1 клас
Тема. Шкільне приладдя
Мета:
— Ознайомити з новими ЛО.
— Вчити діалогічному мовленню.
— Вчити сприймати англійську мову на слух.
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
— Виховувати культуру спілкування
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання.
Вчитель разом з учнями співають пісню під відео супровід https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні наше завдання відправитися в потойбічний світ і знайти нашого доброго знайомого собачку Бафла. Він потрапив у біду. Він застряг у двох світах і не може вибратися звідти. Допоможемо йому? – (Діти хором) Yes!
Let's go!
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Учні закривають очі, ставлять руки перед собою наче тримають штурвал літака, звучить звук літака. Коли аудіо припиняється учні відкривають очі. На дошці ватман із зображенням дерева.
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1) Бесіда з учнями.
Т: T: (Учитель руками зображує бинокль) Look at the tree! (Показує на дерево) – Tree! (Учні хором повторюють слово за вчителем.) Це магічне дерево. Воно загубило свої плоди, без них йому дуже погано. Давайте повернемо йому плоди. Для цього нам потрібно вивчити деякі предмети англійською мовою.
Гарний в мене є портфель,
по англійські – це SCHOOL-BAG.
Учням це найкращий друг: їм про все розкаже... BOOK.
Англійською ми кожен день Називаймо ручку... PEN.
Я не брав до школи пензлів. А дістав з пеналу... PENCIL
2)Впр. 1 (с. 20).
Т: Подивіться на сторінку 14 (пише на дошці відповідну сторінку). Бачимо тут наше дерево з плодами. Ваше завдання вказувати на той предмет у підручнику, який я буду називати.
Pen (діти вказують та повторюють слово за вчителем).
Book, school bag, pencil
3) Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE (Відеосупровід)
4) Гра-змагання.
(Учні в парах виходять, становляться приблизно на відстані метру від дошки, спиною до класу. Вчитель називає слово, а учні хто скоріше підбігає і торкається до тієї картки, предмет якої назвала вчителька)
5) Гра «Вгадай» (Учень виходить до дошки і загадує одне з вивчених слів, учні в класі повинні відгадати його.)
6) Впр. 1 (с. 13).
Робота в друкованому зошиті. Учні розфарбовують малюнки з предметами на дереві.
5
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Т: Які слова ви запам'ятали? (Учитель показує на кртки вивчених слів, а учні називають). Молодці! Ой, чуєте цей звук? Що це? (Вчитель дістає з-під свого столу песика Бафла) Отакої! Ми врятували Бафла! Він вільний! (Вчитель з учнями плескають в долоні.)
Т: One, two, three, four, five.
I say good-bye! (Хором кажуть віршик.)