План - конспект відкритого уроку за темою "Футбол". 11 клас

Про матеріал
Урок фізичної культури з елементами футболу. Мета уроку: 1. Формування здорового способу життя. 2. Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом. 3. Ознайомити коротко з історією та правилами гри у футбол. 4. Розвивати і тренувати основні фізичні якості в учнів: швидкість, витривалість, спритність та координацію рухів. 5. Удосконалити техніку володіння м’ячем у футболі.
Перегляд файлу

 


                         План – конспект

відкритого уроку з фізичної культури

за темою: «Урок фізичної культури з елементами футболу.»

11 клас

 

Дата проведення: 27 жовтня 2023р.

 

Модуль: «Футбол»

 

Мета уроку:

  1. Формування здорового способу життя.
  2. Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і              спортом.
  3. Ознайомити коротко з історією та правилами гри у футбол.
  4. Розвивати і тренувати  основні фізичні якості в учнів: швидкість, витривалість, спритність та координацію рухів.
  5. Удосконалити техніку володіння м’ячем у футболі.

Завдання уроку:

  1. Сприяти розвитку швидкості, спритності, стрибучості.
  2. Відпрацювання техніки ведення м’яча у різні способи.
  3. Удосконалення техніки передачі та прийому м’яча.
  4. Удосконалити техніку удара по м’ячу.

Тип уроку: Навчально – тренувальний.

 

Метод проведення: фронтальний, груповий, поточний.

 

За характером навчальний урок: удосконалення та закріплення умінь та навичок.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

Інвентар: м’яч  футбольний Футбольний м'яч Adidas Finale 18 Competition | Спортивний одяг і ..., фішки Фишки для разметки поля TORRES TR1006 5 см ( в комплекте 40шт.), секундомір Секундомір механічний модель СОПпр-2а-2-010 (однокнопочний ..., драбина координаційна , манішки , свисток , бар'єр

  

  

 

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І Підготовча

12 хв.

Футбольний м'яч Adidas Finale 18 Competition | Спортивний одяг і ...

 

1. .Шикування в одну шеренгу, привітання.

 

2. Правила техніки безпеки.

    Вимірювання ЧСС за 10 с

 

 

 

3. Актуалізація пройденого

матеріалу

 

 

4. Повідомлення завдання уроку.

 

 

 

5. Ходьба та її різновиди

 

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

 

 

6. Біг та його різновиди

 

- звичайний біг;

 

- з закиданням гомілки;

- з високим підніманням стегна;

- приставним кроком правим боком;

- приставним кроком лівим боком;

- спиною вперед

- біг з прискоренням.

 

 

7. Ходьба відновлення дихання.

 

8.Перешикування із однієї шеренги в дві.

 

 

9. Загальнорозвиваючі вправи на місці:

 

1) В.п. руки на поясі ноги нарізно. 1- нахил голови вперед 2- нихил голови назад 3- нахил голови вправо 4- нахил голови вліво

 

2) В.п. руки на поясі ноги на ширині плеч. 1-4 кругові оберти головою вправо 5-8 кругові оберти головою вліво

 

3)В.п. руки до низу, кругові оберти руками вперед 1-4 обертируками назад 5-8

 

 

4)В.п. руки в сторони, обертання в ліктьових суглобах

 

5)В.п. руки вперед  колові обертання в кистьових суглобах

 

7) В. п. ноги нарізно, руки на поясі, кругові оберти тулубом

 

8) В.п. руки до гори, ноги нарізно 1-нахил тулуба вперед 2 -нахил тулуба назад

 

9) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1- нахил тулуба до лівої ноги 2- нахил тулуба до середини 3- нахил тулуба до правої ноги 4

 

9) В. п. нахил тулуба вперед, права рука в горі, ліва знизу вправа “Млин”.

 

 

10) В. п. ноги нарізно, руки на колінах, кругові оберти в колінних суглобах

- в праву сторону,

- в ліву сторону,

 

11) В.п. о.с. махи ногами в гору 

- правою

-лівою

 

 

12)-В.п. ноги на ширині плечей, присід руки вперед.

 

 

 

30 с

 

 

1 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

     30 с

 

 

 

 

1 хв.

 

15 с

      15 с

15 с

15 с

 

 

3 хв.

 

30 с

     

      25 с

      25 с

 

      25 с

 

25 с

 

25 с

25 с

 

 

30 с

 

 

 

30 с

 

 

 

     3 хв.

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

    4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

     4 рази

 

 

 

     4 рази

 

 

 

 

 

    8 разів

 

 

 

 

 

 

 

    4 рази

    4 рази

 

 

 

4 рази

4 рази

 

 

8 разів

 

В одну шеренгу за зростом-шикуйсь!

 

Звернути увагу на самопочуття учнів. Звернути увагу на учнів з пульсом більше ніж 15.

 

Повторення вивченого теоретичного матеріалу. 

 

 

Формулювання теми уроку,

Мобілізація учнів до виконання завдань основної частини уроку.

 

«Направо в обхід, кроком Руш!»

Руки на поясі,

Руки за голову,

Руки на поясі,

Руки в сторони.

Зберігати постанову.

 

Дистанція два кроки

 

В середньому темпі.

 

Вправи виконувати по діагоналі спортивного майданчика.

Стежити  за  роботою  рук  та  ніг.

Зберігаючи  дистанцію.

Дихання  глибоке.

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправ;

 

Темп виконання – повільний

 

 

 

У шаховому порядку

 

 

 

 

 

 

Нахили робити повільно, без різких рухів

 

 

 

 

Робити повільно, без різких рухів

 

 

 

Максимальна амплітуда

 

 

 

 

Не поспішати

 

 

 

Кисті на рівні грудей

 

 

 

Плавні рухи

 

 

Намагатися руками доторкнутися підлоги

 

 

Руки тримати паралельно

 

 

 

 

 

Розвертаємося у зворотньому напрямку

 

 

 

Руки тримати на колінах.

 

 

 

 

 

Поперемінно піднімаємо ноги

 

 

 

 

П'ятки від підлоги не відривати

 

ІІ

Основна

29 хв.

Футбольний м'яч Adidas Finale 18 Competition | Спортивний одяг і ...

Перешикування з 2 шеренг в 2 колони

 

1.Вправи на координаційній драбині з фішками та

бар’єрами.

Групу розділяємо на дві

колони.

Дві колони виконує вправи

почергово.

-розпочинаємо зі стрибка через

бар’єр;

-вправа на драбині;

-стрибок через бар’єр;

-прискорення від фішки до

фішки.

 

 

 

 

 

2. Ведення м’яча до партнера:

 -лівою ногою

 -правою ногою

 -з перекатами з ноги на ногу

Внутрішньою та

зовнішньою частиною ступні.

 

 

 

 

 

3. Виконання передач та

 прийому м’яча.

У різний спосіб: внутрішньою,

зовнішньою частиною стопи та

підйомом.

 

 

 

 

 

 

4.Закріпити техніку передачі

внутрішньою частиною

 стопи.

 Вправа №1

Передача в русі, приставним кроком від фішки до фішки.

-лівою ногою

-правою ногою

 

 

 

 

 

 5. Виконання ударів по м’ячу, який котиться, у ворота.

Групу розділяємо на дві   колони. Дві колони виконує вправи почергово.

Передача м’яча на фішку вчителю, координаційний біг між фішками і удар по воротах.

 

 

6. Навчальна гра

У матчі беруть участь лише дві команди. Кількість гравців з кожної сторони обмежується до 11 з урахуванням воротаря. Єдиним снарядом вважається м'яч. Польові гравці мають право контролювати і бити по ньому тільки ногами, за винятком викидання ауту. Правила воротаря у футболі трохи відрізняються. Голкіпери можуть ловити м'яч руками, але утримувати снаряд у повітрі заборонено більше 6 секунд.

 

 

 

4 хв.

 

по 2 повторення на кожну вправу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

     4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

     9 хв.

Направляючи беруть маніжки і вдягають

 

виконуємо всю дистанцію, не зупиняючись.

 

Добіжавши до партнера передаєм м’яч

Працюємо в парах, кожен у своїй зоні.

 

Вправа в парах, передача м’яча відбувається один одному у своїй зоні.

Прийом м’яча здійснюється

собі на хід.

 

Вправа виконується в парах

 

Відстань один від одного – 3 м

Відстань між фішками – 2 м

 

Вчитель відає передачу під удар. Відстань між фішками

-         стопа.

Техніка безпеки

Змагальний метод

Практика суддівства

Картинки по запросу поле футбольне

Поле має форму прямокутника.

Один тайм.

Звернути увагу на дотримання правил гри.

ІІІ

Заключна

4 хв.

Футбольний м'яч Adidas Finale 18 Competition | Спортивний одяг і ...

1. Шикування в 1 шеренгу.

Вправи  на  відновлення  дихання. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с.

 

2. Рефлексія.

 

3. Підбиття підсумків уроку.

 

 

 

 

4. Домашнє завдання

    1 хв.

 

 

 

 

    1 хв.

 

    2 хв.

Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари.

 

 

 

Зворотній зв’язок від учнів.

 

Оцінити роботу учнів на уроці їх активність, самостійність, відзначити кращих.

 

Виконати тест в класрумі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку