1 клас Урок №6
Тема: Давайте порахуємо! Множина іменників.
Мета:
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
Співання пісні хором з дітьми.
“Hello! How are you?” https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM
HELLO, HELLO! HOW ARE YOU?
I'm fine. I’m fine.
I hope that you are too.
2. Повідомлення теми й мети уроку.
Сьогодні на уроці ми познайомимся з друзями Бафла, повторимо шкільні речі, навчимося їх рахувати.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра з м’ячем.
(Учитель по черзі кидає учням м'яч, називаючи різні слова, які вони вже вчили раніше. Учні, якщо чують слова, які відносяться до шкільних речей, ловлять м’яч. А якщо слова не відносяться до шкільної тематики, учні повинні відбивати м’яч.)
ІІ. Основна частина уроку.
Т: Бафл сьогодні прийшов до нас не сам. Він хоче познайомити нас зі своїми друзями. (Учитель дістає 2-х лялькових ведмедиків) One bear (показує), Том. Two bears Tom and Ben. (Учитель вказує на ведмедиків та представляє їх, виділяючи в мові закінчення множини.)
Т: Коли ми називаємо 2 або більше предметів, ми додаємо букву «s» до слова. Так само, як ви почули коли я представляла вам ведмедиків.
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
Слухання запису, звертаючи увагу на вимову множини предметів.
Учні рахують предмети на малюнку, називають їх, пишуть цифрою кількість предметів.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Рахування скільки предметів на парті. (two pens, one pencil-case…)
One, two, three, four, five.
I say “Good bye!”