Підсумковий тест «ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ, 10 КЛАС»

Про матеріал
Підсумковий тест «ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ, 10 КЛАС». Корисний матеріал з всесвітньої історії для річного контролю знань учнів 10 класу або використовувати для зрізу знань на початку навчального року в 11 класі
Перегляд файлу

ПІДСУМКОВИЙ Тест «Всесвітня історія, 10 клас»

 

  1. Коли і на чиєму боці США вступили у Першу світову війну?

А У липні 1916 р. на боці Антанти;

Б вересні 1916 р. на боці Антанти;

В квітні 1917 р. на боці Четверного союзу;

Г квітні 1917 р. на боці Антанти.

  1. «Антанта» у перекладі з французької означає:

А «Сердечна згода»;

Б «Союз рівних»;

В «Золота угода»;

Г «Мирна згода».

  1. Мілітаризація — це __ :

А державна політика, спрямована на збагачення правлячої верхівки;

Б часта зміна влади в державі;

В політика, спрямована на нарощування військової могутності;

Г оновлення економіки.

4. Поняття, що означає ряд політичних режимів ХХ ст., за яких влада базувалась на однопартійній системі і всебічному втручанні держави в економіку, культуру й громадське життя:

А лібералізм;

Б централізм;

В демократія;

Г тоталітаризм.

5. Назвіть ім’я спадкоємця австро­угорського престолу, убитого в Сараєво 28 червня 1914 р.:

А Франц­Фердинанд;

Б Вільгельм ІІ;

В Альфред Шліффен;

Г Франц­Йосиф ІІ.

6. Чи входила Італія до складу держав­переможниць у Першій світовій війні?

А Ні;

Б ні, бо вона воювала на боці Троїстого союзу;

В так, вона з 1915 р. перебувала у складі Антанти;

Г ні, бо вона взагалі не брала участі в Першій світовій війні.

7. Яка країна найбільше зміцнила свої економічні та політичні позиції після Першої світової війни?

А Росія;

Б Англія;

В Франція;

Г США.

8. Установіть відповідність між подіями і датами:

А вступ у війну США                      1) 1914 р.;

Б битва на Марні                            2) 1915 р.;

В «верденська м’ясорубка»           3) 1916 р.;

Г вступ у війну Італії                      4) 1917 р.;

                                                         5) 1918 р.

9. Установіть відповідність між країнами та їх керівниками:

А Франція                                       1) Микола ІІ;

Б Росія                                             2) Ллойд Джордж;

В Німеччина                                   3) Вудро Вільсон;

Г Велика Британія                          4) Вільгельм ІІ.

Д США

10. Ліга Націй існувала у:

А 1920–1945 рр.;

Б 1919–1945 рр.;

В 1919–1946 рр.;

Г 1921–1939 рр.

11. Яка територія, за Версальським мирним договором, відійшла від Німеччини до Франції?

А Ганновер і Пфальц;

Б Ельзас і Лотарингія;

В Східна Пруссія;

Г Північний Шлезвіг.

12. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:

А ратифікація                          1 міжнародний договір політичного змісту;

Б пакт                                       2 затвердження органами верховної законодавчої

                                                    влади міжнародного договору;

В демілітаризація                      3 платіж переможеної держави державі­переможниці;

Г контрибуція                         4 роззброєння, ліквідація згідно з міжнародним

                                                    договором військових озброєнь та укріплень.

Д демаркація

13. Назвіть роки «процвітання» в США:

А 1929–1933 рр.;

Б 1922–1929 рр.;

В 1918–1922 рр.;

Г 1933–1939 рр.

 

 

 

 

 

14.  Позначте на карті територію Ольстера (Північної Ірландії).

C:\Users\Elenkin\Desktop\оврагыпрглка.png

15. Що означає термін «локаут»?

А Стабілізація економічного положення в державі;

Б відмова робітників виходити на роботу;

В масове закриття державних установ;

Г одночасне закриття підприємств їхніми власниками і масове звільнення робітників.

16. Схильність у політиці та ідеології до крайніх поглядів і дій — це__ :

А сепаратизм;

Б лібералізм;

В консерватизм;

Г екстремізм.

17. В основу «нового курсу» Рузвельта була покладена ідея:

А збільшення військових асигнувань;

Б зменшення втручання держави в економічне життя;

В активне регулювання економіки з боку держави;

Г обмеження регулювання економіки з боку держави.

18. Головною причиною Великої депресії в США було:

А посилення діяльності ультралівих політичних сил;

Б посилення діяльності ультраправих політичних сил;

В значне перевищення попиту над пропозицією;

Г значне перевищення пропозиції над попитом.

 

 

 

 

 

 

19. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:

А тред­юніон                                             1) назва економічної кризи в США;

Б «новий курс»                                         2) програма Ф. Рузвельта щодо виведення

                                                                     США з економічної кризи;

В політика «відкритих дверей»                3) умовна назва періоду в історії США, коли

                                                                     країна перетворилася на світовий

                                                                     фінансовий центр;

Г «Велика депресія»                                 4) профспілка робітників у Великій Британії.

Д «проспериті»

20. П’ята колона — це __ :

А армія фашистів, що увійшла до Рима й захопила владу;

Б таємна державна поліція в нацистській Німеччині;

В назва націонал­соціалістичної держави в Німеччині;

Г назва агентури Ф. Франко в Іспанії, яка діяла в тилу республіканців.

21. До яких наслідків призвів Лютеранський пакт між Б. Муссоліні та Папою Римським Пієм ХІ 1929 р.?

А Католицька церква отримала владу в Римі та околицях;

Б партія «Католицька дія» отримувала більшість в італійському парламенті;

В Ватикан отримав статус автономії у складі Італії;

Г Ватикан отримав статус самостійної держави.

22. Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:

А голокост                       1) знищення національної, расової або релігійної групи;

Б геноцид                         2) переслідування й масове знищення євреїв нацистами;

В політична чистка          3) політика, спрямована на створення замкненого

                                             господарства всередині країни;

Г автаркія                         4) політика позбавлення владою своїх противників.

Д автократія

23. Установіть відповідність між країнами та їхніми політичними лідерами:

А СРСР                                         1 Б. Муссоліні;

Б Німеччина                                  2 Н. Чемберлен;

В Італія                                         3 Й. Сталін;

Г Іспанія                                        4 Ф. Франко;

                                                       5 А. Гітлер.

24. Захід, який передбачався в СРСР у період непу:

А продовольча розкладка;

Б продовольчий податок;

В скасування товарно­грошових відносин;

Г заборона оренди, найманої праці.


КЛЮЧ ДО ТЕСТІВ

 


  1. Г
  2. А
  3. В
  4. Г
  5. А
  6. В
  7. Г
  8. А-4

Б-1

В-2

Г-3

  1. 1-Г

2-Д

3-В

4-Б

  1.          В
  2.          Б
  3.          А-2

     Б-1

     В-4

     Г-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Б
  2.          Б
  3.          Г
  4.          Г
  5.          В
  6.          Г
  7.          1-Г

     2-Б

     3-Д

     4-А

  1.          Г
  2.          Г
  3.          1-Б

      2-А

      3-Г

      4-В

  1.          А-3

      Б-5

      В-1

      Г-4

  1.          Б

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Носіковська Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ніколенко Виктор Дмитрович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Грунтковська Оксана Казимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Щупак І.Я., Морозова Л.В.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
22822
Оцінка розробки
4.5 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку