Письмо великої букви Е

Про матеріал
Конспект уроку "Письмо великої букви Е"1 клас. Мета: вчити учнів правильно писати велику букву Е, розвивати мислення, увагу учнів, виховувати охайність при письмі, любов до тварин, дотримання норм каліграфічного письма.
Перегляд файлу

Тема. Письмо великої букви Е.

Мета: вчити учнів правильно писати велику букву Е, розвивати мислення, увагу учнів, виховувати охайність при письмі, любов до тварин, дотримання норм каліграфічного письма.

Обладнання: зразки друкованих і рукописних букв, фішки для складання звукових моделей слів.

ХІД УРОКУ

І.    Організаційний момент

     Всі за парти ми сідаємо,

     До роботи приступаємо.

     Щойно пролунав дзвінок

     Час почати нам урок!

-  Який у вас настрій?

-  Усміхніться, поділіться гарним настроєм з усіма.                         

-  Діти, наш настрій можна показати за допомогою ось такого малюнка.  (смайлик) ( задоволення, радість). Слайд

II. Оголошення теми уроку.

      Я бажаю, щоб такий настрій був у вас до кінця уроку. А він і не може бути іншим, адже сьогодні ми з вами здійснимо подорож у Казкову країну. Слайд  

-    Як ви думаєте, хто живе в цій країні? Там живуть всі - всі букви, а ми з вами завітаємо до букви „Е"! Слайд ( Тема. Письмо великої букви Е.)

— Сьогодні на уроці ви навчитесь писати велику букву Е, дізнаєтесь, з яких елементів вона складається, закріпите вміння писати букви вивчені на попередніх уроках.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра « Склади слово ».

     Дітки, я пропоную вам пограти гру, а хто її підготував ви дізнаєтеся відгадавши загадку.

     Влітку сірий, взимку білий.   

(зайчик)  Слайд

     У слові розсипалися букви допоможіть зайчикові скласти слово.

Слайди  (кожне слово окремо, коли діти відгадають, з’являється відповідний малюнок)

 РЕВОДЕ          НЕСОЦ            ООРЗЕ        

   дерево              сонце              озеро       

-  Молодці, діти ви правильно склали слова і ми продовжимо далі нашу подорож.

V. Вивчення нового матеріалу.

   1. Звуковий аналіз слів.

  Наступне завдання нам підготувала :

     Дивна непосида

     На стежинку шишки кида?

     З гілки скік та скік на гілку.

     Ви впізнали? Хто це?   (білка)  Слайд  

Діти, зверніть увагу як наша казкова героїня змінює слова, чи зумієте ви допомогти їй?

Зі мною ви знайомі, діти

Я шоста буква в алфавіті.   Е  Слайд  

А він працює на будові

І носить плити стопудові.    Кран  Слайд  

Якщо з’єднати нас в одно

То ми побачимо кіно.     Екран.   Слайд    Діти, виконайте звуковий аналіз цього слова Звуковий аналіз фішками   Слайд  

2.   Фізкультхвилинка

Ми метелики чудові

Маєм крильця кольорові

Над квітами літаємо

Втими ми не знаємо

Пташечки злякалися

Під квіточку сховалися.

3. Демонстрування картки з великою писаною літерою Е, порівняння її з малою.

Ще одна гостя завітала у Казкову країну.

Прийшла кума із довгим віником

На бесіду із нашим півником,

Схопила півня на обід

Та й замела мітлою слід.

                                   Лисичка  Слайд  

4. Написання великої букви Е. Демонстрація букви Слайд  

--   Правила написання великої букви.

-   Коли ми пишемо велику букву?  ( початок речення; імена, прізвища людей; назви міст, клички тварин. )

-  Подивіться: це велика рукописна буква Е.

- Чи схожа вона на друковану?

- З яких елементів складається? (З півовалів)

     Повторення правил про посадку під час письма, положення зошита на парті, тримання ручки.

     Зошит свій я розгортаю,

Навскоси його кладу.

Ручку правильно тримаю,

Сяду прямо не зігнуся, до роботи я беруся.

     Велика буква Е складається з верхнього і нижнього лівих півовалів. Під міжрядковою лінією описуємо верхній лівий півовал, який закінчуємо над верхньою рядковою лінією, не заокруглюючи вгору. Не відриваючи руки, рухом уліво і вниз описуємо більший нижній півовал, який торкається нижньої рядкової лінії. Пишемо під лічбу і-раз-і, і-два-і.  Показую на дошці.

-  «Письмо» учнями у повітрі. Напишіть букву у повітрі.

-  Обведення елементів літери за поданим у зошиті пунктиром. 

5.   Робота в зошиті. Слайд  Письмо  літер Е (показую).

6. Робота в парах. Знайти королеву.

-   Пальчикова гімнастика

    «Миємо руки»: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.

Узяли пахуче мило,

Добре руки з ним помили.

    «Струшуємо водичку з рук»: пальці стиснуті в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.

Полетіли від води

Бризки з рук туди-сюди.

    «Витираємо руки»: енергійні рухи імітують почергове витирання кож­ної руки рушником.

Рушничок я свій беру,

Швидко ручки обітру.

7. Письмо складів і слів з буквою Е.

Ее   -   пишемо велику букву Е не відриваючи руки продовжуємо писати рядкову букву е.

Ел     -    пишемо велику букву Е не відриваючи руки продовжуємо писати рядкову букву л поєднуємо нижнім з’єднанням.

Еа     -     пишемо велику букву Е, нижній лівий півовал пишемо до середини робочого рядка. Відірвавши руку пишемо рядкову букву а. Велику букву Е з рядковою буквою а   поєднуємо середнім з’єднанням.

Ему     -     страус( показую малюнок) пишемо велику букву Е, не відриваючи руки нижнім з’єднанням поєднуємо з рядковою буквою м, не відриваючи руки верхнім з’єднанням поєднуємо з буквою у.

Емма     -     пишемо велику букву Е, не відриваючи руки нижнім з’єднанням поєднуємо з рядковою буквою м, не відриваючи руки нижнім з’єднанням поєднуємо ще з однією  рядковою буквою м, з рядковою буквою а поєднуємо середнім з’єднанням.

8. Робота в групах.

     У нашу казкову країну завітала ще одна гостя, яка уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі.  (сова)  Слайд  

     А тепер ми попрацюємо в групах. 1 ряд – 1 група, 2 – 2група, 3 – 3 група. Кожна група отримує завдання: скласти пазл, дати ім’я  і зробити звуковий аналіз слова.                      

VIII. Підсумок уроку.

  • Яку букву навчилися писати?
  • З яких елементів вона складається?
  • Коли вживаємо великі літери?
  • Що ми ще робили сьогодні на уроці?
  • МОЛОДЦІ! Слайд  ( усі казкові герої на фоні казкової країни)
  • Ось і закінчилася наша подорож. Герої вдячні вам за прекрасну роботу на уроці і сподіваються, що ви завжди будете їх любити і допомагати і усі кажуть вам до побачення!

 

Додаток

Гра  «Добирання імен, які починаються буквою Е»

       Ви навчилися писати велику букву Е, а чи зможете ви назвати імена, міста, гори, ріки які починаються буквою Е. (Едуард, Еммануїл, Елла, Ельвіра, Еверест)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сердюк Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гур'єва Ольга Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
1 листопада 2019
Переглядів
11544
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку