Підсумкове оцінювання за рік для учнів, які навчаються за екстернатною формою навчання з Всесвітньої історії в 8 класі, надасть змогу зробити висновок про знання та вміння учнів, здобуті протягом року, відслідкувати рівень засвоєння матеріалу, рівень сформованості логічного мислення, практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів. Завдання підсумкової контрольної роботи дозволяють оцінити сформованість усіх предметних компетентностей учнів.
Завдання
для проведення підсумкового (річного) оцінювання з курсу «Всесвітня історія»
учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),
за курс _8_ класу
Початковий рівень
Кожна правильна відповідь – 0,5 балів, всього – 3 бали.
В завданнях № 1-6 треба вибрати одну правильну відповідь.
1. Позначте поняття, яке відповідає наведеному визначенню.
__ — підприємство, на якому використовується ручна праця, але кожна людина виконує лише одну операцію, що призвело до появи розподілу праці.
а) Фабрика б) монополія в) майстерня г) мануфактура
2. «Криваве законодавство» в Англії XVI ст – це:
а) закони проти жебраків б) закони проти підкорених народів;
в) закони, які дозволяли пиратство проти іспанців
3. Позначте ім’я вождя гугенотів у Франції, що став королем та якому належать слова: «Париж вартий меси».
а) Генріх III б) Генріх IV в) Людовік XI г) Людовік XIII
4. Позначте назву князівського титулу в Індії.
а) емір б) візир в) емір г) шейх
5. Позначте поняття, яке відповідає наведеному визначенню.
__ — національне віросповідання в Англії, що прийшло на зміну католицтву під час Реформації. Главою національної церкви вважався король.
а) Лютеранство б) кальвінізм
в) англіканство г) уніатство
6. Позначте ім’я «государя всея Русі», який першим вінчався на царствування.
а) Іван III б) Іван IV
в) Борис Годунов г) Василь Шуйський
Середній рівень
Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.
Протекціонізм - ____________
Обгороджування -_________________
Політика самоізоляції -___________________
Земський собор - ____________
8. Установіть відповідність між поняттям і його значенням
1) Назва договору про державний союз Польщі та Литви |
|
б) Берестейська унія; |
2) союз православної та католицької церков |
в) фільварок; |
3) станово-представницький орган влади у Польщі |
г) сейм; |
4) господарство, орієнтоване на виробництво продукції на ринок, засноване на праці кріпосних селян |
д) Люблінська унія |
5) офіційна назва держави, яка утворилася в результаті союзу Польщі та Литви |
9. Розв'яжіть задачу.
Відомий завойовник Стародавнього світу Александр Македонський розпочав своє правління в 336 році до н.е. Через скільки років після цього Ернан Кортес встановив контроль над майя.
Намалюйте лінію часу й розташуйте події в хронологічній послідовності.
Достатній рівень
Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.
10. Встановіть подію, про яку йдеться в тексті та зображено на ілюстрації:
А) «Франція отримала Південний Ельзас і лотарінгське єпископство Мец, Туль і Верден, Швеція острів Рюген, Західну Померанію і герцогство Бремен, плюс контрибуцію в 5 млн талерів. Саксонія Лузацію, Бранденбург Східну Померанію, архієпископство Магдебург і єпископство Мінден. Баварія Верхній Пфальц, баварський герцог став курфюрстом.».
Б) «Імператор повинен був відмовитися від підтримки Іспанії і не втручатися в справи Бургундії, яка формально була частиною імперії.».
11. Виконайте завдання скориставшись картою.
12. Хто автор твору, з якого наведені цитати?
«Якщо церква стверджує, що те, що нам здається білим, є чорне – ми повинні негайно визнати це!
Якщо навіть начальник НЕ обдарований мудрістю, добротою і іншими божественними дарами, все ж слід йому коритися з тієї єдиної причини, що він намісник Бога і представник божественної влади.»
Високий рівень
Кожна правильна відповідь – 1,5 бали, всього – 3 бали.
13. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання:
А) Хто зображений на даній картині?
___________________
Б) Запишіть висловлювання яке належить даному історичному діячу?
_____________________________________
В) Історичне значення діяльності даного історичного
діяча.
______________________________________
14. Дайте характеристику результатів та підсумків Тридцятилітньої війни. Чи було вирішено протиріччя між європейськими країнами?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________