"Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів з буквою ж. Списування речень, поданого друкованим шрифтом".

Про матеріал
Навчити учнів писати рядкову букву ж, поєднувати її з іншими буквами в слові; писати склади і слова з нею; закріплювати навички каліграфічного письма ,розвивати зв’язного мовлення; сформувати в пам’яті учнів чіткий зоро - слуховий образ малої літери ж; навчити писати малу літеру ж і з’єднувати з літерами, писати слова з вивченими буквами; вчити встановлювати відповідність між друкованими і писаними буквами; закріплювати графічні навички письма вивчених букв; гігієнічні навички письма.
Перегляд файлу

Тема: "Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів з буквою ж. Списування речень, поданого друкованим шрифтом".

Мета:

 освітня: навчити учнів писати рядкову букву ж, поєднувати її з іншими буквами в слові; писати склади і слова з нею; закріплювати навички каліграфічного письма ,розвивати зв’язного мовлення; сформувати в пам’яті учнів чіткий зоро - слуховий образ малої літери ж; навчити писати малу літеру ж і з’єднувати з літерами, писати слова з вивченими буквами; вчити встановлювати відповідність між друкованими і писаними буквами; закріплювати графічні навички письма вивчених букв; гігієнічні навички письма.

Розвиваюча: сприяти розвитку моторики, фонематичного слуху; розвивати в учнів аналітико-синтетичну розумову діяльність.

Виховна: виховувати позитивне ставлення до письма, як виду мовленнєвої діяльності та стійкої пізнавальної мотивації; виховувати бажання вчитись,виховувати дружбу і взаємодопомогу, вчити працювати разом.

Обладнання: розрізна азбука, фішки для звукового аналізу, зразки букв, предметні малюнки, зошити з друкованою основою, плакат правильно сиди, презентація, мультимедійна дошка, проектор.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

                                               Хід уроку

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Гра» Знайди пару»
  • Піктографічний диктант.(читають слова і позначають відповідним малюнком).
  • Молодці, гарно впорались із завданням.

ІІІ. Підготовка учнів до активного, свідомого засвоєння знань. Робота у малих групах

  • Складіть звукову модель до слів зображених на малюнку

( перша група– перший малюнок, друга група – другий малюнок, третя група https://fc.vseosvita.ua/002ge5-1c6b/003.jpghttps://fc.vseosvita.ua/002ge5-1c6b/002.jpg– третій малюнок)

https://fc.vseosvita.ua/002ge5-1c6b/001.jpg

  • Виділення звука з вірша, який найчастіше повторюється.
  • Послухайте уважно вірш, і скажіть, який звук найчастіше повторюється.

Журавель шукає броду –

Жабенятко – скік у воду

Жук до жаби: – жу-жу-жу!

Журавлеві розкажу.

(Найчастіше повторюється звук [ж])

ІV.  Повідомлення теми, мети та завдань уроку

  • Як ви вже здогадались сьогодні на уроці ми з вами  навчимося читати і писати букви, склади, слова та речення з  буквою ж, поєднувати її з іншими буквами в слові.

V. Засвоєння нових знань і способів дій

1. Чистомовка

Жа-жа-жа- ми побачили вужа

Жу-жу-жу – в коси стрічки зав’яжу

Жи- жи-жи- мені допоможи

Жі-жі-жі- дуже гострі ножі.

(повторення учнями чистомовки за вчителем з різним наголосом і силою звучання)

2. Ознайомлення з буквою «Ж» (же)

(з демонстрацією)

Я взяла нитки червоні

І зв’яжу дві букви К

Вмить з’явилась на долоні

Буква, схожа на жука.

Тільки ти жука згадаєш,

Мене одразу упізнаєш.

( Аналіз будови. Порівняння великої і маленької літери «же».

Робота в парах.Виліпити з пластиліну букву ж.

3. Письмо рядкової букви

Фізхвилинка

-Діти, розгорніть свої зошити з друкованою основою. Розгляньте малюнок.

– Що зображено на малюнку

«Цікаві факти про комах»

– Діти, подивіться, а як пишеться рядкова буква же. З яких елементів вона складається?( з півовалів)

 (Поясння написання букви «же». Вчитель пише на дошці і пояснює «Написання» букви в повітрі.

4. Напишіть в зошиті перший і другий рядок букви «же»

(слідкую за написанням букв у зошитах; за правильним положенням зошита і постави під час письма)

5. Утворення та читання складів з буквою «же»

6. Робота в зошиті. Запис складів.

Діти пишуть в зошиті.

V. Закріплення нових знань і способів дій

1. Читання слів. Гра «Втікачі»

Я зібрав жуків чимало,

та вони всі повтікали,

я за ними. Ну й дива!

Заповзли вони в слова.

Де жуки ці? Покажіть,

Позбирати поможіть!

2. Продовжуємо працювати в зошиті.

-Прочитайте наступне слово (вуж)

– Уважно подивіться на поєднання літер у слові. Запишіть слово у зошит.

3. – Наступне слово прочитайте в зошиті (жаба)

– Чи всі ви бачили жабу?

-Де вони живуть? (на водоймах, болотах)

(діти записують слово у зошит)

4.Читання наступних слів

5.Складіть речення з цими  словами

6.Скільки слів у реченні? (3)

7.Бесіда про  дружбу

8.Фізхвилинка «Міцна дружба»

9.А хто назве «правила» написання речення?

  • перше слово з великої букви
  • слова пишуться окремо одне від одного
  • в кінці речення крапка,знак оклику, знак питання.

10.Прочитайте речення яке записане у вас в зошитах

  • Чи всі слова вам зрозумілі?(якщо є незрозумілі слова пояснюємо значення)
  • Зверніть увагу на поєднання букв
  • Запишіть це речення каліграфічно у зошит.

11.Списування.

VI. Підсумки уроку. Рефлексія

1.Підсумок уроку

А зараз ми перевіремо, що ви запам’ятали з сьогоднішнього уроку. Пограємось в гру «Посперечаймося». Я казатиму твердження, а ви повинні сигналізувати, так це чи ні

2.Рефлексія

3.Покажіть свій настрій в кінці уроку(смайлики).

Наш урок пройшов не марно

Повідомлю у кінці

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
2009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку