МЕТА:
Навчальна навчити плести виріб «кошик з рястом»
Розвиваюча_розвивати практичні навички з виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі, свідоме виконання правил т.б.
Виховна виховувати акуратність і старанність під час роботи;
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ _______КЛАС № ____ ДАТА _________________
ТЕМА:_ виготовлення виробу з бісеру на дротяній основі
МЕТА:
Навчальна навчити плести виріб «кошик з рястом»
Розвиваюча_розвивати практичні навички з виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі, свідоме виконання правил тб
Виховна виховувати акуратність і старанність під час роботи;
ОБЛАДНАННЯ:
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
На минулих уроках ми з вами оформили проектну документацію. На сьогоднішньому уроці ми з вами виконаємо всі разом приклад проектного виробу «кошик з квітами рясту»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Роберт Льюис Стивенсон
ВЕРЕСКОВЫЙ МЕД
пер. С.Маршака
Из вереска напиток
Забыт давным-давно,
А был он слаще меда,
Пьянее, чем вино.
В котлах его варили
И пили всей семьей
Малютки-медовары
В пещерах под землей.
Пришел король шотландский
Безжалостный к врагам.
Погнал он бедных пиктов
К скалистым берегам.
На вересковом поле
На поле боевом
Лежал живой на мертвом
И мертвый на живом.
Лето в стране настало,
Вереск опять цветет,
Но некому готовить
Вересковый мед.
В своих могилах тесных
В горах родной земли
Малютки-медовары
Приют себе нашли.
Король по склону едет
Над морем на коне,
А рядом реют чайки
С дорогой на равне.
Король глядит угрюмо
И думает: "Кругом
Цветет медовый вереск,
А меда мы не пьем."
Но вот его вассалы
Заметили двоих -
Последних медоваров,
Оставшихся в живых.
Вышли они из-под камня,
Щурясь на белый свет, -
Старый горбатый карлик
И мальчик пятнадцати лет.
К берегу моря крутому
Их привели на допрос,
Но никто из пленных
Слова не произнес.
Сидел король шотландский
Не шевелясь в седле,
А маленькие люди
Стояли на земле.
Гневно король промолвил:
- Плетка обоих ждет,
Если не скажете, черти,
Как вы готовите мед!
Сын и отец смолчали,
Стоя у края скалы.
Вереск шумел над ними,
В море катились валы.
И вдруг голосок раздался:
- Слушай, шотландский король,
Поговорить с тобою
С глазу на глаз позволь.
Старость боится смерти,
Жизнь я изменой куплю,
Выдам заветную тайну,-
Карлик сказал королю.
Голос его воробьиный
Резко и четко звучал.
- Тайну давно бы я выдал,
Если бы сын не мешал.
Мальчику жизни не жалко,
Гибель ему нипочем.
Мне продавать свою совесть
Совестно будет при нем.
Пусть его крепко свяжут
И бросят в пучину вод
И я научу шотландцев
Готовить старинный мед.
Сильный шотландский воин
Мальчика крепко связал
И бросил в открытое море
С прибрежных отвесных скал.
Волны над ним сомкнулись,
Замер последний крик.
И эхом ему ответил
С обрыва отец-старик:
- Правду сказал я, шотландцы,
От сына я ждал беды,
Не верил я в стойкость юных,
Не бреющих бороды.
А мне костер не страшен,
Пусть со мною умрет
Моя святая тайна,
Мой вересковый мед.
ІV. Повідомлення теми уроку
виготовлення виробу з бісеру на дротяній основі
V. Вивчення нового матеріалу
Це цікаво: Старовинна шотландська легенда свідчить, що творець, з якоїсь причини залишив без рослинності продуваються всіма вітрами місцеві пагорби, намагався запропонувати рослинам оселитися на них. Ніхто не погодився, крім вересу, що пустив коріння на кам'янистих схилах. У подяку бог нагородив його витривалістю, невибагливістю і чарівністю, а заодно дав неповторний аромат і якості медоноса.
Отже , нам потрібно:дріт ( діаметр від 0,3-0,35 ) ;флористична губка кошичок (у мене невелика - висота 4см , довжина 6см ), взагалі рекомендую взяти невелику кошик , чим більше буде у вас "площа " - тим більше доведеться крутити гілок ;бісер ( зі свого досвіду скажу , що краще взяти рубку - вона найкраще виглядає в кольорах + з нею зручніше працювати) 4 -х кольорів: фіолетова (або бузкова ) + рожева + біла + зелена ( зеленого кольору можна і навіть потрібно взяти двох відтінків : світліше і потаємні ) ;ножиці ;гіпс (я використовую суху будівельну суміш).
Використовуючи техніку петельного плетіння, починаємо виплітати гілочки.
VІІ. Формування умінь та навичок учнів. Практична робота
Робота в групах з картками
виготовлення виробу з бісеру на дротяній основі
VІІІ. Рефлексія
ІХ. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх в журнал, щоденники
Х. Завдання додому
ХІ. Прибирання робочих місць