Підтримка та розвиток фізичних якостей шляхом позитивного оцінювання на уроках фізичної культури

Про матеріал
Підтримка та розвиток фізичних якостей шляхом позитивного оцінювання на уроках фізичної культури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підтримка та розвиток фізичних якостей шляхом позитивного оцінювання на уроках фізичної культури« Ніщо так не виснажує людину, як тривала фізична бездіяльність.» Аристотель

Номер слайду 2

Стан здоров’я підлітків у сучасних умовах. Несприятливі демографічні процеси в нашому суспільстві супроводжуються різким погіршенням стану здоров’я дітей і підлітків: 80% першокласників мають порушення здоров’я, а значна кількість випускників шкіл обмежена у виборі професії через медичні показники.

Номер слайду 3

Аналіз стану здоров’я учнів школи. Так, 31% дітей у школі мають функціональні відхилення у різних сферах і системах організму, а у 7% виявлено хронічні захворювання. При чому хронічна патологія зростає від 1-го до 11-го класу.

Номер слайду 4

МЕТА

Номер слайду 5

Важливою умовою високої результативності роботи учнів, розвитку ініціативи й активності є оцінка їхньої діяльності. Вона виявляє фізичні, інтелектуальні, вольові можливості учнів та ставлення до їх діяльності, успіхів, невдач, поведінки.

Номер слайду 6

Оцінка діяльності учнів на уроці фізичної культури має свою специфіку. Вона повинна відповідати індивідуальним можливостям вихованців і віддзеркалювати ту працю, яку дитина вклала у досягнення не якогось загального нормативу, а індивідуально можливого результату.

Номер слайду 7

Крім цифрового виразу оцінки, широко використовую словесні, інтонаційні, мімічні, жестові, пантомімічні форми .. Продумано використані словесні схвалення ("добре", "так", "правильно", "чудово", "молодець" тощо)підтримки у вигляді посмішки, схвальних жестів головою, легкі дотики, заохочувальні жести і т. д.колективним оцінкам (оплески, поздоровлення, подарунки, нагороди, призи) взаємооцінкам і самооцінкам.

Номер слайду 8

Загальні вимоги:

Номер слайду 9

Такі вимоги — це своєрідна угода між учителем і учнем у спільних діях, тому їх зміст не повинен містити питань, розв'язання яких сьогодні у школі є проблематичним або й зовсім нереальним. Які форми вимог я застосовую:поради, прохання, довіри, натяку, заохочень. Кожна форма вимоги має свою функцію і повинна використовуватись залежно від внутрішніх колективних стосунків."Діти все можуть, їх у цьому треба тільки переконати".

Номер слайду 10

Основним принципом оцінювання дітей- це принцип взаємоповаги і співпраці. Співдружності з деякими дітьми треба домагатися інколи й роками. Тому спілкування з дітьми не починаю словами "Ти завжди ...", "Ти ніколи ...", "Ти взагалі...". На мою думку слід заборонити як марні (даремні), навіть шкідливі фрази: "Ти ледар", "Попереджую тебе останній раз", "Як тобі не соромно" та ін.

Номер слайду 11

Учитель, який не вміє користуватися похвалою, заохоченням, нетерплячий в очікуванні результатів, не вірить у дітей, ставить двійки за двійками, є вкрай небезпечним для школи, він може назавжди відбити бажання дитини займатися фізичними вправами

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Оцінюючи дітей, їхню діяльність і поведінку, завжди думаю про подальший розвиток своїх вихованців. Педагогічні знання і вміння, досвід та інтуїція в поєднанні з педагогічною позицією  почуттям відповідальності перед суспільством і підроста-ючим поколінням, чуйністю, тактом, людським теплом, професійною етикою, оптимістичним ставленням до можливостей розвитку кожної дитини —допомогають приймати переважно правильні рішення. ВИСНОВКИ

Номер слайду 14

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Додано
5 червня 2022
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку