Підсумкове (річне) оцінювання з курсу «Історія України»

Про матеріал
Підсумкове оцінювання за рік для учнів, які навчаються за екстернатною формою навчання з історії України в 7 класі, надасть змогу зробити висновок про знання та вміння учнів, здобуті протягом року, відслідкувати рівень засвоєння матеріалу, рівень сформованості логічного мислення, практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів. Завдання підсумкової контрольної роботи дозволяють оцінити сформованість усіх предметних компетентностей учнів.
Перегляд файлу

 

Завдання

для проведення підсумкового (річного) оцінювання з курсу «Історія України»

учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),

за курс _7_ класу

 

Початковий  рівень

Кожна правильна відповідь – 0,5 балів, всього – 3 бали.

 

В завданнях № 1-6 треба вибрати одну правильну відповідь.

 

1. У період правління якого київського князя на південному кордоні Русі було створено систему захисту від набігів кочівників, що отримала назву «Змієві вали»?

А) Олег       Б) Володимира Великого      В) Святослава       Г) Ярослава Мудрого

 

2. На якому зображенні представлено Софіївський собор?

                 А)                                        Б)                                     В)                                     Г)

Описание: Картинки по запросу десятинна церква

Описание: Похожее изображение

 

3. Як у Русі-Україні називали жителів Скандинавії, відомих в Європі під іменем «нормани», воїнів-моряків, що вчиняли грабіжницькі походи?

А) хозари       Б) русичі               В) варяги                   Г) венеди

 

4. Яку назву мало об’єднання міських ремісників однієї чи споріднених спеціальностей для захисту своїх інтересів, виробництва й збуту товарів?

А) цех     Б)гільдія    В) каста     Г) громада

 

5. В якому році утворилася Галицько-Волинська держава?

A) 988 р.     Б) 1199 р.     В) 1238 р.   Г) 1340 р.

 

6. Яку назву мав привілейований стан у Литві та Польщі, який походив від князів, бояр, службовців при княжому дворі?

А) купці    Б) шляхта   В) козаки   Г) бояри

 

Середній  рівень

Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.

 

7. Позначте назви слов’янських племен-предків українців:

1. Серби; А) 1, 2, 3, 5;

2. Поляни; Б) 1, 2, 4, 6;

3. Уличі; В) 2, 3, 4, 6;

4. Дуліби; Г) 3, 5, 6, 7.

5. Вісляни;

6. Древляни;

7. Кривичі.

 

8. Розташуйте події у хронологічній послідовності:

А)Хрещення Русі. Б) Утворення Галицько-Волинської держави.

В)Кревська унія. Г)Битва на р. Калка.

1._______2._______3.______4.______

9.  Установіть відповідність між подіями та князями:

1)Ярослав Мудрий

А) запровадження чіткого розміру данини

2)Олег

Б) Десятинна церква

3)Ольга

В)Вбивство Аскольда і Діра

4)Володимир Великий

Г) перемога над печенігами

 

Достатній  рівень

Кожна правильна відповідь – 1,5 балів, всього – 3 бали.

 

10. Впізнай діяча. Запиши кілька відомих тобі фактів про нього.

Роман Мстиславич — Вікіпедія 

11. Виконайте завдання, скориставшись картосхемою.

 

  1.   Випишіть назви українських земель, які входили до складу Великого князівства Литовського в другій половині XIV ст.
  2.   Що визначило мирний характер входження українських земель до складу цієї держави?
  3.   У чому полягає сутність принципу «Старого не змінюємо, а нового не вводимо»?

 

 

 

 

Високий  рівень

Правильна відповідь всього – 3 бали.

 

13. Дайте розгорнуту відповідь на запитання, скориставшись планом.

У чому полягає історичне значення діяльності Данила Галицького?

1) Зазначте, за яких історичних умов Данило Галицький став правителем Галицько-Волинської держави.

2) Охарактеризуйте внутрішню і зовнішню політику Данила Галицького.

3) Сформулюйте власне ставлення до цієї історичної особистості.

 

 

 

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку