Писемні пам’ятки, фольклор і сучасні візуальні джерела про історію
Номер слайду 2
Поясніть, у чому, на вашу думку, полягає відмінність між дописемним і писемним періодом історії людства. Чи потрібна наука археологія під час вивчення зафіксованого в писемних джерелах періоду історії?
Номер слайду 3
Писемні джерела- це різноманітні написи і документи створені людьми за допомогою символів і знаків
Номер слайду 4
Пізнавально й цікаво. Розгляньте фотоколаж і назвіть, які матеріали використовували люди для письма в різних країнах у різні часи. За потреби скористайтеся додатковими джерелами інформації.
Номер слайду 5
Давньоєгипетський папірус. Шумерська клинописна табличка. Письмо на кістках. Берестяна грамота. Кіпу- вузликове письмо інків
Номер слайду 6
Практичне заняття. Робота з підручником. Визначте за текстом послідовність розвитку систем письма, якими послуговувалося людство протягом історії. Запишіть їх до накресленої в зошиті схеми.1234
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Діємо: практичні завання. Проведіть мінідослідження історичних фотографій і відеосюжетів. Поміркуйте, які знання про минуле ми можемо довідатися із запропонованих фото- і відеосюжетів.2. У чому полягає цінність науки етнографії для вивчення минулого?Етнографія –це наука, що досліджує походження різних народів , розселення, особливості побуту, культури, їхню своєрідність. Фольклор- це усна народна творчість
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Фронтальне опитування
Номер слайду 16
Домашне завдання. Опраювати параграф 6. Підготуватись до діагностувальної роботи повторити параграфи 1-6. Виконайте вдома завдання кросворд навпаки. На основі здобутих знань скласти запитання до кросворда. Запитання мають бути короткими та влучними
Номер слайду 17
Рефлексія. Вправа незакінчені речення. На уроці я дізнався (лася)______Мене найбільш зацікавило_____Було складно__________________Вдома я розкажу про____________