План - конспект до уроку математики у 2 класі за темою: "Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур

Про матеріал
Матеріал поданий у файлі підійде не тільки до звичайного уроку, а буде гарним рішенням під час дистанційного навчання. Розробка уроку дасть змогу фронтальної роботи разом із учнями. Добірка завдань навчить дітей перевіряти множення додаванням і навпаки; підготує учнів до розв’язування задач на множення; вдосконалить вміння порівнювати вирази, вміння розпізнавати геометричні фігури; сформує культуру математичних записів; розвине уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; створить мотивацію до подальшого вивчення предмета
Перегляд файлу

11 січня

Класна робота

Тема: Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур.

Милый учитель и ученики преподают перед доской в классе | Премиум векторы

Вітаю вас, мої любі учні!

Я дуже рада вас бачити. Перевірте свою готовність до уроку.

Сьогодні будемо працювати під девізом: «Слухай уважно, працюй старанно, запам’ятовуй міцно, виконуй точно».

Модуль 1. Усний рахунок. Продовжить числовий ряд.

 40,  42,  44 …

 

 35,  40,  45 …

 

 42,  40,  38 …

 

 

У Сашка 7 монет по 2 гривні. Скільки грошей у Сашка?

Діти, як ми можемо записати розв’язання цієї задачки?

 

або

 

 

Модуль 2. Напишіть красиво цифру 12.

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти, ми написали число 12. Що ми можемо про нього розказати? Давайте доповнимо речення…

Число 12 ….

Складається із … розрядів: … десятка і … одиниць

Записується за допомогою цифр … і …

Попереднє число … , а наступне …

Можна скласти саме більше двозначне число …

 

Як можна отримати число 12 за допомогою різних доданків?

 

Молодці! А як число 12 можна замінити сумою однакових доданків?

 

 

 

Якою дією можна замінити цю суму? Чому?

Ви просто розумнички!

Учитель картинки - 79 фото

Сьогодні на уроці ми навчимося перевіряти добуток сумою однакових доданків і навпаки – суму однакових доданків добутком

 

Модуль 3. Робота з підручником с.88. Виконаємо № 524 у зошиті.

 

 

Діти, а тепер давайте пригадаємо назви компонентів і результату дії множення.

 

Підручник с.88, № 525 (усно)

Самостійна робота. Виконайте № 526 (І, ІІ стовпчики).

Модуль 4. Робота над задачею.

Підручник с.89, № 527. Запишіть у зошиті розв’язання і відповідь задачі.

Розв’язання

6     3 = 6 + 6 + 6 = 18(т.)

Відповідь: у трьох коробках 18 тістечок.

 

Закріплення

 

Дітки, давайте складемо задачку за малюнком. Розв’яжемо її спочатку додаванням, а потім – множенням.

 

Розв’язання

 

 

Відповідь:

Модуль 5. Робота з геометричним матеріалом. С.90.

У яких геометричних фігур всі кути прямі?

А зараз давайте познайомимось із поняттям «діаграма».

ЗРОЗУМІЙ І ВИКОНУЙ!

Графічна інформація є досить наочною і запам’ятовується краще, ніж слова і цифри. Тому сьогодні ми поговоримо про стовпчасті та кругові діаграми. Діаграма – це один із графічних засобів зображення співвідношення між величинами, які порівнюються. Розглянемо …

Модуль 6. Рефлексія

Наш урок, дітки, наблизився до завершення. Але в мене виникла проблема. Допоможіть мені відшукати рішення:

 

Учитель с детьми картинки для презентации - 62 фото

 

В моєму будинку 5 поверхів. Висота кожного поверху 3 метри. Біля будинку росте тополя, кінцівка якої дістає даху будинку. Допоможіть мені дізнатися, яка висота тополі?

Скільки метрів висота кожного поверху?

А скільки таких поверхів?

Зробіть малюнок до задачі. Як ви розмістите клітинки: вертикально, чи горизонтально? Чому?

Давайте напишемо розв’язання задачі (додаванням, множенням)

 

 

А зараз, замість крапочок, потрібно поставити числа, щоб утворились правильні рівності

3 + 3 + 3 + 3 + … = 3 х 5

15 + 15 + 15 + 15 = 15 х …

24 + 24 + 24 = 24 х …

… х 4 = 100 + 100 + … + 100

12 + 12 + 12 – 7 = … х 3 - 7

 

Открытки мультяшные учитель и дети (48 фото) » Красивые картинки и открытки  с поздравлениями, пожеланиями и статусами - Lubok.club

 Мої любі! Наш урок добіг свого кінці!

    Хто запам’ятав тему нашого уроку, плесніть в долоньки. Молодці!

   Хто все зрозумів, покажіть «пальчик вгору». Кому було важко, покажіть «пальчик вниз».

   Якщо у вас після уроку гарний настрій – посміхніться! Ви просто чудові! До зустрічі на наступному уроці.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 січня
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку