Підсумові роботи за розділами
з літературного читання для 2 класу
за підручником «Українська мова та читання» частина ІІ,
автори Н. Кравцова, В. Романова, А. Савчук
Підсумок за розділом «Вже осінь на порозі»
А) «Починається осінь»
Б) «Вже осінь на порозі»
В) «Барвиста осінь»
2. Хто боявся осені в оповіданні В. О. Сухомлинського «Як починається осінь»?
А) ставки
Б) срібні павутинки
В) пташки
3. Про яких птахів розповідає автор у оповіданні «Чи до осені далеко»?
А) про сойок
Б) про лелек
В) про журавлів
4. Чому навчає оповідання В. Чухліба «Чи до осені далеко?»
А)піклуватися про дітей
Б) турбуватися про птахів
В) бути байдужими до природи
5. Пригадай і назви дійових осіб казки «Два приятелі».
А) Підберезники, діти.
Б) Маслюк, Мухомор, діти.
В) Маслюк, Мухомор.
6. Що робила Сойка в оповіданні «Сойчині жолуді»?
(Збирала і/та ховала жолуді.).
7. Якою була Сойка у творі? Продовжи речення:
Сойка була … (працьовита, швидка, запаслива, …) .
8. Який художній твір з цього розділу тобі сподобався і чому?
Дай відповідь за зразком:
Мені сподобався твір … , тому що … .
Підсумок за розділом «Здрастуй, зимонько-зима!»
А) «Як дзвенять сніжинки»
Б) «Здрастуй , зимонько-зима!»
В) «Зима в гості завітала»
2. Хто автор оповідання «Як дзвенять сніжинки»?
А) В. Сухомлинський
Б) Г. Бойко
В) Я. Стельмах
3. Назви дійових осіб твору «Про хом’яка Тимка» Ю. Смаль.
(Максим, Катруся, Тимко, горобець).
4. З якого твору ці рядки:
«Колись люди міряли час від літа до літа, від зими до зими» ?
( З оповідання «Як 12 місяців Новий рік виряджали»).
5. Яку корисну справу зробили хлопчики в оповіданні «Санчата»?
(Довезли на санчатах чоловіка на гору).
6. Які риси характеру показали пташки у творі «Синичка і горобець»?
(Горобець: хвастливий, байдужий, жадібний, …
Синичка: охайна, лагідна, привітна, … .)
Підсумок за розділом «Казки маленькі, а розуму в них багато».
А) «Казка вчить, як на світі жить»
Б) «Казки маленькі, а розуму в них багато»
В) «Українські народні казки»
2. Яке прислів’я може бути заголовком української народної казки « Хитрий півень»?
А) Дивиться лисицею, а думає вовком.
Б) На язиці медок, а на серці льодок.
В) Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого.
3. Слова «Де сила не зможе, там розум допоможе» є головною думкою казки:
А) «Як буря поміняла вивіски»
Б) «Як лось із лисичкою ногами мінявся»
В) «Борсучок, який умів малювати».
4. Чому нас вчить «Казка про г’удзик»?
(Класти речі на своє місце, дбати про них.)
5. Назви головних героїв казки «Лихе слово не забувається» .
(Селянин і ведмедиця).
6. До якої української народної казки подібна німецька народна казка «Пухкенький млинець»? (подібна до казки «Колобок»)
7. Яка казка з цього розділу тобі сподобалася найбільше? Чому?
Дай відповідь за зразком: Мені сподобалася казка … , тому що … .
Підсумок за розділом «Весна, весна-весняночка»
А) «Сонце гріє, сонце сяє»
Б) «Весна прийшла»
В) «Весна, весна-весняночка»
2. Хто автор вірша «Сонце заходить, гори чорніють»? Напишіть. (Т. Шевченко)
3. Хто такий Т. Г. Шевченко?
(Український поет, художник, відомий у всьому світі.)
4. В якому селі народився Т. Г. Шевченко? (с. Моринці на Черкащині).
5. Як називається відома збірка віршів Т. Г. Шевченка? («Кобзар»).
6. З якого твору ці рядки:
«Вийшла з хати маленька дівчинка Маринка і побачила сіру пташечку в небі»?
А) «Добре діло»
Б) «Загублена писанка»
В) «Жайворонок сонечку допомагає».
7. Встанови відповідність між назвою твору і його автором.
«Вірші Тараса Шевченка» В. Сухомлинський
«Зоре моя вечірняя» А. М’ястківський
«Загублена писанка» Т. Шевченко
«Жайворонок сонечку допомагає» І. Мацко
8. Яка головна думка оповідання «Добре діло»?(Зроби хоч маленьке, але добре діло.)
9. Як називаються весняні пісні, які співали у Великодні свята? (Гаївки).
Підсумок за розділом «Українські письменники - дітям»
(Літературні твори, створені письменниками.)
Одягла верба сережки»?
( «Вербові сережки» Л. Костенко)
3. Як називається невеликий прозовий художній твір, у якому автор описує подію з життя одного або декількох персонажів?
А) казка
Б) оповідання
В) вірш
4. Кого знайшли діти на березі річки у оповіданні В. Кохан «Знайди»?
А) кішку
Б) кошенят
В) кішку з кошенятами
5. Яку добру справу зробили діти у оповіданні Л. Гроха «Наш сад»?
(Висадили саджанці агрусу та смородини на шкільному подвір’ї.)
6. Назви персонажів оповідання В. Сенцовського «Украдений апетит».
(Мама, Тимко.)
7. Який з літературних творів цього розділу тобі сподобався найбільше? Чому?
( Мені сподобався твір … , тому що … .)