Підсумкові контрольні роботи 9 клас

Про матеріал
Матеріал містить питання для перевірки знань учнів 9 класу за І і ІІ семестр. Це диференційовані завдання з різним рівнем складності: тести, на відповідність, пояснення термінів, розгорнута відповідь.
Перегляд файлу

Підсумкові контрольні роботи з біології  9 клас

за І семестр  

І варіант

  1. Які функції  виконують білки та нуклеїнові кислоти?

 

  1. Назвати немембранні органели.

 

  1. Пояснити терміни    некроз,  кросинговер
  2. Установіть відповідність процесів етапам біосинтеза білка.
  1. Транскрипція
  2. Трансляція
  3. Посттрансляційні зміни
  1. Дозрівання і-РНК
  2. Приєднання амінокислот до поліпептидного ланцюга
  3. Побудова і-РНК на матриці ДНК
  4. Створення зв’язку «кодон-антикодон»
  5. Формування нативної структури білка
  6. Звільнення т-РНК від амінокислот
  7. Роз’єднання ланцюгів фрагмента ДНК
  8. Відновлення структури ДНК
  9. Цей етап відбувається в ядрі
  1. Яке значення має мітоз?

 

  1.  Описати процес енергетичного обміну.

 

  1. Задача

Дано ланцюг ДНК  АТААГТАЦЦТ.

Побудувати ланцюг білка.

 Знайти масу і довжину відповідного РНК.

 

 

ІІ варіант

  1. Які функції  виконують вуглеводи та ліпіди?

 

  1. Назвати двомембранні органели.

 

  1. Пояснити терміни  апопотоз,  кон’югація

 

  1.  Установіть відповідність процесів етапам біосинтеза білка.
  1. Транскрипція
  2. Трансляція
  3. Посттрансляційні зміни
  1. Дозрівання білків
  2. Створення комплексу ініціації
  3. Побудова поліпептидного ланцюга
  4. Формування зрілої і-РНК
  5. Розкручування фрагмента ДНК
  6. Формування складних білків
  7. Проходження і-РНК через рибосому
  8. Побудова природної конформації білка
  9. Цей етап відбувається на рибосомі

 

  1. Яке значення має мейоз?

 

  1. Описати процес фотосинтезу
  2. Задача

Дано  ланцюг РНК  АУУАГГАЦГУ.

Побудувати ланцюг білка.

Знайти масу і довжину ланцюга ДНК.

 

за ІІ семестр  

І варіант

 

  1. Установіть відповідність між термінами  та їх прикладами

 

  1. Рудименти                           1. Крило птаха і кажана
  2.  Атавізми                              2.  Куприк людини
  3. Аналоги                               3. Зябра риби і рака
  4. Гомологи                             4. Хвіст у людини

 

  1. Поясніть терміни «конвергенція»,  «біорегрес»,  наведіть приклади

 

  1. Розв’яжіть задачу:

Чорні стрижі живляться тільки комахами (1г).  Кожен з дорослих стрижів має масу 55г (відразу після народження маса пташеняти дорівнює 5г) . Враховуючи правило екологічної піраміди, визначте, яка маса рослин стала базою, що забезпечила

можливість прогодуватись однієї пари  стрижів. Скільки комах з’їли стрижі?

 

  1. Порівняйте штучну і природну екосистеми.

 

  1. Опишіть наземно-повітряне середовище життя.

 

ІІ варіант

  1. Установіть відповідність між термінами  та їх прикладами

 

  1. Рудименти                       1. Крило птаха і метелика
  2. Атавізми                          2. Апендикс людини
  3. Аналоги                           3. Передні кінцівки ссавців  
  4. Гомологи                         4. Волосатість у людини

 

  1. Поясніть терміни «дивергенція»,  «біопрогрес»,  наведіть приклади.

 

  1. Розв’яжіть задачу:

Середня маса однорічної рудої лисиці – 20,5 кг. Припустімо, що після одномісячного віку, коли маса лисеняти досягла 500г,  воно перейшло на живлення тільки куріпками (середня маса 800 г).  

Яку кількість куріпок йому  потрібно з’їсти, щоб досягти маси однорічної лисиці?  Скільки потрібно зерна, щоб прогодувати цих куріпок?

 

  1. Порівняйте молоду і зрілу екосистеми.

 

  1. Опишіть водне  середовище  життя.

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
1320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку