За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова. Буквар» 1 клас 2 частина, сторінка 28-29, 2018 року. Типові освітні програми за Шияном.
Тема: Звук та буква [ Іі ].
Предметна компетентність:
повторити правопис звука [ і ], (буквами Іі); вдосконалювати навички писання; закріплювати знання учнів про вивчені букви та звуки; поєднувати звук з вивченими літерами на письмі; продовжувати формувати правильну поставу під час письма; вміння писати букви зв’язно, ритмічно, правильно розташовувати їх у рядку; виробляти навички побудови звуко-складових моделей слів;
Ключові компетентності:
збагачувати словниковий запас дітей; спілкуватися державною мовою; опановувати уміння і навички, необхідними для подальшого навчання (навчання впродовж життя).
Обладнання: Наочний матеріал (для дошки).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань та умінь (комбінований)
Хід уроку
I. Організаційна частина.
Продзвенів уже дзвінок
Починається урок.
Діти встали посміхнулись,
Привітались, потягнулись.
Й посідали всі за парти.
Прибираємо з парт все зайве залишаємо тільки підручник, зошит та ручку.
II. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.
Вчитель: Давайте повторимо вже знайому нам букву «і».
Буква «І» - кумедна трішки,
Бо одну лиш має ніжку.
Зате скрізь вона встигає,
Слів багато починає
І всередині стоїть,
Бути добрими нас вчить:
Ніжність, радість, щирість, літо,
Вітер, іній, пісня, квіти.
III. Вивчення нового матеріалу.
Вчитель роздає дітям прописи (Додаток А) та показує на дошці як правильно писати букву «І». (Повторення)
Вчитель: Ваші ручки вже втомились, положили ручки ми на парти та підняли руки перед собою.(Вчитель показує розминку для пальців рук, а діти повторюють.)
Вчитель вивішує на дошці схему та картинку а діти кажуть та записують слово в зошит, яке підходить до схеми, до картинки.( Додаток Б)( вправа №1)
IV. Фізкультхвилинка.
Трава маленька-маленька (діти присідають).
Дерева високі-високі (встають та піднімають руки догори).
Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе).
То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво).
То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад).
То вниз нахиляє (нахиляються вперед).
Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»).
Учні за парти тихенько сідають (діти сідають за парти).
V. Узагальнення.
Вчитель: Відкриваємо підручники на сторінці 28. В 2 завданні виберіть одне словосполучення та запишіть в зошит речення з цим словосполученням.
Діти зачитують свої речення.
VI. Закріплення.
(Сторінка 29 №2)
Вчитель читає текст і в кінці питає «Як ти думаєш, чим закінчилася історія?» Діти висловлюють свою думку. Та за допомогою вчителя розігрують сценку з різними продовженням історії.
VII. Підсумок.
Рефлексія (Додаток В)
Оцінювання роботи на уроці
Оцініть свою роботу на уроці. Зафарбуйте відповідну фігурку . (В дітей на партах лежать листки з зображенням фігур).
Я старався / старалась, і в мене все вийшло
Я старався / старалась, але були помилки
Я старався / старалась, але в мене не вийшло
Додаток А
Додаток Б
Додаток В