Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Підземні води ("Географічний світлофор", додаток до уроку географії у 6 класі)

Про матеріал

Завдяки цьому прийому, учитель миттєво опитує всіх учнів, бачить, хто добре володіє інформацією, а хто ні. На цей прийом виділяю всього 4-5 хвилин на уроці, а по факту опитую всіх учнів.

У підготовлених реченнях: зелені – правдива інформація, червоні – речення з помилкою (нижче такого речення надано відповідь чорним кольором з виділенням зеленим кольором помилки у попередньому реченні). У складних питаннях та питаннях де потрібно виділити головне слово роблю наголос на це слово, щоб учням легше було орієнтуватися.

Сигнали світлофора зроблено з пластмасового набору літер.

Перегляд файлу

6 клас

Географічний світлофор

(за підручником Географія, 6кл., В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова)

У кожного з учнів по два сигнали світлофора – червоний та зелений. Вчитель читає речення. Учні швидко, не дивлячись один на одного, піднімають прапорці. Якщо учень згоден з тим, що прочитав учитель, тобто речення несе правдиву інформацію, учень піднімає зелений прапорець. Якщо учень не згоден з тим, що прочитав учитель, тобто речення несе неправдиву інформацію, він піднімає червоний прапорець. Після підняття прапорців, учитель викликає одного з учнів на відповідь (я завжди обираю того, хто помилився, щоб дати змогу ще раз подумати і  прийти до правильної відповіді. При цьому на правильну чи неправильну відповідь я не вказую, даю це зробити самим учням). Таким чином, учитель миттєво опитує всіх учнів, бачить, хто добре володіє інформацією, а хто ні. На цей прийом виділяю всього 4-5 хвилин на уроці, а по факту опитую всіх учнів.

У підготовлених реченнях: зелені – правдива інформація, червоні – речення з помилкою (нижче такого речення надано  відповідь чорним кольором з виділенням зеленим кольором помилки у попередньому реченні). У складних питаннях та питаннях де  потрібно виділити головне слово роблю наголос на це слово, щоб учням легше було орієнтуватися.

Сигнали світлофора зроблено з пластмасового набору літер.

Q:\Жиленковы\Данил школа\фото\смайл\DSC04558.JPG Q:\Жиленковы\Данил школа\фото\смайл\DSC04559.JPG

Q:\Жиленковы\Данил школа\фото\смайл\DSC04560.JPG

 

53. Підземні води

Підземні води – води в товщі земної кори

Перша головна умова утворення підземних вод – достатня кількість атмосферних опадів

Друга головна умова утворення підземних вод – залягання водотривких шарів гірських порід над водопроникними

(Друга головна умова утворення підземних вод – залягання водопроникних шарів гірських порід над водотривкими)

Водопроникні шари – це пісок та гравій

Водотривкі шари – це глина та граніт

Верховодка – це наземні водні об’єкти – озера, річки, моря і океани

(Верховодка – це найближчий до земної кори шар підземної води)

Ґрунтові води – це постійно існуючі підземні води, що залягають під декількома  шарами водотривких порід

(Ґрунтові води – це постійно існуючі підземні води, що залягають на першому від поверхні шарі водотривких порід)

Міжпластовими водами називають води, розташовані між двома водотривкими шарами

Сила тяжіння зумовлює рух ґрунтових  вод

(Хвилястий рельєф зумовлює рух ґрунтових  вод)

Вода тече з вищої ділянки до нижчого місця

Міжпластові води можуть перебувати під великим напором

Води, що течуть з півдня на північ, називають артезіанськими

(Води, що перебувають під великим напором, називають артезіанськими)

Нині на території України продовжується пошук і відкриття нових родовищ артезіанської води

В Україні не вистачає питної води вже на сучасному етапі

(Україна повністю забезпечена питною водою мінімум на 500 років)

Води, насичені різними солями і газами, які мають лікувальні властивості, називають моршинськими

(Води, насичені різними солями і газами, які мають лікувальні властивості, називають мінеральними)

 

 

 

docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку