Урок "Звук та буква Іі"

Про матеріал
За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова. Буквар» 1 клас 2 частина, сторінка 28-29, 2018 року. Типові освітні програми за Шияном.
Перегляд файлу

За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова. Буквар» 1 клас 2 частина, сторінка 28-29,  2018 року. Типові освітні програми за Шияном.

Тема: Звук та буква [ Іі ].

Предметна компетентність:

повторити правопис звука [ і ], (буквами Іі); вдосконалювати навички писання; закріплювати знання учнів про вивчені букви та звуки; поєднувати звук з вивченими літерами на письмі; продовжувати формувати правильну поставу під час письма; вміння писати букви зв’язно, ритмічно, правильно розташовувати їх у рядку; виробляти навички побудови звуко-складових моделей слів;

Ключові компетентності:

збагачувати словниковий запас дітей; спілкуватися державною мовою; опановувати уміння і навички, необхідними для подальшого навчання (навчання впродовж життя).

Обладнання: Наочний матеріал (для дошки).

Тип уроку: урок засвоєння нових знань та умінь (комбінований)

Хід уроку

I. Організаційна частина.

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок.

Діти встали посміхнулись,

Привітались, потягнулись.

Й посідали всі за парти.

Прибираємо з парт все зайве залишаємо тільки підручник, зошит та ручку.

II. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.

Вчитель: Давайте повторимо вже знайому нам букву «і».

Буква «І» - кумедна трішки,

Бо одну лиш має ніжку.

Зате скрізь вона встигає,

Слів багато починає

І всередині стоїть,

Бути добрими нас вчить:

Ніжність, радість, щирість, літо,

Вітер, іній, пісня, квіти.

III. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель роздає дітям прописи (Додаток А) та показує на дошці як правильно писати букву «І». (Повторення)

Вчитель: Ваші ручки вже втомились, положили ручки ми на парти та підняли руки перед собою.(Вчитель показує розминку для пальців рук, а діти повторюють.)

Вчитель вивішує на дошці схему та картинку а діти кажуть та записують  слово в зошит, яке підходить до схеми, до картинки.( Додаток Б)( вправа №1)

IV. Фізкультхвилинка.

Трава маленька-маленька (діти присідають).

Дерева високі-високі (встають та піднімають руки догори).

Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе).

То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво).

То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад).

То вниз нахиляє (нахиляються вперед).

Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»).

Учні за парти тихенько сідають (діти сідають за парти).

V. Узагальнення.

Вчитель: Відкриваємо підручники на сторінці 28. В 2 завданні виберіть одне словосполучення та запишіть в зошит речення з цим словосполученням.

Діти зачитують свої речення.

VI. Закріплення.

(Сторінка 29 №2)

Вчитель читає текст і в кінці питає «Як ти думаєш, чим закінчилася історія?» Діти висловлюють свою думку. Та за допомогою вчителя розігрують сценку з різними продовженням історії.

VII. Підсумок.

Рефлексія (Додаток В)

Оцінювання роботи на уроці

Оцініть свою роботу на уроці. Зафарбуйте відповідну фігурку . (В дітей на партах лежать листки з зображенням фігур).

               

        Я старався /  старалась, і в мене все вийшло                                                     

 

      Я старався /  старалась, але були помилки

 

   Я старався /  старалась, але в мене не вийшло


Додаток А

Прописи: буква І (украинский алфавит) – Развитие ребенка


Додаток Б

                 


Додаток В

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку