Підсумковий урок з географії по темі "Земля на глобусі і карті"

Про матеріал
Завдання для підсумкового уроку з географії у 6 класі по темі "Земля на глобусі і карті"
Перегляд файлу

Підсумковий урок  з географії по темі «Земля на глобусі і карті» (6 клас)

  1. Позначте правильне твердження. 1-10 завдання  ( по 0,5 б.) 

А) Вісь Землі — уявна лінія, якою небо ніби з'єднується з поверхнею Землі

Б) Вісь Землі — шлях, яким Земля рухається навколо Сонця. 

В) Вісь Землі — уявна лінія, що проходить через центр Землі та Північний і Південний полюси.

 

2. Обертання Землі навколо Сонця спричинює

А) зміну пір року 

Б) зміну дня і ночі 

В) зміну місцевого часу

 

  1. План місцевості - це 

А) Невелика карта, що зображує в масштабі ділянку місце­вості

Б) Зменшене зображення земної кулі 

В) Зображення умовними знаками невеликої ділянки місцевості 

Г) Зображення умовними знаками та в масштабі невели­кої ділянки місцевості

 

4. Меридіани — це лінії: 

А) на карті чи глобусі, які з'єднують обидва полюси Землі

Б) проведені паралельно екватора

В) які з’єднують екватор з одним із полюсів 

Г) які з'єднують на карті точки поверхні Землі, що мають однакову абсолютну висоту

 

5. Паралелі — це лінії: 

А) проведені через обидва полюси Землі

Б) проведені паралельно екватору

В) проведені на однаковій відстані перпендикулярно до екватора 

Г) які поєднують між собою точки, що мають однакову абсолютну висоту

 

6. Іменований масштаб – в 1 см 300 м. Яким буде числовий масштаб? 

А) 1 : 3 000

Б) 1 : 300 

В) 1 : 300 000

Г) 1 : 30 000

 

7. Якщо стати обличчям на північ, то праворуч буде розміщу­ватися: 

А) захід; 

Б) схід

В) північний захід;

Г) південний-схід.

 

8. Найдовша паралель, що ділить Землю на Північну і Південну півкулю:

А) меридіан;

Б) екватор;

В) полюс

 

9. Що називають легендою карти?

А) масштаб;

Б) умовні позначення;

В) глобус;

Г) паралелі і меридіани

 

10. У ясну погоду на місцевості можна орієнтуватися за:

А) місяцем;

Б) сонцем;

В) вітром;

Г) хмарами

 

 

 

 

Продовжіть речення  (11-14 по 0,5 б.)

11. Географія це –

 

 

12. Географічна карта це –

 

 

13. Глобус це –

 

 

14. Спосіб вивчення тіл і явищ природи за допомогою органів чуттів називається………

 

 

Завдання 15-18 ( по 1 б.)

 

15. Визначте дійсну відстань на місцевості між двома точками А і В. Масштаб карти 1 : 200000, а відстань між точками 4 см ( 8 км;    80 км;  4 км;  5 км)

 

 

16. Запишіть числовий масштаб, що відповідає  іменованому в 1 см – 50 км

 

_______________________________________________________________________________

 

17. Числовий масштаб становить 1 : 2500. Яким буде іменований масштаб?

 

 

18. Яка відстань від Черкас до Запоріжжя на місцевості, якщо на карті масштабу 1 : 6000000 вона становить 4,7 см?

______________________________________________________________________________

 

 

 

19. Виміряйте відстань від  __________________________________________

docx
Додав(-ла)
Papezhuk Ruslana
Додано
18 лютого
Переглядів
1182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку