Підсумкове інтегроване заняття в старшій групі

Про матеріал
Підсумкове інтегроване заняття в старшій групі, за допомогою якого зможете, узагальнити знання дітей через організацію різних видів діяльності.
Перегляд файлу

Підсумкове інтегроване заняття в старшій групі

 Інтеграція освітніх областей: "Мовний розвиток" "Пізнавальний розвиток" "Соціально-комунікативний", "Художньо-естетичний", "Фізкультурний".

Мета: узагальнення знань дітей через організацію різних видів діяльності.

Завдання: Освітні: закріпити знання про цифри від 1 до 10; про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, багатокутник); про пори року і частини доби; уміння орієнтуватися на аркуші паперу; закріпити конструктивні навички (збирати пазли з героями мультфільмів), закріпити уміння визначати кількість складів в слові. Що розвивають: розвивати у дітей інтерес до самостійного рішення пізнавальних і творчих завдань, логічне мислення, допитливість. Виховні: виховувати в дітях бажання допомогти у біді, дружнє взаємовідношення між дітьми.

Демонстраційний матеріал: Скринька, п'ять ключів, невелика скляна баночка з прозорою водою, доріжка, блакитна тканина натягнута на обруч (озеро), п'ять рибок з цифрами від 1 до 5.

Роздавальний матеріал: Набір геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, шестикутник), пазли з героями мультфільмів, картинки із зображенням звірів.

 

Хід заняття : Діти заходять в групу і встають півколом лицем до гостей.

Вихователь: Діти, скажіть, а ви, любите, коли до вас приходять гості?

Діти: Так.

Вихователь: Зараз до нас прийде гість зі знайомої вам казки, а з якої саме, ви зараз відгадаєте:

 Лікує маленьких дітей,

Лікує пташок і звірів,

Крізь окуляри свої дивиться Добрий доктор.

Діти: Айболит.

Айболит: Здрастуйте діти. Представляєте, мені подзвонили з Африки і попросили, щоб я терміново приїхав. У Африці захворіли усі зверята. Я узяв свій сундучок з ліками і вже, було зібрався в дорогу, але злі пірати відібрали у мене ключи! Вони ключи викинули в глубокі озера. Як ви думаєте, ви зможете мені допомогти?
Діти: Так.

 Айболит: Нам належить виконати 6 завдань. За кожне правильно виконане завдання ви від рибки отримаєте ключ. Якщо наберете 6 ключів, то я зможу відкрити сундучок з ліками.

 Вихователь: Допоможемо?

 Діти: Так.

 Вихователь: Щоб отримати перший ключик, нам треба перейти через чарівні ворота, в країну загублених речей.

1 завдання

  1. Скільки частин в добі? (4)
  2. Спимо ми вночі, а робимо зарядку(уранці)
  3. Снідаємо ми уранці, а обідаємо(вдень)
  4. Обідаємо ми вдень, а вечеряємо(увечері)
  5. Вечеряємо ми увечері, а спимо(вночі)
  6. Дні тижня: який день між вівторком і четвергом?
  7. Які дні вихідні?
  8. Перший день тижня?
  9. Назвіть весняні місяці(березень, квітень, травень)
  10. Перші ознаки весни(дні стають довшими, розтає сніг, на гілках дерев зявляються бруньки, прилітають з теплих країн птахи)
  11. Назвіть птахів, що прилітають навесні?
  12. Пташка літає, а змія…
  13. Ти читаєшь очима, а пишешь…
  14. В Англії говорять англійською, а в Україні…
  15. Столиця україни…
  16. Стежка вузька, а дорога…

Ось ми і отримали перший ключик від рибки.

2 Завдання( з мікрофоном)

 

3 Завдання «З чого зроблені придмети»

- М'яч з гуми - . гумовий.

- М'яч з пластмаси - . пластмасовий.

 - Склянка із скла - . скляна

 - Матрьошка з дерева - . дерев'яна.

 - Качка з гуми - . гумова.

- Іграшка з хутра - . хутряна.

- Виріб з паперу - . паперова.

- Цвях із заліза - . залізний.

4 Завдання( за столами)

Весела математика, склад числа.

На дошці фігурки з картону, на них -задачки. Діти вибирають фігурку, вирішують задачку і викладають рішення за допомогою цифр і знаків на магнітній дошці.

1. Яблуко: Яблука в саду достигли, ми покуштувати їх встигли. П'ять рум'яних, наливних, три кислуватим. Скільки всього їх? (8).

 2. Їжачок: Подарував ежатам їжачок вісім шкіряних чобітків. Хто відповість - скільки було усіх ежат? (2).

 3. Курча: Три курчата коштують і на шкаралупи дивляться. Три курчата в гнізді у квочки сидять. Відповідай поскорей-сколько курчат у квочки моєї? (6).

4. Жаба: Біля стіни стоять діжечки, в кожній діжечці по одній жабі. Якщо було п'ять діжечок, скільки було в них жаб? (5).

5. Гриб: Вова і Саша пішли за грибами. Вова зібрав сім грибів, а Саша на один менша. Скільки грибів зібрав Саша? (6).

6. Рибка: Коля і Андрій ловили карасів. Коля упіймав двох карасів, Андрія на два більше. Скільки рибок упіймав Андрій? (4). Скільки рибок упіймали хлопчики разом? (6).

Склад числа(10,9,8)

Ф. хвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити(Встати і вийти ізза столу)

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.(Маршурувати на місці)

Вище руки підніміть(Підняти руки, прогнутися)

І спокійно опустіть.

5 завдання( за столами)Гра "Розсипане слово"

Діти, зараз ви розділитесь на 3 команди. Перша команда (наголос, твердий, мякий звук) Друга (твердий, мякий) Третя( склади)

За правильні відповіді рибка дає нам другий ключ.

6 завдання – Плутанина

1. У мами є кіт Пушок, собака Дружок, дочка Люба. Скільки дітей у мами? (1).

2. Що їдять крокодили на Північному полюсі? (крокодили там не живуть).

3. Хто голосніше мукає: півень або корова? (півень не уміє мукати).

4. Якого кольору волосся у колобка? (у колобка немає волосся).

5. З якого посуду не можна поїсти? (з порожньої).

 6. На столі лежать два апельсини і чотири банани. Скільки овочів на столі? (жодного).

Вихователь: Молодці! Рибка дає нам ще один ключ. И так, скільки у нас ключів? (6). Ми виконали усі завдання. Яке з них вам сподобалося найбільше?

 Айболит: Нарешті у вас 6 ключів. Означає нашу скринька повина відкритися. Давайте перевіримо. Відкривають скриньку, а там лежать ліки.

Як треба викликати лікаря(103)

Як треба зберігати ліки?

Чи можна брати без дозволу?

Як звертатися до лікаря який нас лікує, а як до того хто лікує тварин?

 

docx
Додав(-ла)
Кононенко Юлія
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку