Мета: забезпечити щоденне вправляння у письмі
(писемному викладі власних думок), що допомагає розвивати писемне зв’язне мовлення учнів.
• ВИСЛОВЛЮЄ ВЛАСНІ ПОГЛЯДИ, ПІДТВЕРДЖУЄ ЇХ ПРИКЛАДАМИ, ВРАХОВУЄ ДУМКИ ІНШИХ ОСІБ;
• ДОТРИМУЄТЬСЯ ПРАВИЛ ЛІТЕРАТУРНОЇ ВИМОВИ, ВИСЛОВЛЮЮЧИ ВЛАСНІ ПОГЛЯДИ;
• ПИШЕ РУКОПИСНИМИ БУКВАМИ РОЗБІРЛИВО В ТЕМПІ, ЯКИЙ ДАЄ ЗМОГУ ЗАПИСАТИ ВЛАСНУ ДУМКУ;
• СТВОРЮЄ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ЗАПИСУЄ ЇХ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПРОСТІ СЛОВА, КОРОТКІ РЕЧЕННЯ, СТАЛІ ВИРАЗИ.
А ТАКИЙ ВИГЛЯД
ЩОДЕННИКИ ВРАЖЕНЬ МАЮТЬ В 3 КЛАСІ
РІЗНОМАНІТНА ТЕМАТИКА
1. ПИШУ БУДЬ ЯКОЮ РУЧКОЮ (ОЛІВЦЕМ, ФЛОМАСТЕРОМ).
2. ЗАПИСУЮ ДАТУ ТА ОБИРАЮ ОДНУ З ТРЬОХ ТЕМ.
3. ПИШУ САМОСТІЙНО.
4. ЧИТАЮ СВОЇ ДУМКИ ЗА БАЖАННЯМ.
l БАЖАЮ ЦІКАВОЇ СПІВПРАЦІ
З ВАШИМИ УЧНЯМИ!
https://vseosvita.ua/library/orientovni-temi-dla-sodennikavrazen-51021.html
https://youtu.be/vrkkAsRqnfg
https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%BE+%D0%B4%D 0%BB%D1%8F+%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5&rlz=1C1GCEA_enUA980UA980&oq=%D0%BF%D0
%B8%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%BE&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBggCEEUYOzIGCAAQRRg5MgoIARAA
GLEDGIAEMgYIAhBFGDsyBggDEEUYOzIHCAQQABiABDIHCAUQABiABDIHCAYQABiABDIHCAcQABiABDIHCAg QABiABDIHCA