Письмо великої букви Д

Про матеріал
Навчити правильно писати велику букву "Д" і поєднувати її з іншими. Розвивати навички каліграфічного письма.
Перегляд файлу

Тема . Письмо великої букви Д.

Мета : вчити учнів правильно писати велику букву Д , розвивати мислення, увагу учнів, виховувати охайність при письмі, любов до тварин, дотримання норм каліграфічного письма.

Обладнання: зразки друкованих і рукописних букв.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Подивилися на мене

Хто готовий до уроку?

Хто бадьорий? Молодці.

Щоб урок пройшов не марно

Треба сісти рівно, гарно.

Будемо уважні всі.

- Який у вас настрій?

- Усміхніться, поділіться гарним настроєм з усіма.

Виберіть собі краплинку з настроєм.

  

II. Оголошення теми уроку.

Я бажаю, щоб такий настрій був у вас до кінця уроку. А він і не може бути іншим, адже ви дізнаєтесь сьогодні багато нового і цікавого. Ми завітаємо в країну букв.

(Тема. Письмо великої букви Д.)

  1. Послухайте уважно вірш

Данило, Дмитро, Дарина

Дерева садять у долині

Один дубок і десять кленів

Хай буде світ увесь зелений.

Назвіть імена дітей які садили дерева.

З якої букви пишуться імена людей?

А чи є в нашому класі учні чиї імена починаються цією літерою?

 

Сьогодні ви навчитесь писати велику букву Д, дізнаєтесь, з яких елементів вона складається.

  1. Порівнюємо малюнки (дім – дорога)  порівняємо звуки Д

 

  1. Написання буки Д.

Повторення правил про посадку під час письма, положення зошита на парті, тримання ручки.

Зображення, що містить птах, дятел, дерево, жива природа

Автоматично згенерований опис

Відгадування загадки

Цілий день працюю в гаї.
Діловито дзьобом б’ю.
Я не цвяхи забиваю,
Я комашок дістаю.
Хто це?

— Хто бачив дятла?

— Дятел — дуже корисний птах, тому що поїдає багато шкідників. Його називають лісовим лікарем, або лісовим санітаром.

Давайте ми як дятли будемо стукати пальчиками по партах

Учитель читає дітям вірш.

В лісі лине дивний звук:
Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!
Гострий дзьоб, як молоток:
Тук-тук-тук! Цок-цок-цок

Дятел – працьовита й старанна пташка. Ми теж працьовиті й старанні. Відкриваємо зошити, беремо ручки.

Зошит свій я розгортаю,

Навскоси його кладу.

Ручку правильно тримаю,

Сяду прямо не зігнуся, до роботи я беруся.

Елементи великої букви Д – пряма похила подовжена паличка з петлею і великим півовальним заокругленням. Починаємо писати від міжрядкової лінії пряму похилу подовжену паличку і біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо вгору, описуючи великий правий півовал, що торкається міжрядкової лінії і закінчується нижче від неї зліва від прямої похилої палички.

III Фізкультхвилинка

Вправа «Луна»

Дощик дріботить дрібненько,

Дітлахи дощу раденькі.

-Ось долоньки, дай дощинки

Для Данька, Дмитра та Дінки.

 

  1. У кожного на парті лежить карточка з крапельками дощу.

У кожну крапельку – дощинку впиши букву Д.

5.Завдання від дятла.

Дятли – це унікальні пташки, що постійно відчувають голод. Пов'язано це з величезними енерговитратами, через які вони і хочуть постійно їсти. Отож давайте знайдемо для нього букву Д і обведемо її.
 

6.Читання і написання слів з великою буквою Д.

Данило, Дарина, Давид.

Звертаємо увагу на написання слів з великої букви.

7.Гра «Складовий аукціон»

Ді – діти, дівчинка, діжка, дітвора

Да - Данило, Дарина, Давид.

Ду – дубок, думка

До – домівка, добро, дощик

Крапелька дощику всім бажає хорошого настрою.

До зустрічі на наступному уроці.

Підсумок уроку.

Яку букву ви навчилися писати?

Що нового і цікавого ви дізнались на уроці?

 

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку