11 січня
Класна робота
Тема: Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур.
|
Вітаю вас, мої любі учні! Я дуже рада вас бачити. Перевірте свою готовність до уроку. Сьогодні будемо працювати під девізом: «Слухай уважно, працюй старанно, запам’ятовуй міцно, виконуй точно». |
Модуль 1. Усний рахунок. Продовжить числовий ряд.
40, 42, 44 … |
|
35, 40, 45 … |
|
42, 40, 38 … |
|
У Сашка 7 монет по 2 гривні. Скільки грошей у Сашка?
Діти, як ми можемо записати розв’язання цієї задачки?
|
або |
|
Модуль 2. Напишіть красиво цифру 12.
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діти, ми написали число 12. Що ми можемо про нього розказати? Давайте доповнимо речення…
Число 12 …. |
Складається із … розрядів: … десятка і … одиниць |
Записується за допомогою цифр … і … |
Попереднє число … , а наступне … |
Можна скласти саме більше двозначне число … |
Як можна отримати число 12 за допомогою різних доданків?
|
Молодці! А як число 12 можна замінити сумою однакових доданків?
|
|
|
Якою дією можна замінити цю суму? Чому?
Ви просто розумнички!
|
Сьогодні на уроці ми навчимося перевіряти добуток сумою однакових доданків і навпаки – суму однакових доданків добутком |
Модуль 3. Робота з підручником с.88. Виконаємо № 524 у зошиті.
|
Діти, а тепер давайте пригадаємо назви компонентів і результату дії множення.
|
Підручник с.88, № 525 (усно)
Самостійна робота. Виконайте № 526 (І, ІІ стовпчики).
Модуль 4. Робота над задачею.
Підручник с.89, № 527. Запишіть у зошиті розв’язання і відповідь задачі.
Розв’язання 6 3 = 6 + 6 + 6 = 18(т.) Відповідь: у трьох коробках 18 тістечок.
|
Закріплення
|
Дітки, давайте складемо задачку за малюнком. Розв’яжемо її спочатку додаванням, а потім – множенням.
|
Розв’язання
Відповідь: |
Модуль 5. Робота з геометричним матеріалом. С.90.
У яких геометричних фігур всі кути прямі?
А зараз давайте познайомимось із поняттям «діаграма».
ЗРОЗУМІЙ І ВИКОНУЙ!
Графічна інформація є досить наочною і запам’ятовується краще, ніж слова і цифри. Тому сьогодні ми поговоримо про стовпчасті та кругові діаграми. Діаграма – це один із графічних засобів зображення співвідношення між величинами, які порівнюються. Розглянемо …
Модуль 6. Рефлексія
Наш урок, дітки, наблизився до завершення. Але в мене виникла проблема. Допоможіть мені відшукати рішення:
|
|
В моєму будинку 5 поверхів. Висота кожного поверху 3 метри. Біля будинку росте тополя, кінцівка якої дістає даху будинку. Допоможіть мені дізнатися, яка висота тополі? |
Скільки метрів висота кожного поверху? |
А скільки таких поверхів? |
Зробіть малюнок до задачі. Як ви розмістите клітинки: вертикально, чи горизонтально? Чому? |
Давайте напишемо розв’язання задачі (додаванням, множенням) |
|
А зараз, замість крапочок, потрібно поставити числа, щоб утворились правильні рівності |
3 + 3 + 3 + 3 + … = 3 х 5 |
15 + 15 + 15 + 15 = 15 х … |
24 + 24 + 24 = 24 х … |
… х 4 = 100 + 100 + … + 100 |
12 + 12 + 12 – 7 = … х 3 - 7 |
|
Мої любі! Наш урок добіг свого кінці! Хто запам’ятав тему нашого уроку, плесніть в долоньки. Молодці! Хто все зрозумів, покажіть «пальчик вгору». Кому було важко, покажіть «пальчик вниз». Якщо у вас після уроку гарний настрій – посміхніться! Ви просто чудові! До зустрічі на наступному уроці. |