1-Г клас урок №4
Тема: Речі в класній кімнаті. Питальні речення.
Мета:
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
Співання пісні “Hello! Hello! How are you?”
https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM
HELLO, HELLO! HOW ARE YOU?
I'm fine. I’m fine.
I hope that you are too.
Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають його самостійно і співають разом.
2. Повідомлення теми й мети уроку.
Т: Пам’ятаєте нашого друга песика Бафла? В нього біда. Він збирався сьогодні до школи і помітив, що всі шкільні речі кудись пропали. Давайте допоможемо йому повернути їх. Для цього нам потрібно згадати які речі він загубив.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Знайди предмет». Вчитель розклав заздалегідь картки по всьому класу, а учні повинні знайти картку і назвати предмет, що зображений на ній. (It’s a book.)
II. Основна частина уроку.
Впр.1 с. 24
А) розбір малюнка у вправі
Б) прослуховування запису, опрацювання діалогу
2. Гра «Вгадай» (Учень виходить до дошки, загадує слово, а інші в класі відгадують. Наприклад, Is it a pen? – Yes, it is./No, it isn’t.)
3. Фізкультхвилинка (відеосупровід)
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
4. Гра «Кішки - мишки»
Т: Ми майже знайшли всі предмети, але мишка прийшла та забрала їх. Давайте відгадаємо, що саме вона забрала! (Учні – кішки, вчитель – мишка.)
Т: Коли «кішки» засинають (учні руками закривають очі, мишка (вчитель) забирає одну з карток). Кішки прокидаються (учні відкривають очі і кажуть яке слово «мишка» вкрала).
5. Робота в друкованому зошиті.
Впр.1 с. 16 – розфарбування прихованих предметів під музичний супровід дитячих пісень.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Т: Ви дуже добре попрацювали, знайшли всі предмети для Бафла. Тепер він може йти до школи.
(Учні разом із вчителем хором промовляють вірш на прощання)
One, two, three, four, five,
I say: “Good bye!”