лісовичку дуже сподобалось у нас у гостях. Але йому час повертатися додому. Діти, щоб наший гість знову не заблукав, ми його проведемо. А Як ми потрапимо у ліс?

Дидактична гра «Транспорт» ( назви транспорту)

 

Фізкультхвилинка «Їдемо ми…»

 

(діти підходять до декорацій в лісі)

-         Діти, погляньте, як гарно в лісі. Яке чисте і свіже повітря. І як навколо багато дерев.

Дидактична гра «Назви дерево» (назви дерев)

 

-         Діти, а що це так пахне?Що це може бути? (парфуми, ополіскував для прання, квіти…)

-         Так, діти, це пахнуть квіти.

Дидактична гра «Назви квітку» ( назви квітів)

 

-         Діти, який прекрасний звук (чути запис співу пташок)! Хто це може так гарно співати?

-         Вірно, це птахи співають.

Дидактична гра «Яка пташка?» (назви птахів)

 

-         Діти, а ці птахи вони свійські ?

-         Вірно, свійські птахи живуть у дома, у бабусі. Хто пригадає їх назви?

-         Діти, а у Лісовичка є багато друзів. І він хоче вас з ними познайомити.

Дидактична гра «Дикі і свійські тварини» (назви тварин)

 

-         Діти, Лісовичок дуже вдячний вам за чудову подорож. Він дізнався дуже багато цікавого і хоче вам подарувати подарунок.

Дидактична гра «Чарівна торбинка» (овочі, фрукти)

 

-         Дякуємо, Лісовичку, за смачний подарунок. Ми обов’язково передамо цю торбинку кухарям. Вони приготують нам з цих овочів та фруктів смачний обід. А нам час повертатися до садочка.

-         Кому сподобалась наша подорож поплескайте у долоні.

 

docx
Додано
16 грудня 2023
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку