1. Навчати технічно правильно виконувати рухові дії та вимагати щоб учень міг словесно розповісти як правильно виконувати дану вправу.
2. Сприяти розвитку основних рухових якостей та морально-вольових рис характеру.
3. Мотивувати учнів та виховувати інтерес до занять фізичною культурою, почуття необхідності розвивати фізичні якості та вдосконалюватись фізично. Сприяти осмисленню необхідності набуття вмінь і навичок для подальшого росту рівня фізичної підготовленості.ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В 10 КЛАСІ /УРОК №54 21.11.18/
Розділ: Легка атлетика
Тема уроку: Подальше вдосконалення техніки виконання вправ загально фізичної підготовки з акцентом на розвиток сили, силової витривалості, витривалості, спритності, швидкісно-силових якостей та координаційних здібностей.
Завдання: 1. Навчати технічно правильно виконувати рухові дії та вимагати щоб учень міг словесно розповісти як правильно виконувати дану вправу.
2. Сприяти розвитку основних рухових якостей та морально-вольових рис характеру.
3. Мотивувати учнів та виховувати інтерес до занять фізичною культурою, почуття необхідності розвивати фізичні якості та вдосконалюватись фізично. Сприяти осмисленню необхідності набуття вмінь і навичок для подальшого росту рівня фізичної підготовленості.
Місце проведення: Спортивний зал
№ П/П 1.
2.
3.
4.
|
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційно-мобілізаційні заходи:
Повідомлення мети і завдань заняття. Мотивація навчальної діяльності учнів. Інструктаж з БЖД під час заняття. Вимірювання ЧСС
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА Розминочно - розігрівальні вправи в русі: - ходьба /різновиди ходьби/ - вправи для верхньої частини тулуба в русі - біг /різновиди бігу/ Вимірювання ЧСС ОСНОВНА ЧАСТИНА Вправи для розвитку сили і силової витривалості: - Вправа № 1 /згинання рук в упорі лежачи в поєднанні з прогинаннями тулуба/ - Піднімання в сід /напруження мускул живота/ - до 40 разів - Присідання – до 40 разів /п’яти не відривати від полу, корпус прямий, руки за голову/ Вправи для розвитку витривалості: Біг в поєднанні із силовими вправами /після кожної хвилини біга – виконання силових вправ/ - згинання рук в упорі лежачи (до 30р), піднімання в сід (до 30р) Вправи для розвитку гнучкості, розтягування: - Нахили тулуба стоячи /дістати руками носки ніг, дістати підлогу/ - Нахил тулуба сидячи Вправи для розвитку спритності та швидкісно-силових якостей: - Вправи з елементами “Човникового бігу” – біг з доторкуванням долонею розмітки на різних відстаннях. - Вправа на потужність – перенести пораненого. - Вправи для розвитку координаційних здібностей /імпровізована смуга перешкод/ - в горизонтальному положенні прокотитися по матрацу (10м) і пройти по середній лінії волейбольної розмітки. Вимірювання ЧСС ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання. Вимірювання ЧСС Підсумок. Оцінювання. Д.З. – Вправа № 1, Піднімання в сід з положення лежачи./Кількість повторень індивідуально – за визначеною схемою |
ДОЗУ 3хв
7хв
32хв 6хв
1хв
4хв
7хв
4хв
4хв
2хв
4хв
3хв |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧ
Вияснити фізичний стан учнів та можливість повноцінно займатись. Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд, самопочуття учнів. Інтерактивний метод. ЧСС повинна не перевищувати 90 уд/хв В кого показник вищий – контролювати навантаж. на протязі уроку.
Фронтально-потоковий метод. В колонну по одному, дистанція – 2 кроки. Слідкувати за поставою. Дихання. Наголосити на важливості повноцінної розминки ЧСС – до 140 уд/хв. Контролювати учнів з завищеним ЧСС.
Фронтальний метод. Концентрація уваги на задіяних в даний момент мускулах. Підсумок Впр.№1 Індивідуальний підхід – кількість виконань. Метод поточного інструктажу.
Дистанція – два кроки.
Не допускати роботи на фоні втоми. Слідкувати за диханням.
Вправи виконувати повільно, виключаючи різкі рухи. /відпочити від інтенсивної попередньої роботи/ Перешикувати в дві підгрупи розташовані на лицевих лініях волейбольного майданчика.
Увага на техніку виконання. Правильно виконувати розворот. Торкатись долонею підлоги. Звернути увагу на захват і завантаження напарника. Страхувати проходження по прямій після перекочування.
ЧСС до 140 уд/хв
Розслабити м’язи. Сприяти швидкому відновленню організму. Темп виконання повільний. Самооцінка. Наголосити на необхідності занять в позаурочний час. Обґрунтувати оцінку Пояснити ДЗ |