Пізнаємо природу 6 клас НУШ. Взаємозв'язок природничих наук. Природничі науки, STEM і професії майбутнього.

Про матеріал

Цей конспект уроку допоможе вам підготувати необхідні матеріали та структурувати інформацію, щоб провести цікавий і пізнавальний урок з вивчення теми "Взаємозв'язок природничих наук. Природничі науки, STEM і професії майбутнього" для учнів 6 класу.

Перегляд файлу

Тема уроку: Взаємозв'язок природничих наук. Природничі науки, STEM і професії майбутнього.

Клас: 6

Мета уроку:

- Опанувати поняття взаємозв'язку природничих наук та його значення.

- Визначити основні галузі науки, пов'язані з STEM-освітою.

- Показати учням різні професії в галузі науки та технологій.

Хід уроку:

1. Організаційний момент: привітання, перевірка готовності учнів до уроку.

2. Вступна частина:

- Вчитель пояснює, що таке природничі науки і наводить приклади таких наук (фізика, хімія, біологія, геологія тощо).

- Обговорення: Як ви думаєте, чим вони займаються? Чому ці науки важливі для нашого розвитку?

3. Основна частина:

- Вчителю пропонується показати презентацію про взаємозв'язок природничих наук і їх значення.

- Після презентації задається таке запитання: Чому взаємозв'язок природничих наук важливий для суспільства?

4. Групова робота:

- Учням пропонується розділитися на групи по три-чотири учні і обрати галузь науки (фізика, хімія, біологія, геологія тощо).

- Кожна група повинна розповісти про свою галузь: які дослідження проводяться, які проблеми розв'язує наука у цій галузі, які прогресивні технології застосовуються.

- Групи по черзі представляють свої розповіді.

5. Виставка STEM-професій:

- Вчитель пропонує учням створити виставку плакатів про різні професії в галузі науки (інженер, хімік, геолог, вчений тощо).

- Учні в групах готують плакати, на яких зображені професії, їх опис та конкретні приклади того, чим займаються ці професії.

- Після створення плакатів, вони виставляються в класі, а учні обговорюють свої роботи.

6. Висновок:

- Вчитель робить висновки про важливість взаємозв'язку природничих наук, їх вплив на розвиток суспільства і звертає увагу на професії майбутнього, пов'язані з галузями STEM-освіти.

- Підсумовуючи урок, вчитель запитує учнів, чи зацікавило їх вивчення цієї теми, чи бажають вони більше дізнатися про STEM-професії.

7. Домашнє завдання:

- Учні мають створити свою власну маленьку дослідницьку роботу або проект про професію, яка їх зацікавила під час виставки STEM-професій.

docx
Додано
5 вересня 2023
Переглядів
2929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку