Тема . Письмо великої букви Д.
Мета : вчити учнів правильно писати велику букву Д , розвивати мислення, увагу учнів, виховувати охайність при письмі, любов до тварин, дотримання норм каліграфічного письма.
Обладнання: зразки друкованих і рукописних букв.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Подивилися на мене
Хто готовий до уроку?
Хто бадьорий? Молодці.
Щоб урок пройшов не марно
Треба сісти рівно, гарно.
Будемо уважні всі.
- Який у вас настрій?
- Усміхніться, поділіться гарним настроєм з усіма.
Виберіть собі краплинку з настроєм.
II. Оголошення теми уроку.
Я бажаю, щоб такий настрій був у вас до кінця уроку. А він і не може бути іншим, адже ви дізнаєтесь сьогодні багато нового і цікавого. Ми завітаємо в країну букв.
(Тема. Письмо великої букви Д.)
Данило, Дмитро, Дарина
Дерева садять у долині
Один дубок і десять кленів
Хай буде світ увесь зелений.
Назвіть імена дітей які садили дерева.
З якої букви пишуться імена людей?
А чи є в нашому класі учні чиї імена починаються цією літерою?
Сьогодні ви навчитесь писати велику букву Д, дізнаєтесь, з яких елементів вона складається.
Повторення правил про посадку під час письма, положення зошита на парті, тримання ручки.
Відгадування загадки
Цілий день працюю в гаї.
Діловито дзьобом б’ю.
Я не цвяхи забиваю,
Я комашок дістаю.
Хто це?
— Хто бачив дятла?
— Дятел — дуже корисний птах, тому що поїдає багато шкідників. Його називають лісовим лікарем, або лісовим санітаром.
Давайте ми як дятли будемо стукати пальчиками по партах
Учитель читає дітям вірш.
В лісі лине дивний звук:
Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!
Гострий дзьоб, як молоток:
Тук-тук-тук! Цок-цок-цок
Дятел – працьовита й старанна пташка. Ми теж працьовиті й старанні. Відкриваємо зошити, беремо ручки.
Зошит свій я розгортаю,
Навскоси його кладу.
Ручку правильно тримаю,
Сяду прямо не зігнуся, до роботи я беруся.
Елементи великої букви Д – пряма похила подовжена паличка з петлею і великим півовальним заокругленням. Починаємо писати від міжрядкової лінії пряму похилу подовжену паличку і біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо вгору, описуючи великий правий півовал, що торкається міжрядкової лінії і закінчується нижче від неї зліва від прямої похилої палички.
III Фізкультхвилинка
Вправа «Луна»
Дощик дріботить дрібненько,
Дітлахи дощу раденькі.
-Ось долоньки, дай дощинки
Для Данька, Дмитра та Дінки.
У кожну крапельку – дощинку впиши букву Д.
5.Завдання від дятла.
Дятли – це унікальні пташки, що постійно відчувають голод. Пов'язано це з величезними енерговитратами, через які вони і хочуть постійно їсти. Отож давайте знайдемо для нього букву Д і обведемо її.
6.Читання і написання слів з великою буквою Д.
Данило, Дарина, Давид.
Звертаємо увагу на написання слів з великої букви.
7.Гра «Складовий аукціон»
Ді – діти, дівчинка, діжка, дітвора
Да - Данило, Дарина, Давид.
Ду – дубок, думка
До – домівка, добро, дощик
Крапелька дощику всім бажає хорошого настрою.
До зустрічі на наступному уроці.
Підсумок уроку.
Яку букву ви навчилися писати?
Що нового і цікавого ви дізнались на уроці?