КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ
МИСТЕЦТВА ТА ТЕХНОЛОГІЙ СЕРВІСУ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ НА ТЕМУ:
«Пишаємося тим, що ми - сини і доньки України!»
Виконала: викладач
«спеціаліст першої категорії»
Олена Бичкова
Київ 2025
КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ
МИСТЕЦТВА ТА ТЕХНОЛОГІЙ СЕРВІСУ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ НА ТЕМУ:
«Пишаємося тим, що ми - сини і доньки України!»
Виконала: викладач
«спеціаліст першої категорії»
Олена Бичкова
Київ 2025
«Пишаємося тим, що ми - сини і доньки України!» Київ 2025. – 12с.
Олена Бичкова, викладач «спеціаліст першої категорії»
Оксана Василівна Верес, заступник директора з навчально-виробничої роботи Київського професійного коледжу мистецтва та технологій сервісу
Оксана Юріївна Дема методист Київського професійного коледжу мистецтва та технологій сервісу
Відповідальний за випуск, Катерина Василівна Воробей, заступник директора з методичної роботи Київського професійного коледжу мистецтва та технологій сервісу
Структура
І. Вступна частина
ІІ. Основна частина
ІІІ. Заключна частина
Список використаної літератури
ПЛАН ВИХОВНОГО ЗАХОДУ НА ТЕМУ:
«Пишаємося тим, що ми - сини і доньки України!»
Мета заходу: розширити кругозір здобувачів освіти про історію виникнення та вшанування пам'яті героїв; закріпити знання, отримані на заняттях української літератури, історії України; прищеплювати любов і повагу до історичних та культурних надбань українського народу, інтерес до минулого; виховувати почуття національної гідності, гордості за свою Батьківщину та народ, повагу до культурних цінностей, літературної спадщини та історії власного народу.
Обладнання: мультимедійний проектор, флеш-накопичувачі, наочне, музичне оформлення.
Хід заходу:
На сцену виходять ведучі
І. Вступна частина
Ведучий 1: Дорогі друзі! Вас вітає незалежна, самостійна Соборна держава – Україна!
Ведучий 2: В історії становлення незалежності і соборності України, особливе місце займає день 22 січня 1919 року, коли Директорія Української Народної Республіки проголосила Злуку всіх українських земель в єдину Українську державу. Саме цей день об′єднання Західноукраїнської Народної Республіки з Української Народною Республікою прийнято відзначати як свято – День Соборності України.
Ведучий 1: Все, що мріялось віками, сповнилось, настало!
«Ще не вмерла Україна» гордо зазвучало.
Звучить Гімн України (всі присутні підводяться і співають Гімн України)
ІІ. Основна частина
Ведучий 1: Соборність – це символ. Символ боротьби за волю. Порозуміння між людьми. І часточка надії і віри у краще майбутнє нашої великої родини, що зветься Україною.
Ведучий 2: День Соборності України увійшов до національного календаря як велике державне свято і відзначають його з 1999 року.
Ведучий 1: Одна з наймасштабніших акцій з нагоди Дня соборності України пройшла в 1990 році. 22 січня патріотичні сили організували «живий ланцюг» між Києвом, Львовом та Івано-Франківськом як символ духовної єдності людей східних і західних земель України. За різними оцінками, в акції брало участь від 500 тисяч до 3 мільйонів українців. В кінці 2000-х років в Україні почали відроджувати традицію створення «живих ланцюгів», що символізують єдність українського народу.
Ведучий 2: Ми живемо на вільній землі, працюємо на користь незалежної держави, яка має свій Прапор, свій Герб та Гімн. Про це мріяв, за це боровся наш нескорений народ.
Ведучий 1: Повсякчас пам’ятаймо про незліченні жертви наших співвітчизників, покладені на вівтар незалежності, соборності, державності.
Ведучий 2: Віримо, що територіальна цілісність України, скріплена кров’ю мільйонів незламних борців, навіки залишатиметься непорушною. Маємо бути свідомі того, що лише в єдності дій та соборності душ можемо досягти величної мети – побудови економічно й духовно багатої, вільної й демократичної України, якою пишатимуться наші нащадки.
Ведучий 1: Здавалося б, нарешті ми отримали те, заради чого сотні років відчайдушно боролися й гинули мільйони наших предків, щоб отримати таку бажану свободу. Часи, коли вже жодна з країн світу не може нам диктувати свої правила. А ще Україна понад усе прагне до миру, спокою.
Ведуча 2: Сьогодні їй знову приходиться боротися за свою єдність, волю, правду. Наша держава опинилася сам-на-сам зі складними проблемами, які мусить вирішувати не хто інший, як її народ.
Найболючішою проблемою сьогодні залишається питання єдності та неподільності України.
Ведуча 1: Листопад 2013 – лютий 2014 р. – «Революція гідності». Ці події тривожать і не залишають байдужими жодного громадянина країни, і тому кожному з нас необхідно усвідомити за що боролися учасники Євромайдану і заради чого пожертвувала своїм життям «Небесна сотня».
Кровоточать рани наших сердець з приводу того, що відбувається на Сході нашої Держави. Не висихають сльози на очах матерів, сини яких захищають єдність і незалежність рідної землі.
Читач 1:
Молюсь за тебе, Україно,
Молюсь за тебе кожен час,
бо ти у нас одна-єдина, -
Писав в своїх віршах Тарас.
Молюсь,- казав він, щоб у тебе
Не було між людьми війни,
Щоб завжди було чисте небо
На нашій стомленій землі.
Щоб завше у садку смерека
Весняним квітом під вікном цвіла
І прилітали з вирію лелеки,
Щоб гомін хвиль послухати Дніпра!
Читач 2:
До тебе, Господи, взиваю
І сподівання щирі маю –
Що Україна вільна буде
Від лицемірства і облуди,
Від бездуховності й зневіри
Людців, душею зачерствілих,
Від злої долі та безправ’я,
І тих, які завжди лукавлять,
Від тих, хто дух вкраїнський нищить,
Забувши все святе та вище,
І наче круків хижа зграя
Вкраїну навпіл розривають,
Розбрату сіючи в нас зерна...
Від всього зла, всієї скверни
Зціли, Всевишній нас Владико,
Щоб вільним став народ великий!
Ведучий 2:
Дорогі друзі! А тепер хвилинку уваги! Зараз на вас чекає вікторина «Як я знаю Україну»!
Вікторина (запитання)
(Рушник)
ІІІ. Заключна частина
Ведучий 2: Наше свято підійшло до кінця. Сердечно бажаємо вам міцного здоров’я, щастя, добра, миру, злагоди і глибокої віри у гідне майбутнє України!
Ведуча 1: Віримо, що територіальна цілісність України, скріплена кров’ю мільйонів незламних борців, навіки залишатиметься непорушною.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
1. Виховна година 10-11 клас, О. В. Токар, Н. Ю. Могила, І. П. Маланова. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. — 160 с. — (Серія «Наш клас»).
2. Кульчицький С.В. Історія України: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту, академічний рівень / С.В. Кульчицький, Ю.Г. Лебедєва. – К.: Генеза, 2010.
3. Пометун О. І. Історія України: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту, академічний рівень / О. І. Пометун, Н. М. Гупан. – Київ: Освіта, 2012.
4. Рент О.П. Історія України: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту, академічний рівень / Рент О.П., Малій О.В. – Київ: Генеза, 2010.
5. Турченко Ф.Г. Історія України (профільний рівень): підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Ф. Г. Турченко. – К.: Генеза, 2010.
1