План - конспект уроку "Легка атлетика" 10 кл

Про матеріал

1. Навчати технічно правильно виконувати рухові дії та вимагати щоб учень міг словесно розповісти як правильно виконувати дану вправу.

2. Сприяти розвитку основних рухових якостей та морально-вольових рис характеру.

3. Мотивувати учнів та виховувати інтерес до занять фізичною культурою, почуття необхідності розвивати фізичні якості та вдосконалюватись фізично. Сприяти осмисленню необхідності набуття вмінь і навичок для подальшого росту рівня фізичної підготовленості.
Перегляд файлу

                                                  ПЛАН-КОНСПЕКТ

                            УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В 10 КЛАСІ      /УРОК №54  21.11.18/

Розділ:   Легка   атлетика

Тема уроку:  Подальше вдосконалення техніки виконання вправ загально фізичної підготовки з акцентом на розвиток сили, силової витривалості, витривалості,  спритності, швидкісно-силових якостей та координаційних здібностей.

Завдання:  1. Навчати технічно правильно виконувати рухові дії та вимагати щоб учень міг словесно розповісти як правильно виконувати дану вправу.

                     2. Сприяти розвитку основних рухових якостей та морально-вольових рис характеру.

                     3.  Мотивувати учнів та виховувати інтерес до занять фізичною культурою, почуття необхідності розвивати фізичні якості та вдосконалюватись фізично.  Сприяти осмисленню необхідності набуття вмінь і навичок для подальшого росту рівня фізичної підготовленості. 

Місце проведення:  Спортивний  зал

№ П/П

 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.

 

 

 

 

 

 

 

 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

       ЗМІСТ  НАВЧАЛЬНОГО              МАТЕРІАЛУ

  ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційно-мобілізаційні заходи:

  • шикування
  • рапорт
  • привітання

Повідомлення мети і завдань заняття.

Мотивація навчальної діяльності учнів.

Інструктаж з БЖД під час заняття.

Вимірювання ЧСС

 

ПІДГОТОВЧА  ЧАСТИНА

Розминочно - розігрівальні

вправи в русі:

- ходьба /різновиди ходьби/

- вправи для верхньої 

частини тулуба в русі

- біг /різновиди бігу/

Вимірювання ЧСС

      ОСНОВНА  ЧАСТИНА

Вправи для розвитку сили і силової витривалості:

-  Вправа № 1 /згинання рук в упорі лежачи в поєднанні з прогинаннями тулуба/

-  Піднімання в сід /напруження мускул живота/ - до 40 разів

-  Присідання – до 40 разів /п’яти не відривати від полу, корпус прямий, руки за голову/

Вправи для розвитку витривалості:

Біг в поєднанні із силовими вправами /після кожної хвилини біга – виконання силових вправ/ - згинання рук в упорі лежачи (до 30р), піднімання в сід (до 30р)

Вправи  для  розвитку  гнучкості, розтягування:

 -  Нахили тулуба стоячи /дістати руками носки ніг, дістати підлогу/

-  Нахил тулуба сидячи

Вправи для розвитку спритності та швидкісно-силових якостей:

-   Вправи з елементами “Човникового бігу” – біг з доторкуванням долонею розмітки на різних відстаннях.

-   Вправа на потужність – перенести пораненого.

-   Вправи для розвитку координаційних здібностей /імпровізована смуга перешкод/ -  в горизонтальному положенні прокотитися по матрацу (10м) і пройти по середній лінії волейбольної розмітки.

   Вимірювання ЧСС

 ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.

   Вимірювання ЧСС

Підсумок.

Оцінювання.

Д.З. – Вправа № 1, Піднімання в сід з положення лежачи./Кількість повторень індивідуально  – за визначеною схемою

ДОЗУ
ВАННЯ

   3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 32хв

 6хв 

 

  1хв

 

  4хв

 

 

  7хв

 

 

 

  4хв

 

 

 

  4хв

 

 

 

 

  2хв

 

  4хв

 

 

 

 

  3хв

 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧ
        НІ  ВКАЗІВКИ

 

Вияснити фізичний стан учнів та можливість повноцінно займатись.

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд, самопочуття учнів.

Інтерактивний метод.

ЧСС повинна не перевищувати 90 уд/хв

В кого показник вищий – контролювати навантаж. на протязі уроку.

 

 

Фронтально-потоковий метод.

В колонну по одному, дистанція – 2 кроки. Слідкувати за поставою. Дихання.

Наголосити на важливості повноцінної розминки

ЧСС – до 140 уд/хв. Контролювати учнів з завищеним ЧСС.

 

 

Фронтальний метод.

Концентрація уваги на задіяних в даний момент мускулах.

Підсумок  Впр.№1

Індивідуальний підхід – кількість виконань.

Метод поточного інструктажу.

 

Дистанція – два кроки.

 

Не допускати роботи на фоні втоми.

Слідкувати за диханням.

 

Вправи виконувати повільно, виключаючи різкі рухи. /відпочити від інтенсивної попередньої роботи/

Перешикувати в дві підгрупи розташовані на лицевих лініях волейбольного майданчика.

 

Увага на техніку виконання.

Правильно виконувати розворот. Торкатись долонею підлоги.

Звернути увагу на захват і завантаження напарника.

Страхувати проходження по прямій після перекочування.

 

ЧСС до 140 уд/хв

 

Розслабити м’язи. Сприяти швидкому відновленню організму. Темп виконання повільний.

Самооцінка.

Наголосити на необхідності занять в позаурочний час.

Обґрунтувати оцінку

Пояснити ДЗ

 

docx
Додано
23 листопада 2018
Переглядів
1893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку