Підсумковий урок з теми "Південна Америка", 7 клас

Про матеріал
Даний матеріал містить завдання для підсумкового уроку з географії в 7 класі з теми "Південна Америка"
Перегляд файлу

Тема: Підсумковий урок з теми «Південна Америка»

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з даної теми; розвивати логічне  

            мислення, формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

 

Тип уроку: узагальнення і систематизація набутих знань, умінь та навичок.

                                

Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

ІІІ. Узагальнення знань.

 

ВАРІАНТ 1

 

1,Крайня  західна точка материка Південна Америка:

  А) мис Галлінас;  Б) мис Кабу-Бранку;  В) мис Паріньяс;  Г) мис Фроуерд.

 

2. Північні береги материка омиває море:

  А) Коралове;  Б) Червоне;  В) Карибське;  Г) Південне.

 

3. Найдовша річка материка:

  А) Парана;  Б) Оріноко;  В) Амазонка;  Г) Сан-Франсіску.

 

4. Де розташована берегова пустеля Атакама?

  А) на півночі;  Б) на Гвіанському плоскогір’ї;  В) на заході Анд;  Г) в Патагонії.

 

5. Лінивець – мешканець:

  А) сельви;  Б)пампи;  В) пустель;  Г) саван.

 

6. Поставити у відповідність природні зони та ґрунти:

   1)сельва                                       А) червоно-коричневі ґрунти

   2) савани і рідколісся                  Б) червоні родючі ґрунти

   3) пампа                                        В) сіроземні ґрунти

   4) пустелі                                      Г) червоно-жовті ґрунти.

 

7. Встановити відповідність між територією Південної Америки та типами клімату:

   1) гори Анди                                       А) тропічний вологий

   2) схід Бразильського плоскогір’я    Б) тропічний

   3) крайня північ материка                  В) субтропічний вологий

   4) Ла-Платська низовина                    Г) високогірний.

 

8. Записати назви географічних об’єктів з півдня на північ:

   А) Бразильське плоскогір’я ;   Б) Гвіанське плоскогір’я;

   В) Патагонія;                             Г) Амазонська низовина.

 

9. Запишіть номери назв географічних об’єктів, які відповідають Південній Америці і Австралії:

   1) мис Південний; 2) Анди; 3) Карибське море; 4) затока Карпентарія;

   5) Аргентина; 6) Гвіана; 7) пекарі; 8) колібрі; 9) собака динго; 10) річка Дарлінг;

   11) Амазонка; 12) Атакама.

 

10. Припустіть, які зміни відбулися б у природі материка, якби гори Анди були                                               розташовані вздовж східного узбережжя.

 

 

ВАРІАНТ 2

 

 1. Крайня  південна точка материка Південна Америка:

  А) мис Галлінас;  Б) мис Кабу-Бранку;  В) мис Паріньяс;  Г) мис Фроуерд.

 

2. Дослідження Північних Анд і басейну річки Оріноко провів:

  А) А. Веспучі;  Б) А. Гумбольд;  В) Ф. Орельяна;  Г) Ф. Магеллан.

 

3. Найбільша за площею рівнина світу:

   А) Амазонська низовина;     Б) Гвіанське плоскогір’я;

   В) Бразильське плоскогір’я;   Г) Ла-Платська низовина.

 

4. Нащадків від шлюбів європейців і негрів називають:

   А) метиси;  Б) мулати;  В) самбо;  Г) індіанці.

 

5. Нутрія – тварина природної зони:

  А) сельви;  Б)пампи;  В) пустель;  Г) саван.

 

6. Встановити відповідність між назвами країн та їх столицями:

  1)Перу                                                А) Сантьяго

  2) Чилі                                                 Б) Каракас

  3) Венесуела                                       В) Ліма

  4) Уругвай                                           Г) Монтевідео.

 

7. Встановити відповідність між територією Південної Америки та типами клімату:

   1)  Гвіанське плоскогір’я                     А) тропічний пустельний

   2) захід Анд                                           Б) субтропічний вологий

   3) Ла-Платська низовина                      В) континентальний помірний

   4) Патагонія                                           Г) субекваторіальний.

 

 8. Записати назви географічних об’єктів з півночі на південь:

   А) Амазонська низовина;   Б) Патагонія;  В) Бразильське плоскогір’я;  

     Г) Оріноцька низовина.

 

9. Запишіть номери назв географічних об’єктів, які відповідають Південній Америці і Австралії:

   1) пампа; 2) вулкан Котопахі; 3) самбо; 4) Мюррей;   5) місто Канбера; 6) Великий                                                                       Бар’єрний риф ; 7)  озеро Ейр; 8)  Велика пустеля Вікторія; 9) Аргентина;

    10) Оріноцька низовина;    11) Анхель; 12) Патагонія.

 

10. Поясніть особливості расового складу населення Південної Америки.

 

 

 

ВАРІАНТ 3

1. Крайня  північна точка материка Південна Америка:

  А) мис Галлінас;  Б) мис Кабу-Бранку;  В) мис Паріньяс;  Г) мис Фроуерд.

 

2. Екватор перетинає материк:

   А) посередині;  Б) у північній частині;  В) у південній частині.

 

3. Річка Оріноко найбільш повноводна:

   А) у лютому-березні;  Б) у грудні;  В) у липні-серпні;  Г) протягом усього року.

 

4. Нащадків від шлюбів корінних жителів материка та переселенців з Європи                             називають:

     А) метиси;  Б) мулати;  В) самбо;  Г) індіанці.

 

5. Пекарі і тапіри є мешканцями:

  А) сельви;  Б)пампи;  В) пустель;  Г) саван.

 

6. Встановити відповідність між назвами країн та їх столицями:

   1) Болівія                                   А) Бразилія

   2) Парагвай                                Б) Сукре

   3) Колумбія                                В) Асунсьйос

   4) Бразилія                                  Г) Санта-Фе-де-Богота.

 

7. Встановити відповідність між територією Південної Америки та типами клімату:

   1) Патагонія                                А) екваторіальний

   2) Бразильське плоскогір’я        Б) високогірний

   3) Анди                                         В) морський помірний

   4) Амазонська низовина              Г) субекваторіальний.

 

 

8. Записати назви географічних об’єктів з заходу на схід:

    А) Амазонська низовина;  Б)Анди;  В) Бразильське плоскогір’я;

 

9. Запишіть номери назв географічних об’єктів, які відповідають Південній Америці і Австралії:

   1) Анди; 2) сельва; 3) озеро Тітікака; 4) гора Костюшко;   5) водоспад Ігуасу;

   6) Великий  Вододільний хребет ; 7) мулати; 8) гора Аконкагуа; 9) ріка Дарлінг;

    10) місто Сідней;    11) Бразильське плоскогір’я; 12) Велика Піщана пустеля.

 

10. Чим пояснюється той факт, що населення материка зосереджене вздовж східного узбережжя.

 

ІV. Перевірка практичних робіт за всю тему.

 

V. Домашнє завдання.

     Написати твір-есе на тему: «Культура інків», «Озеро Тітікака - найбільше високогірне озеро», «Амазонка – найповноводніша річка планети».

 

 

docx
Додано
4 квітня 2023
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку