Пізнавально-інтегрована діяльність з елементами творчості за освітнім напрямом «Дитина в світі природи»
на тему: «З Осінню гуляємо, цікавинки збираємо».
Освітні завдання: розширити та закріпити знання дітей про осінні явища та прикмети, підтримувати пізнавальний інтерес до природи, довкілля, використовуючи метод «мозкового штурму». Показати дітям різнобарвність навколишнього світу: чим більше ми вдивляємося в природу, тим більше кольорів та їх відтінків ми бачимо, використовуючи метод «графічної аналогії». Розвивати дрібну моторику рук, фантазію, спостережливість. Виховувати емоційно-естетичне ставлення дітей до навколишньої дійсності, здатність милуватися і захоплюватися красою осінньої природи.
План-схема.
Марія Пономаренко
Осінь пензлика взяла,
малювати почала,
в білокорої берізки золотила довгі кіски.
Став багряним колір чуба
в мудрого дідуся-дуба.
Дві сестрички, дві осички
стали жовті, мов лисички.
А довкруг, довкруг травиця
тихо-тихо золотиться.
Ось палахкотять калина,
горобина і шипшина.
Не вгаває щедра осінь,
а малює неба просинь.
Ще — тоненькі павутинки,
сірий дощик і хмаринки…
Пензлик біга без упину —
гарна в осені картина.
2. Дидактична гра «Впізнай дерево за описом».
3. Гра-емпатія «Я листочок».
4. Рухлива гра «Підбіжи до дерева яке я назву».
5. Хвилинка милування деревами в осінньому вбранні.
6. Трудова діяльність: збір осіннього листя, каштанів для творчої діяльності.
7. Творчий політ фантазій діток (індивідуальна, робота в групах).