Пізнаємо природу 6 клас НУШ Прямолінійний і криволінійний рух. Величини що описують рух. Швидкість.

Про матеріал
Цей конспект уроку допоможе вам підготувати необхідні матеріали та структурувати інформацію, щоб провести цікавий і пізнавальний урок з вивчення теми "Прямолінійний і криволінійний рух. Величини що описують рух. Швидкість.." для учнів 6 класу.
Перегляд файлу

Тема: Прямолінійний і криволінійний рух. Величини що описують рух. Швидкість.

Клас: 6

Мета уроку:

-         ознайомити учнів з поняттями прямолінійного і криволінійного руху, величинами, які описують рух тіла, а також навчити розраховувати швидкість руху.

Обладнання:

-         мультимедійний проектор,

-         презентація з теоретичним матеріалом,

-         малюнки зі зображенням прямолінійного і криволінійного руху,

-         плакат з визначенням швидкості.

Хід уроку:

  1. Введення уроку.

Вчитель: Доброго дня, учні! Сьогодні на уроці ми будемо вивчати тему "Прямолінійний і криволінійний рух. Величини що описують рух. Швидкість." Рух - це процес переміщення тіл у просторі. Ми щодня спостерігаємо рух різних тіл, наприклад, автомобілів, людей чи птахів. Але чи знаєте ви, що існують різні види руху? Запам'ятайте, що рух буває прямолінійним і криволінійним. Спробуймо з'ясувати, чим вони відрізняються.

  1. Актуалізація знань

Вчитель: Давайте згадаємо, як називаються предмети, що перебувають у руху?

Учні: Тіла.

Вчитель: Правильно. Тіла перебувають у руху. А який рух виконує автомобіль на прямій дорозі?

Учні: Прямолінійний рух.

Вчитель: Вірно. Тепер як можна описати рух літака, коли він приземлюється на аеродромі?

Учні: Криволінійний рух.

 

Вчитель: Правильно. Криволінійний рух - це рух по кривій траєкторії. Тепер давайте з'ясуємо, як можна описати рух тіла. Які величини описують рух?

  1. Вивчення нового матеріалу

Величини, що описують рух.

Вчитель: Величини, що описують рух, називаються кінематичними. Основними кінематичними величинами є шлях, час і швидкість. Пригадайте, що таке шлях?

Учні: Шлях - це відстань, яку подолає тіло.

Вчитель: Вірно. Шлях - це відстань між початковим і кінцевим положеннями тіла. Як називається одиниця вимірювання шляху?

Учні: Метр.

Вчитель: Добре. А тепер розглянемо поняття часу. Що таке час?

Учні: Час - це період, протягом якого відбувається рух.

Вчитель: Прекрасно. Час - це інтервал, протягом якого відбувається подія або процес. Як називається одиниця вимірювання часу?

Учні: Секунда.

Вчитель: Вірно. Тепер перейдемо до важливої величини - швидкості. Що таке швидкість?

Швидкість.

Вчитель: Швидкість - це величина, яка вказує на швидкість руху тіла. Швидкість розраховується як відношення шляху до часу. Давайте розглянемо формулу для розрахунку швидкості. Хто з вас знає цю формулу?

Учень (учениця) відповідає: Швидкість дорівнює шляху, поділеному на час: V = S / t.

Вчитель: Дуже добре. І що означає одиниця вимірювання швидкості?

Учні: Метр на секунду (м/с).

Вчитель: Правильно. Ми з вами повторили основні величини, які описують рух, а також вивчили поняття швидкості та формулу для її розрахунку. Тепер давайте перейдемо до практичного застосування отриманих знань.

  1. Закріплення знань

Практична робота.

Вчитель: Розподіліться на групи по двоє учнів. У кожній групі буде по одній картці з задачею на розрахунок швидкості руху. Обміняйтеся картками і спробуйте вирішити задачу.

(Учні виконують завдання на розрахунок швидкості у своїх групах.)

  1. Підсумки уроку

Вчитель: Чудово, учні! Ви прекрасно справилися. Сьогодні ми вивчили поняття прямолінійного і криволінійного руху, а також познайомилися з величинами, що описують рух тіла. Особливу увагу ми приділили швидкості та її розрахунку. Сподіваюся, що ви зрозуміли матеріал і зможете застосувати його на практиці.

  1. Завершальна частина

Вчитель подякує учням за активну роботу і закінчує урок.

 

 

docx
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
2083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку