Урок "Речі в класній кімнаті. Питальні речення", 1 клас.

Про матеріал
Урок на повторення та закріплення лексики з теми "Школа". Протягом уроку діти навчаються складати питальні речення, інсценувати діалоги. Все проходить в ігровій формі з "участю" лялькового песика на ім'я Бафл)
Перегляд файлу

1-Г клас урок №4

Тема: Речі в класній кімнаті. Питальні речення.

Мета:

  • Повторити й активізувати ЛО теми;
  • Навчати складати питальні речення;
  • Навчати монологічного та діалогічного мовлення;
  • Розвивати вміння сприймати англійську мову на слух, комунікативні здібності учнів;
  • Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;
  • Виховувати культуру мовлення.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

Співання пісні “Hello! Hello! How are you?”

https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM

HELLO, HELLO! HOW ARE YOU?

I'm fine. I’m fine.

I hope that you are too.

Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають його самостійно і співають разом.

2. Повідомлення теми й мети уроку.

Т: Пам’ятаєте нашого друга песика Бафла? В нього біда. Він збирався сьогодні до школи і помітив, що всі шкільні речі кудись пропали. Давайте допоможемо йому повернути їх. Для цього нам потрібно згадати які речі він загубив.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Знайди предмет». Вчитель розклав заздалегідь картки по всьому класу, а учні повинні знайти картку і назвати предмет, що зображений на ній. (It’s a book.)

II. Основна частина уроку.

  1. Аудіювання.

Впр.1 с. 24

А) розбір малюнка у вправі

Б) прослуховування запису, опрацювання діалогу

2. Гра «Вгадай» (Учень виходить до дошки, загадує слово, а інші в класі відгадують. Наприклад, Is it a pen? – Yes, it is./No, it isnt.)

3. Фізкультхвилинка (відеосупровід)

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

4. Гра «Кішки - мишки»

Т: Ми майже знайшли всі предмети, але мишка прийшла та забрала їх. Давайте відгадаємо, що саме вона забрала! (Учні – кішки, вчитель – мишка.)

Т: Коли «кішки» засинають (учні руками закривають очі, мишка (вчитель) забирає одну з карток). Кішки прокидаються (учні відкривають очі і кажуть яке слово «мишка» вкрала).

5. Робота в друкованому зошиті.

Впр.1 с. 16 – розфарбування прихованих предметів під музичний супровід дитячих пісень.

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку.

Т: Ви дуже добре попрацювали, знайшли всі предмети для Бафла. Тепер він може йти до школи.

  1. Закінчення уроку.

(Учні разом із вчителем хором промовляють вірш на прощання)

     One, two, three, four, five,

     I say: “Good bye!”

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кобець Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
1127
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку