удосконалювати вміння виконувати письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число; формувати вміння розв'язувати задачі, складні рівняння, розрізняти поняття "периметр" та "площа" прямокутника
Математика 4 клас Письмове ділення багатоцифрового числа на трицифрове. Розв’язування задач різних видів. Обчислення периметра та площі прямокутника
Номер слайду 2
Організація класу Дзвоник кличе нас сідати, час роботу починати. Дзвоник посміхається. Урок наш починається!
Номер слайду 3
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 4
Робота з підручником с. 107
Номер слайду 5
Письмове ділення багатоцифрового числа на трицифрове (с. 107, № 511)Назвіть, скільки цифр у частці отримаємо в кожному виразі. Самостійне розв’язування прикладів
Номер слайду 6
Перевірка
Номер слайду 7
Обчислення значень виразів з дотриманням порядку дій с. 107, № 512 (Самостійна робота за варіантами)
Номер слайду 8
Перевірка
Номер слайду 9
Розв’язування складних рівнянь с. 107, № 513 Яку дію потрібно виконати в кожному з рівнянь, щоб отримати просте рівняння?
Номер слайду 10
Рухлива вправа
Номер слайду 11
Формування вміння розв’язувати задачіЯкі події відбуваються в задачі? Скільки води наливається у ванну за хвилину? Скільки в цей самий час витікає з неї? Як дізнатися, скільки води залишається у ванній за 1 хвилину? Визначте кількість води, що залишиться у ванні за 5 хвилин.
Номер слайду 12
Розв’язання20 - 14 = 6 (л) - кількість води, що залишається у ванні за 1 хвилину;6 х 5 = 30 (л)Відповідь: 30 літрів води.
Номер слайду 13
Які події відбуваються в задачі? Поясніть, що значить кожне число. Формування вміння розв’язувати задачі
Номер слайду 14
Розв’язання8 - 6 = 2 (т) - кількість води, що залишається у цистерні щогодини;10 : 2 = 5 (год.)Відповідь: через 5 годин.
Номер слайду 15
Робота над геометричними завданнями. Виміряйте сторони прямокутника, обчислити площу та периметр прямокутника