«Години психолога»
Наливайко Світлани Анатоліївни
в НВО «Новомиргородська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів№ 2- ДНЗ»
на 2021/2022 навчальний рік
Класи |
Дата |
Тематика годин |
Мета |
При-мітки |
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
|||||
1-А 1-Б |
07.09 |
Адаптаційне заняття «Я і мій клас» |
Допомога у адаптаційний період |
|
|
2-А 2-Б |
08.09
|
Адаптаційне заняття «Я частина класного колективу» |
Допомога у адаптаційний період |
|
|
3-А 3-Б |
09.09 |
Заняття 1 «Що таке емоції та почуття», Заняття 2 «Мої емоції та почуття» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
14.09 15.09 |
«Правила поведінки в школі» Корисні поради |
Формування навичок здорового способу життя |
|
|
5-А 5-Б |
16.09 |
Тренінгове заняття «Ми і наш клас" |
Допомога у адаптаційний період |
|
|
6-А 6-Б |
21.09 |
Колективний колаж «День народження смайлика» |
Навчити навичок ефективної комунікації |
|
|
7-А 7-Б |
22.09
|
Психодіагностування за методикою первинної діагностики та виявлення дітей „ГРУПИ РИЗИКУ” (М.І. Рожкова, М.А. Ковальчука) |
Попередження правопорушень |
|
|
8-А 8-Б |
23.09 |
Лекція «Як захистити себе від насильства» |
Запобігання та попередження насильству |
|
|
9 10 |
28.09 29.09 |
Перегляд та обговорення відеороликів «Цінуй життя», «Релакс», «Притча про життя» |
Утвердження цінності індивідуальності кожного, цінності життя |
|
|
11-А 11-Б |
30.09 |
Профдіагностування за методикою «ДДО» (Диференційно-діагностичний опитувальник Е.Клімова) |
Профорієнтаційна робота |
|
|
ЖОВТЕНЬ |
|||||
1-А 1-Б |
05.10 |
Психологічне дослідження готовності першокласників до школи |
Допомога в адаптаційний період |
|
|
2-А 2-Б
|
06.10
|
Корекційна робота засобами арт-терапії |
Робота з емоційно дезадаптованими дітьми |
|
|
3-А 3-Б |
07.10 |
Заняття 3 «Кожна людина неповторна» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
12.10 13.10 |
Заняття 1 «Що таке емоції та почуття», Заняття 2 «Мої емоції та почуття» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
15.10 |
Діагностика за методикою «Анкета шкільної адаптації у 5 класі»
|
Виявлення рівня адаптації 5-ти класників до нових умов навчання |
|
|
6-А 6-Б |
19.10 |
Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР) (за 3. Карпенко) |
Визначення особливостей особистості |
|
|
7-А 7-Б |
20.10 |
Тренінг «Стереотипи і міфи насильства в сім’ї» |
Популяризація ненасильницької поведінки |
|
|
8-А 8-Б |
21.10 |
Лекція «Наркоманія у підлітковому віці» |
Профілактика вживання наркотичних та психоактивних речовин |
|
|
ЛИСТОПАД
|
|||||
1-А 1-Б |
02.11 |
Корекційне заняття 1-2 за авторською програмою розвитку пізнавальних процесів учнів 1 класів «Пізнайко» |
Розвиток пізнавальних процесів |
|
|
2-А 2-Б |
03.11 |
Корекційне заняття «Вчись володіти собою» |
Корекція особистісних вад, поведінкових розладів та дитячої агресивності |
|
|
3-А 3-Б |
04.11 |
Заняття 4 «Шануй себе і поважай інших» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
09.11 10.11 |
Заняття 3 «Кожна людина неповторна» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
11.11 |
Тренінг «Я +інші» за модулем «Спілкуємось та діємо»
|
Навчити навичок ефективної комунікації |
|
|
6-А 6-Б |
16.11 |
Тренінг «Закон обов’язковий для всіх»
|
Профілактики правопорушень |
|
|
7-А 7-Б |
17.11 |
Лекція «Відповідальність неповнолітніх» |
Профілактики правопорушень |
|
|
8-А 8-Б |
18.11 |
Профілактичні заходи «Шкідливі звички до Дня відмови від паління |
Попередження шкідливих звичок, формування здорового способу життя |
|
|
9 10 |
23.11 24.11 |
Акція «Біла стрічка» до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок |
Популяризація ненасильницької поведінки |
|
|
11-А 11-Б |
25.11 |
Акція «16 днів проти насильства» до Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства» |
Правова освідченість, профілактика насильства в освітньому середовищі |
|
|
ГРУДЕНЬ
|
|||||
1-А 1-Б |
30.11 |
Корекційне заняття 3-4 за авторською програмою розвитку пізнавальних процесів учнів 1 класів «Пізнайко» |
Розвиток пізнавальних процесів |
|
|
2-А 2-Б
|
01.12 |
Конкурс малюнків «Скажемо насильству – НІ!» |
Популяризація ненасильницької поведінки |
|
|
3-А 3-Б |
02.12 |
Заняття 5 «Вчимося дружити» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
07.12 08.12 |
Заняття 4 «Шануй себе і поважай інших» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
09.12 |
«Як запобігти булінгу? Поради і вправи для розвитку емпатії» |
Попередження булінгу та насильства |
|
|
6-А 6-Б |
14.12 |
Аналіз правових ситуацій «Вчимося протидіяти насиллю», «Нестерпне ставлення до насильства» |
Профілактика насильства та жорстокого поводження в освітньому середовищі |
|
|
7-А 7-Б 8-А 8-Б |
15.12
16.12 |
Тренінг «Вплив куріння на здоров’я» |
Формування навичок здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок |
|
|
9
|
21.12
|
Діагностика профорієнтаційних нахилів і інтересів. |
Профорієнтаційна робота |
|
|
10 11-А 11-Б |
22.12 23.12 |
«ВІЛ/СНІД. Толерантність до ВІЛ-інфікованих». |
Формування культури здорового способу життя, толерантності |
|
|
СІЧЕНЬ
|
|||||
4-А 4-Б 4-В |
11.01 12.01 |
Заняття 5 «Вчимося дружити», заняття 6 «Вчимося спілкуватися з повагою один до одного» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
13.01 |
Тренінг «Я у світі професій» (конкурс малюнків «Світ професій»).
|
Профорієнтаційна робота з учнями |
|
|
6-А 6-Б |
18.01 |
Тренінг 1 «Здоров’я та здоровий спосіб життя» за модулем «Твоє життя – твій вибір»
|
Формування навичок здорового способу життя, розвиток навичок протистояння соціал.тиску |
|
|
7-А 7-Б |
19.01
|
Заняття 1 «Стать і статеві стосунки» за модулем «Прояви турботу і обачливість».
|
Статеве виховання, сприяння збереженню репродуктивного здоров’я, формування навичок відповідальної безпечної поведінки |
|
|
8-А 8-Б |
20.01 |
Перегляд та обговорення відеороликів «Цінуй життя», «Релакс», «Притча про життя» |
Утвердження цінності індивідуальності кожного, цінності життя |
|
|
9 10 |
25.01 26.01 |
Тренінг «Конфлікти та їх вирішення» |
Формування навичок безконфліктного спілкування і підготовки медіаторів серед учнів |
|
|
11-А 11-Б |
27.01 |
Діагностика профорієнтаційних нахилів і інтересів. |
Профорієнтаційна робота |
|
|
ЛЮТИЙ
|
|||||
1-А 1-Б |
01.02 |
Корекційне заняття 5-6 за авторською програмою розвитку пізнавальних процесів учнів 1 класів «Пізнайко» |
Розвиток пізнавальних процесів |
|
|
2-А 2-Б |
02.02 |
Казкотерапевтичне заняття (повчальні казки, притчі).
|
Формування людських якостей, моральних принципів |
|
|
3-А 3-Б |
03.02 |
Заняття 6 «Вчимося спілкуватися з повагою один до одного» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
08.02 09.02 |
Заняття 7 «Почуття і співчуття», заняття 8 «Бути добрим просто» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
10.02 |
Тренінг «Дружба і товаришування»
|
Формування людських якостей, моральних принципів |
|
|
6-А 6-Б |
15.02 |
Тренінг 2 «Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю» за модулем «Твоє життя – твій вибір» |
Формування навичок здорового способу життя, розвиток навичок протистояння соціал.тиску |
|
|
7-А 7-Б |
16.02
|
Заняття 2 «Ризикована поведінка» за модулем «Прояви турботу і обачливість».
|
Статеве виховання, сприяння збереженню репродуктивного здоров’я, формування навичок відповідальної безпечної поведінки |
|
|
8-А 8-Б |
17.02 |
Просвітницький тренінг «Я – за безпечний Інтернет»
|
Формування безпечної відповідальної поведінки в Інтернет-мережі |
|
|
9 10 |
22.02 23.02 |
Просвітницький тренінг «Я – за безпечний Інтернет»
|
Формування безпечної відповідальної поведінки в Інтернет-мережі |
|
|
11-А 11-Б |
24.02 |
Година спілкування «Створення сприятливої атмосфери в сім’ї під час іспитів» |
Допомога в створенні сприятливої психологічної атмосфери |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
|||||
1-А 1-Б |
01.03 |
Корекційне заняття 7-8 за авторською програмою розвитку пізнавальних процесів учнів 1 класів «Пізнайко» |
Розвиток пізнавальних процесів |
|
|
2-А 2-Б |
02.03 |
Практичне заняття «Умій сказати НІ! в екстремальних ситуаціях»
|
Формування відповідальної та впевненої поведінки |
|
|
3-А 3-Б |
03.03 |
Заняття 7 «Почуття і співчуття», заняття 8 «Бути добрим просто» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-Б 4-В |
09.03 |
Діагностика готовності до переходу у середню ланку навчання (Соціометрія, тест смооцінки Лонга-Зінглера, анкета «Квітка улюблених предметів», схема характеристика класу).
|
Визначення рівня готовності учнів до переходу у середню ланку |
|
|
5-А 5-Б |
10.03 |
Лекція «Булінг та кібербулінг» |
Формування навичок безконфліктного спілкування, профілактика булінгу та насильства в освітньому середовищі
|
|
|
6-А 6-Б |
15.03 |
Тренінг 3 «Визнач свою позицію» за модулем «Твоє життя – твій вибір»
|
Формування навичок здорового способу життя, розвиток навичок протистояння соціал.тиску |
|
|
7-А 7-Б |
16.03
|
Заняття 1 «ВІЛ/СНІД» за модулем «Прояви турботу і обачливість».
|
Статеве виховання, сприяння збереженню репродуктивного здоров’я, формування навичок відповідальної безпечної поведінки |
|
|
8-А 8-Б |
17.03 |
Лекція «Підлітковий алкоголізм» |
Профілактика вживання алкоголю |
|
|
9 10 |
29.03 30.03 |
Тренінг «Вибір професії - вибір майбутнього» |
Профорієнтаційна робота
|
|
|
11-А 11-Б |
31.03 |
Практичні поради «Вчись володіти собою» |
Психологічна підтримка та допомога під час здачі ЗНО, запобігання психоемоційному перевантаженню |
|
|
КВІТЕНЬ
|
|||||
1-А 1-Б |
05.04
|
Корекційне заняття 9-10 за авторською програмою розвитку пізнавальних процесів учнів 1 класів «Пізнайко» |
Розвиток пізнавальних процесів |
|
|
2-А 2-Б |
06.04
|
Практичне заняття «Протидія булінгу в дитячому середовищі». |
Профілактика булінгу та насильства в освітньому середовищі
|
|
|
3-А 3-Б |
07.04 |
Заняття 9 «Впевнена поведінка», заняття 10 «Правила світлофора» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
12.04 13.04 |
Заняття 9 «Впевнена поведінка», заняття 10 «Правила світлофора» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
14.04 |
Практичне заняття «Умій відповідати за свої вчинки» |
Профілактика правопорушень
|
|
|
6-А 6-Б |
19.04 |
Тренінг 4 «Визнач свою позицію» за модулем «Твоє життя – твій вибір»
|
Формування навичок здорового способу життя, розвиток навичок протистояння соціал.тиску |
|
|
7-А 7-Б |
20.04 |
Заняття 4 «Відповідальна безпечна поведінка» за модулем «Прояви турботу і обачливість».
|
Статеве виховання, сприяння збереженню репродуктивного здоров’я, формування навичок відповідальної безпечної поведінки |
|
|
8-А 8-Б |
21.04 |
Заняття «Подолай своїх драконів. Я – хороший, ти – хороший. Ми – хороші» |
Розвиток рефлексії, усвідомлення своїх вад, розуміння їх тимчасовості, корекція вчинками, сприйняття себе
|
|
|
9 10 |
26.04 27.04 |
Практичне заняття «Кримінальна відповідальність»
|
Профілактика правопорушень |
|
|
11-А 11-Б |
28.04 |
Лекція «Працевлаштування неповнолітніх в Україні: особливості законодавства» |
Усвідомлення існування рабства, джерел небезпеки, формування вмінь і навичок протистояти маніпуляціям |
|
|
ТРАВЕНЬ
|
|||||
1-А 1-Б |
03.05 |
Корекційне заняття 11-12 за авторською програмою розвитку пізнавальних процесів учнів 1 класів «Пізнайко» |
Розвиток пізнавальних процесів |
|
|
2-А 2-Б |
04.05 |
Зустріч за круглим столом «Мистецтво родинного спілкування» |
Формування морально-етичних норм
|
|
|
3-А 3-Б |
05.05 |
Заняття 11 «Розумію інших. Володію собою», заняття 12 «Я серед інших – ми разом» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
4-А 4-Б 4-В |
10.05 11.05 |
Заняття 11 «Розумію інших. Володію собою», заняття 12 «Я серед інших – ми разом» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими» |
Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності |
|
|
5-А 5-Б |
12.05 |
Тренінг «Права та обов´язки» |
Правова освіта, профілактика правопорушень, формування здатності до самоконтролю |
|
|
6-А 6-Б |
17.05 |
Тренінг 5 «Як діяти в ситуаціях ризику» за модулем «Твоє життя – твій вибір»
|
Формування навичок здорового способу життя, розвиток навичок протистояння соціал.тиску |
|
|
7-А 7-Б |
18.05 |
Година спілкування «Найважливіша у світі людина» |
Утвердження цінності індивідуальності кожного, цінності життя
|
|
|
8-А 8-Б |
19.05 |
Практичне заняття «Навички подолання стресових станів» |
Навчити під час стресової ситуації емоційне замінити на раціональне
|
|
|