Мета: Розвивати творчу самостійність учнів при виконанні завдань; дати можливість продемонструвати своє вміння чи майстерність, отримане на гуртку трудового навчання «Господарочка»
Заохочувати ініціативу, творче ставлення до праці.
Виховувати охайність, любов до приготування страв
Пізнавально-розвиваючий
конкурс
«Господиня - 2017»
Мета: Розвивати творчу самостійність учнів при виконанні завдань; дати можливість продемонструвати своє вміння чи майстерність, отримане на гуртку трудового навчання «Господарочка»
Заохочувати ініціативу, творче ставлення до праці.
Виховувати охайність, любов до приготування страв
Хід проведення конкурсу
Ведучий 1. Привіт усім!
Відгадайте загадку :
Опустіли поля
Змокла земля
Листячко опада
Коли це бува? (осінь)
Звучить осіння мелодія, з’являється осінь.
Ведучий 2. Добрий день любі друзі
Рада вас бачити
З веселим конкурсом прийшла
Всіх привітати.
Сьогодні ми з вами вирушимо в осінню подорож, де головними героями будуть молодість, краса, елегантність, вишуканість.
Ведучий 1.І звичайно, наші красуні дівчата – учасниці конкурсу «господиня», які будуть змагатися за титул «Господдиня – 2017»
Зустічайте наших учасниць оплесками
(Виходять учасниці)
Ведучий 2. А наших учасниць буде оцінювати компетентне журі
(представлення журі)
Ведучий 1.
Перший конкурс «Представлення»
Другий конкурс
«Ерудити» Для кожної учасниці зачитуються у швидкому темпі запитання , які стосуються конкурсу (Див. додаток до конкурсу)
1 бал – правильна відповідь
Третій конкурс: Щоб ми не робили , а їсти хочеться завжди. Поїв- і можна займатися своїми справами.«Салатик по-домашньому»
Вимоги:
(час 8 хв.)
Ведучий 2. У кожному домі завжди можна знайти чимало старих речей, які вже відслужили своє життя, але викинути їх жаль… Гарна господиня знаходить їм нове життя
Четвертий конкурс « Нове життя старих речей»
Завдання: зі старої футболки зробити привабливий вигляд за допомогоюножиць.
Вимоги:
( час 8 хвилвн)
(оцінювання 5 балів)
Ведучий 1.
П’ятий конкурс: «Чарівні листочки»
Як гарно наша осінь одягнула дерева. Чарівні листочки - не прості ,а загадкові . На кожному листочку є завдання для кожної учасниці – відклейте листочок та прочитайте своє завдання.
Шостий конкурс: «Гурмани» Відгадайте, з якої країни ці страви? (див. додаток до конкурсу)
Ведучий 2. У кожній сім’ї святкують різні свята. Господиня готується до свята із задоволенням та сервірує стіл різними стравами.
Сьомий конкурс: «Сервірування»
Ведучий 1.
Восьмий конкурс «Незабувайка»
Я зачитую вірш, а учасниці запам’ятовують страви, які стоять на столі,
Кожна страва (1 бал)
Сало, м'ясо і ковбаси
Оселедці, бочка квасу,
сир, цибуля і часник
курка, гуска, кріль, індик
пампушки, смачні паштети
салат, перець і котлети
груші, сливи, глід, грибочки
яйце, бульба, огірочки
ой смачні на вигляд страви
та треба іх за сервірувати.
(24 страви)
Ведучий 2. Наші господині, вміють не тільки господарювати а вміють і розважатися.
ЗАВДАННЯ: із паперу зробити літак і запустити . Хто перший запустить, той отримає 1 бал.
Ведучий 1 . Діти, скільки коштує хліб?
Нема йому ціни. Бо хліб- це життя хліб у народі називають святим. Це символ мирного життя.
У народі говорять: « Буде хліб – буде пісня».
Наступний конкурс Домашнє завдання «Хліб всьому голова»
Учасниці демонструють хлібо-булочні вироби своєї роботи, свою випічку. Презентують, дають рекламу.
Поки журі підраховує підсумкові бали учасниць, осінь зачитує загадки для глядачів ( див. додаток до конкурсу)
Нагороджуються переможці та учасники….