План. Доджбол 5 -6 клас

Про матеріал
. Модуль «Доджбол» (8 год.) Вказані очікувані результати навчання. Наскрізні змістові лінії Ключові компетентності
Перегляд файлу

5 кл.

 

2. Модуль «Доджбол»

(8 год.)

Очікувані результати навчання

Наскрізні змістові лінії

 Ключові компетентності

1

Історія розвитку українського доджболу. Загальна характеристика гри доджбол  (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри).

Правила безпеки на ігровому майданчику. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Особиста гігієна гравця. Правила здорового способу життя. Рухлива гра «Вибивний»

характеризує історію розвитку доджболу;

називає: загальну характеристику гри доджбол, назви ліній, розміщення гравців на майданчику;

правила безпеки на ігровому майданчику; санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю та вимоги особистої гігієни;

дотримується: правил безпечної поведінки на ігровому майданчику, правил гри та правил здорового способу життя;

виконує: стрибкові вправи;

спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності; вправи для кистей рук: обертальні рухи кистю (повільні та максимально швидкі); для пальців рук;

імітаційні вправи: імітація кидків та ловіння м’яча різному та заданому темпі);

характеризує:розміщення

гравців на майданчику; виконує: пересування в стійці оджболіста(вправо, вліво, вперед, назад), вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху, від стіни, в парах, в колонах; ловіння м’яча знизу, від стіни;бере участь у рухливій грі «Вибивний»,

«Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто  найвлучніший? тощо»

вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.

контролює самопочуття до, під час та після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан.

 

Громадянська відповідальність –  сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, співпрацювати з іншими у процесі фізичного виховання, виявляти солідарність та зацікавлення у спільному розв’язанні проблем, здійснювати критичну і практичну рефлексію, в ухваленні спільних рішень в досягненнях мети, формування відповідальності та розуміння цінностей фізичної культури, дотримання демократичних принципів у фізкультурній діяльності.

 

 

Математична компетентність-

Уміння:

використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм, здійснення самооцінювання власного фізичного стану, вести рахунок при проведенні змагань у різних видах спорту, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналізуючи швидкість, відстань, траєкторію, тощо.

Ставлення:

усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності.

Навчальні ресурси:

завдання на подолання відстані, створення меню раціонального харчування.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях- Уміння:

організовувати та здійснювати туристичні мандрівки;

застосовувати інноваційні технології для покращення здоров’я;

виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури.

Ставлення:

розуміння гармонійної взаємодії людини і природи, сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини, ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, усвідомлення важливості бережливого природокористування. Навчальні ресурси:

туристичні мандрівки, фізичні вправи на свіжому повітрі, засоби загартовування, сучасні фітнес-технології.

 

2

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини;Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику.

Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча.

Рухлива гра «Мисливець і звірі»

 

 

 

 

3

Спеціальні вправи для черевного преса, спини; вправи на розтягування. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи.Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах.

 

 

 

 

4

Спеціальні вправи для черевного преса, спини; вправи на розтягування. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. Рухлива гра

«М’яч ведучому»

 

 

 

 

5

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для для розвитку швидкості, спритності.Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи.Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику.Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни. Рухлива гра «Хто найвлучніший?»

 

 

 

 

6

Особиста гігієна гравця. Правила здорового способу життя

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса .Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику.Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Рухлива гра «Вибивний»

 

 

 

7

Імітаційні вправи. Розміщення гравців на ігровому майданчику.Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча.Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра

«М’яч ведучому»

 

 

 

8

Особиста гігієна гравця. Правила здорового способу життя;

Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності. Рухлива гра

 «Хто найвлучніший?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 кл.

 

2. Модуль «Доджбол»

(8 год.)

Очікувані результати навчання

Наскрізні змістові лінії

 Ключові компетентності

1

Місце українського доджболу на сучасному етапі розвитку європейського спорту та  Всесвітніх ігор. Правила безпеки на ігровому майданчику. ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами.

 

розкриває місце українського доджболу на сучасному етапі розвитку європейського спорту та Всесвітніх ігор;

 

обґрунтовує значення точних кидків та ловіння м’яча;

 

дотримується: правил безпеки на ігровому майданчику, правил гри та правил здорового способу життя;

 

виконує: стрибкові вправи;

 

спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини;

 

вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності;

 

вправи для кистей рук: обертальні рухи кистю (повільні та максимально швидкі); для пальців рук;

 

імітаційні вправи: імітація кидків та ловіння м’яча різному та заданому темпі);

 

виконує: способи пересування по доджбольному майданчику; кидки м’яча зверху;

 

ловіння м’яча знизу від стіни, в парах та колонах;

 

кидки м’яча знизу після переміщення; вибір місця для кидків;

вибір місця для ловіння; кидки м’яча після ловіння;

бере участь: у навчальній грі доджбол за спрощеними правилами; у рухливих іграх

 

свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших

 

вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.

 

контролює самопочуття до, під час та після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан.

Громадянська відповідальність –  сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, співпрацювати з іншими у процесі фізичного виховання, виявляти солідарність та зацікавлення у спільному розв’язанні проблем, здійснювати критичну і практичну рефлексію, в ухваленні спільних рішень в досягненнях мети, формування відповідальності та розуміння цінностей фізичної культури, дотримання демократичних принципів у фізкультурній діяльності.

 

 

Математична компетентність-

Уміння:

використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм, здійснення самооцінювання власного фізичного стану, вести рахунок при проведенні змагань у різних видах спорту, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналізуючи швидкість, відстань, траєкторію, тощо.

Ставлення:

усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності.

Навчальні ресурси:

завдання на подолання відстані, створення меню раціонального харчування.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях- Уміння:

організовувати та здійснювати туристичні мандрівки;

застосовувати інноваційні технології для покращення здоров’я;

виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури.

Ставлення:

розуміння гармонійної взаємодії людини і природи, сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини, ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, усвідомлення важливості бережливого природокористування. Навчальні ресурси:

туристичні мандрівки, фізичні вправи на свіжому повітрі, засоби загартовування, сучасні фітнес-технології.

 

2

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

3

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

4

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

5

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

6

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

7

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

8

ЗРВ.СФП. Тактико – технічна підготовка. Навчальна гра доджбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
3426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку