Підсумковий рок по темі:"Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через розряд. Творча робота над задачею".

Про матеріал
Цей урок придназначений для узагальнення і систематизації вміння учнів розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій.
Перегляд файлу

Тема: «Підсумковий урок по темі: «Усне    додавання і    віднімання

          круглих трицифрових чисел без переходу через розряд. Творча

          робота над задачею»

Мета:Узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати

           приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій;

           розвивати логічне мислення, увагу, уяву,пам’ять; виховувати

           інтерес до математики,любов до своєї країни та бережне

           ставлення до природи.

Організація класу.

Привітання.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він зимовий і цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімося обличчям до гостей

І лагідно промовимо: «Добрий день».

   Діти, закрийте оченята. Наповніть свої сердечка рожевим промінчиком любові, ніжності та доброти. Тепло вашого сердечка відчуйте у своїх долоньках. Відкрийте очі. Передайте тепло і доброту ваших сердець іншим людям-знайомим і незнайомим.

    Продемонструйте свій настрій на початку уроку руками: якщо поганий- долоньки стисніть, якщо гарний-руки розведіть в сторони.

- Тож нехай хороший настрій нас усіх супроводжує на протязі всього дня.

 

- Сьогодні, на урок математики, ми запросили гостей, щоб показати свої знання і разом з тим довести, що:

 « А математику ще й тому слід вивчати, що вона розум до ладу приводить».

                                                                                        М.В.Ломоносов

Сьогоднішній урок у нас незвичайний, а тому працювати ми будемо під девізом:

 

                                          Навчайся, щоб знати,

                                          Знай, щоб уміти,

                                          Вмій, щоб робити.

Починаємо наш урок і беремо з собою.

                                         У - успіх та усмішку,

                                         Р – розум і радість,

                                         О - організованість та обдарованість,

                                         К - кмітливість та компетентність.

- Сьогодні у нас підсумковий урок, а тому нас чекає:

- математична розминка;

- обчислення виразів;

- розв’язування задач;

- порівняння числових виразів;

- ров’язування рівнянь;

 

- робота з геометричним матеріалом.

- А я очікую від вас гарних відповідей, хочу почути як ви вмієте точно і правильно висловлювати свої думки.

- Відкрийте зошити і запишіть число та класна робота. З яких цифр складається число 15? Скільки буде, якщо до 1 додати 5? Сьогодні ми будемо писати цифру 6. Найкращу цифру в рядку, написаному вами, обведіть кружечком.

- Яка зараз пора року?(зима) Давайте з’ясуємо чим вона відрізняється від інших пір року? (падає сніг) Сьогодні у наш клас також залетіли

сніжинки, але не прості, а чарівні. І ми будемо складати із них зимовий килимок. На кожній сніжинці є завдання, яке ми повинні виконати. Після правильного виконання завдання ми будемо прикріплювати сніжинку на дошці. А також сьогодні, на протязі уроку, нас будуть супроводжувати цікаві вислови видатних людей про математику.

-Ось перший із них:

Великий російський полководець Суворов говорив: «Математика-гімнастика розму».

-Тож потренуємо свій розум. А перша сніжинка «пропонує» нам «Математичну розминку».

а). Усний рахунок.

б).Математичний диктант (зош. ст.129)

971,780,853,407,605,943,750,801,219,44,299,301.

-Ось ми справились із одним завданням. Прикріплюємо нашу сніжинку.

 

 

«Недостатньо лише отримати знання, треба знайти їм застосування»

                                                                                       Г.Гете

-Наступна сніжинка «пропонує» нам обчислити вирази. А правильно обчисливши їх, ми зможемо прочитати зашифроване слово, застосувавши код.

340+120=460                 Ось код цього слова

520+180=700            А       К      У      Р       Н       Ї

640-200=440            900   700   460   440   880   220

720+180=900   

450-230=220     

630+250=880    

1000-100=900   

1).Як називається країна в якій ми живемо?

2).Як називають людей, які живуть в Україні?

3).Як називається столиця України?

4).Які державні символи ви знаєте?

(Прикріплюємо сніжинку на дошці).

                                        Фізкультхвилинка

- Французський філософ, математик Блез Паскаль сказав, що велич людини в її здатності мислити.

А наступним завданням буде задача.

 

 

- Яка улюблена страва українців? (вареники)

Задача(усно)

Мама розклала 42 вареники на 6 тарілок порівну. Скільки потрібно тарілок, щоб розкласти 63 вареники?

 6т. – 42в.

? – 63в.

Робота з підручником, задача №528.

(Бесіда про бережне ставлення до ялинок та сосен)

Колективне розв'язання задачі.

-Тож із цим завданням справились, а наша сніжинка доповнює зимовий килимок.

«Як  приємно знати, що ти щось дізнався».

                                                                        Мольєр

-Наступне наше завдання – це порівняння числових виразів.

750+40      800                                                 860     320+60

900+70      790                                                 700-400     350

520     320+200                                                970-170     800

-Із цим завданням ми також справились. Відправляємо сніжинку на зимовий килимок.

«Якщо я знаю, що знаю мало, я доб'юсь того, щоб знати більше…»

                                                                                        А. Ейнштейн

 

 

-А наступна наша снігова гостя «пропонує» розв'язати рівняння по варіантах:

        1 варіант                                                      2 варіант

28:х = 7                                                            8*х = 48

9+х = 63                                                           х-15 = 48

 

Перевірка самостійної роботи.

-А зимовий килимок доповнює наступна сніжинка.

«Знання – це те, що здатне підняти людину над іншими».

                                                                                  Д. Аддісон

-А зараз погляньте ось на цього цікавого сніговика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-З яких геометричних фігур він складається?

-Чого більше:        чи       ?

-Якої фігури тут немає?

-Що ви знаєте про квадрат?

-Чого в руках у сніговика не вистачає? (мітли)

-А я ось домалюю. Що я домалювала: відрізок чи пряму лінію?

-Завдання виконано, а сніжинка «завершує» наш зимовий килимок.

-Діти, а як називається наш урок? (математика) Тож прикрасимо цим словом наш килимок і прикріпимо його всередині.

 

 

 

 

 

 

                                    Математика

 

 

 

 

 

 

-Ось таку картину зими створили ваші і мої очікування. Який чудовий килим.

    Один професор виявив, що за один день, під час снігопаду випадає від 8 до 30 різноманітних форм сніжинок. Є вони крихітки. Трапляються сніжинки-велетні, розміром з долоню. У більшості сніжинки невеличкі. Ось так, ступаючи по зимовому килиму, можна побачити сніжинки різні за формою та величиною й характером падіння на землю. Мабуть, і не знайдеш двох однакових. Ось так і ви, діти, різні, не схожі один на одного. Ви не кращі, не гірші, ви просто – інші.

Із цими словами я хочу звернутися саме до вас!

Французський філософ, письменник, композитор Жан-Жак Руссо писав: «Ви талановиті діти! Коли-небудь ви приємно  здивуєтеся, які ви розумні, як багато вмієте, якщо будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».   

-А я впіймала ще одну сніжинку. Подивіться, яка цікава! Вона говорить про те, що нам пора закінчувати наш урок.

Підсумок уроку.

-А зараз я хочу взяти у вас інтерв’ю. Продовжте, будь ласка, речення     (гра «Мікрофон»)

-Чим цікавим займались на уроці?

-Що нового дізналися?

-Найважчим для мене було…

-Я став(стала) краще…

-Мої очікування збулися. Ви всі гарно працювали.

 

 

 

Всі ви, діти, молодці!

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

-Діти, дякую за урок. Гарного вам відпочинку!

docx
Додав(-ла)
Ващенко Тамара
Додано
26 жовтня 2019
Переглядів
1487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку