ПІШИЙ ПЕРЕХІД ДО ПАРКУ «НА ГОСТИНУ ДО ЇЖАЧКА» ( СТАРША ГРУПА)

Про матеріал
Мета:систематизувати уявлення дітей про послідовність змін у природі восени,формувати елементи наукового пізнання світу, учити спостерігати різні явища і зміни в природі,розвивати образне мислення, послідовно і логічно висловлювати свою думку, вдосконалювати вміння дітей шикуватися в колону парами, ходити в колоні та по колу, не тримаючись за руки; вправляти в умінні лазити приставним кроком по гімнастичній драбині та кидати м'яч у вертикальну ціль(в обруч); розвивати окомір, координацію; виховувати дружні стосунки та любов до природи.
Перегляд файлу

 

 

ПІШИЙ ПЕРЕХІД ДО ПАРКУ

«НА ГОСТИНУ ДО ЇЖАЧКА» ( СТАРША ГРУПА)

Мета:систематизувати уявлення дітей про послідовність змін у природі восени,формувати елементи наукового пізнання світу, учити спостерігати різні явища і зміни в природі,розвивати образне мислення, послідовно і логічно висловлювати свою думку, вдосконалювати вміння дітей шикуватися в колону парами, ходити в колоні та по колу, не тримаючись за руки; вправляти в умінні лазити приставним кроком по гімнастичній драбині та кидати м'яч у вертикальну ціль(в обруч); розвивати окомір, координацію; виховувати дружні стосунки та любов до природи.

 Матеріали: м'яч, обруч, листівка, іграшка Їжачок

Хід переходу

У великому конверті вихователь знаходить листівку «Любі діти! Приходьте в парк і відшукайте мене. Якщо знайдете,будемо веселитись» Їжачок.

Вихователь. Отже. Ми з вами вирушаємо до парку на пошуки Їжачка.

Станемо один за одним. Перехід до парку в колоні по одному, парами із зупинками за сигналом вихователя (2-3 зупинки), ходьба приставними кроками вперед. Біг невеличкими групами в одному напрямі, біг у колоні по звивистій доріжці.

Перед пішохідним переходом.

Вихователь. Пригадаємо з вами як переходити  вулицю. Ми з вами перед пішохідним переходом. Молодці гарно перейшли вулицю. Діти в парку. Підходять до дерев, бачать Їжачка, вітаються з ними.

Їжачок. Я дуже радий вас бачити. Скажіть яка погода сьогодні, зміни, що відбулися у природі з приходом осені. Молодці діти. Давайте будемо гратися.

Вихователь. Хто ж буде кішкою, а хто мишкою?

Гра «Котик і мишка»

Лічилка  В лузі дівчина гуляла,                        

Квіти рвала,промовляла:  

Раз ромашка, два – дзвіночок,

Три - і я сплела віночок,

А чотири, п’ять, шість,сім -

До вподоби він усім. (діти вигукують імена дітей, стають у коло)

Нумо, в кішки й мишки гратись!

Треба всім за руки взятись.

Петрик буде кішка,

А Надійка -мишка.

(мишка вбігає в коло)

Стала в коло мишка враз,заховалася за нас(звужують коло)

Швидше,Мишко, утікай,

Кішку близько не пускай!(кішка ловить мишку,гра повторюється 3 рази)

Вихователь. Гарно гралися. А тепер давайте попрацюємо.  Вихователь пропонує дітям назбирати листя для аплікації.

Вихователь. А тепер поуправляємося у ходьбі (вправи з рівноваги ): пройти з мішечком з піском на голові; пройти переступаючи через кубики.

Давайте пограємо рухливу гру «Поверни м'яч» (кидання м'яча двома руками у вертикальну ціль);

Вихователь. Гляньте малята там щось збирає їжачок. Бесіда з дітьми про їжачка.

Вихователь. А давайте пригадаємо чи змінився восени день?Чому?А щоб знати котра година хто нам допомагає?

Гра«Тік-так»

Гра на засвоєння орієнтації в просторі. Діти стають в коло і  виконують рухи згідно вірша.

Тік-так ходили ми завжди ось так

(ідуть один за одним)

У право крок, у ліво крок,

Скок, скок, скок, скок.

Вихователь. Колись, коли з поля  зібрали весь врожай можна було і повеселитися .

Давайте пограємо рухливу гру «Дістань стрічку» (лазіння).

«Марічка» - гра - хоровод

Ми Марічку ай зловили, ай зловили,

Довкола обступили.

Ти, Марічко,чого будеш?

Вибирай си, кого любиш.

Гра«Явір»

Діти ідуть шеренгою із словами

Явір, явір, яворові діти.

Де ви бували?

(перешиковуються парами,будують із рук «моста»)

Моста будували.

А для кого моста?

(діти ідуть парами під «мостом»)

Для пана старости. Всіх пропускали, а одного не пускали.

(та пара яка залишилась виконує завдання вихователя.)

Гра «Наздожени»

Обирають ведмедика.

Волохатий ведмідь, вийшов діток ловить.

Довго лісом блукав,сів на травку задрімав.

Почали кружляти діти,чобітками дріботіти:

«Гей, ведмедику,вставай, діточок наздоганяй!»

Вихователь. Чи сподобалися тобі малята їжачку? А вам дітки сподобалося.

Вихователь. Пора вирушати у заклад дошкільної освіти. Переходимо вулицю (звернути увагу на безпеку вуличного руху). Станемо один за одним. Виконання фізичних вправ:ходьба по бруківці один за одним з розведеними руками,стрибки в глибину,біг один за одним, хвилеподібні рухи руками.

Вихователь. Що вам найбільше запам’яталося? Розповіді дітей.

Підсумок. Молодці діти.(в ІІ половину дня можна провести конкурс малюнків на тему «У парку з Їжачком»)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Котик Тёма
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Котик Тёма
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дзвоник Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
31 травня 2020
Переглядів
3483
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку