Цей конспект уроку допоможе вам підготувати необхідні матеріали та структурувати інформацію, щоб провести цікавий і пізнавальний урок з вивчення теми "Взаємозв'язок природничих наук. Природничі науки, STEM і професії майбутнього" для учнів 6 класу.
Тема уроку: Взаємозв'язок природничих наук. Природничі науки, STEM і професії майбутнього.
Клас: 6
Мета уроку:
- Опанувати поняття взаємозв'язку природничих наук та його значення.
- Визначити основні галузі науки, пов'язані з STEM-освітою.
- Показати учням різні професії в галузі науки та технологій.
Хід уроку:
1. Організаційний момент: привітання, перевірка готовності учнів до уроку.
2. Вступна частина:
- Вчитель пояснює, що таке природничі науки і наводить приклади таких наук (фізика, хімія, біологія, геологія тощо).
- Обговорення: Як ви думаєте, чим вони займаються? Чому ці науки важливі для нашого розвитку?
3. Основна частина:
- Вчителю пропонується показати презентацію про взаємозв'язок природничих наук і їх значення.
- Після презентації задається таке запитання: Чому взаємозв'язок природничих наук важливий для суспільства?
4. Групова робота:
- Учням пропонується розділитися на групи по три-чотири учні і обрати галузь науки (фізика, хімія, біологія, геологія тощо).
- Кожна група повинна розповісти про свою галузь: які дослідження проводяться, які проблеми розв'язує наука у цій галузі, які прогресивні технології застосовуються.
- Групи по черзі представляють свої розповіді.
5. Виставка STEM-професій:
- Вчитель пропонує учням створити виставку плакатів про різні професії в галузі науки (інженер, хімік, геолог, вчений тощо).
- Учні в групах готують плакати, на яких зображені професії, їх опис та конкретні приклади того, чим займаються ці професії.
- Після створення плакатів, вони виставляються в класі, а учні обговорюють свої роботи.
6. Висновок:
- Вчитель робить висновки про важливість взаємозв'язку природничих наук, їх вплив на розвиток суспільства і звертає увагу на професії майбутнього, пов'язані з галузями STEM-освіти.
- Підсумовуючи урок, вчитель запитує учнів, чи зацікавило їх вивчення цієї теми, чи бажають вони більше дізнатися про STEM-професії.
7. Домашнє завдання:
- Учні мають створити свою власну маленьку дослідницьку роботу або проект про професію, яка їх зацікавила під час виставки STEM-професій.