Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд.

Про матеріал
Тема відкритого уроку: « Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на віднімання»( Подорож до планети Обчислень) Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння розв’язувати прості задачі на віднімання; узагальнити вміння знаходити периметр прямокутника; розвивати мислення, виховувати уважність. Обладнання:Плакат на віднімання, презентація «Подорож до планети Обчислень», картки з назвою команд, роздатковий матеріал до уроку
Перегляд файлу

 

 

 

Відкритий урок

з математики

у 3- класі

Тема: « Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд»

 

depositphotos_92382782-stock-illustration-childs-drawing-of-a-rocket.jpg

 


Тема відкритого уроку: « Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на віднімання»( Подорож до планети Обчислень)

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння розв’язувати прості задачі на віднімання; узагальнити вміння знаходити периметр прямокутника; розвивати мислення, виховувати уважність.

Обладнання:Плакат на віднімання, презентація «Подорож до планети Обчислень»,  картки з назвою команд, роздатковий матеріал до уроку.

Хід уроку:    

  1. Організаційний момент

              Ось знову дзвенить дзвінок,                               УВАЖНИМИ                                                                                        Запрошує нас на урок.                                     РОЗУМНИМИ                                                                                                     Будемо дружно ми вважати,                           ОРГАНІЗОВАНИМИ                                                                                                          Додавати, віднімати.                                        КМІТЛИВИМИ

  1. . Актуалізація опорних знань.

-Урок у нас не звичайний ,ми сьогодні здійснимо подорож до планети обчислень. Разом з нами буде подорожувати Кіберик.  Ну що вирушаємо?

Підготуємося до пізнавальної подорожі. (Слайд 1)

  1. загружено (1).jpgПеревірка домашнього завдання.

С.65 №418 (перевірка виразів)

С. 65№ 419( Задача)

Отриманий результат :895 кг винограду було на заводі спочатку)

 

  1.  Повідомлення теми і мети уроку

red_star_PNG33.png - Сьогодні ми з вами зробимо ще одне відкриття на планеті Обчислень. І хоча  ми будемо багато грати, на уроці необхідно бути уважними, слухняними, старанними, вміти швидко та правильно лічити, міркувати.                                                                                                                                                                          - Потрібно визначити дві команди. I команда «Сонечко», II команда «Місяць» .

загружено (2).jpg- Ну, а дорогу нам підкажуть зірки, які ми будемо відкривати за допомогою ваших знань, старанності, уважності, наполегливості…

1) Гра «Шифрувальник».                                                                                                                                                               I команда: записати числа від найбільшого до найменшого, прочитати слово.  286(ф); 445(ц); 356(и); 15(а); 156(р). (Цифра)                                                                                                                                            II команда: записати числа від найменшого до найбільшого, прочитати слово.  384(о); 137(с); 43(и); 264(л); 8(ч). (Число)

 

загружено (3).jpg

  1. Розклади  на  розрядні доданки ( робота з картками)

    157(1 сотня, 5 десятків, 7одиниць)

    204(2 сотні,  0 десятків, 4 одиниці)

593(5 сотень, 9 десятків, 3 одиниці)

3)Гра «Естафета»

Учні поділені на  дві команди. На  дошці записано стільки прикладів, скільки гравців у командах. Першими учні підходять, розв’язують приклади , передають крейду іншому учневі із своєї команди як естафкетну паличку і так до кінця. Якщо учень бачить помилку гравця своєї команди, то, коли до нього дійде черга, він може акуратно закреслити неправильну відповідь і записати правильну. Виграє та команда, в якій швидше будуть розв’язаніприклади.

10+30=40           42+25=67          43-20=23            36+47=83          74-23=51

55-15=40            33-12=21            67+20=87           35+20=55          20+50=80

23+18=41           86+12=98           54-4=50              15+45=60          60-40=20

6

 

  1. Вивчення нового матеріалу                                                                                             

                 -Сьогодні на уроці ми ознайомимося з алгоритмом віднімання трицифрових чисел без переходу черезрозряд. Будемо складати і розв’язувати задачі на дві дії за даним виразом. 

Трицифрові числа можна складати «у стовпчик». Компоненти на віднімання записують так:                                                                                                                                                                                                                                                                             

 - 265

143

122

Від’ємники записуються так: сотні під сотнями, десятки під десятками,одиниці під одиницями.  

  1. Робота за підручником (С.66 №422)

Діти виходять до дошки і виконують розв’язок виразів з коментуванням.

 

  1. -264       2)- 457       3)-738            4)-165

132             345            426                   54

 132             112            312                 111

 

5)-575            6)-873        7)-986          8)-379

                      342                 561             655               257

                      233                 312             331               122

 

                  9)-687            10)-996         11)-842         12)-496

                       475                  764                631                  83

212                  232                211                413

 

  1. Хвилинка для кмітливих ( робота за підручником С.66 №423)

-Скільки можна утворити трицифрових чисел, у запису яких є тільки

 2 і 7? (Учні записують всі ймовірні числа)

 

222, 272, 277, 777, 722, 727

 

3)Фізкультхвилинка

4)Робота над задачею (С.67№245)

(1) Читання та аналізування задачі(знаходження головних слів). Запис умови.

Було- 985л.

Використали- 754л.

Залишилося- ?л.

Розв’язання:

1)-985

754

 231(л.)

Відповідь:  вийшло 231літрів пастеризованого молока.

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

VI. Підсумок уроку.

- Кіберик, навчаючись з вами, підготувавзавдання. Отримайтезавданнявід робота в математичнихбліцах. Розв’яжітьперший стовпчик виразів у робочих  зошитах(2000 вправ). Яперевірю і поставлю оцінки.

-Я бажаю вам, діти, щобяскравізіркисвітили вам впродовжвсієїподорожікраїноюЗнань,тавказують вам тількиправильних шлях.

ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ.

 

VIІ. Домашнєзавдання

С. 67№ 428

 Пояснення вчителя виконання домашнього завдання.

docx
Додано
6 квітня 2021
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку