План гуртка "Грайлик" за Програмою з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі

Про матеріал

Мета гурткової роботи:

Залучення дітей до творчої, соціально - значущої діяльності через ознайомлення з театральною виставою як видовищем та використання театралізації як засобу для розкріпачення і усунення внутрішньої скутості дітей.

Розвиток мовленнєво - комунікативних здібностей дітей та обдарованості.

Створення умов для розвитку особистості та творчої самореалізації кожної дитини.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                                              Затверджую

                                                                                     завідувач Зачепилівського

ДНЗ (ясла - садок) “Ромашка”

Зачепилівської селищної ради

_______________І.М.Порціян

 

 

 

Режим роботи гуртка

“Грайлик”

за Програмою

з організації театралізованої діяльності

в дошкільному навчальному закладі

“ГРАЙЛИК”

Зачепилівського ДНЗ

(ясла - садок) “Ромашка”

Зачепилівської селищної ради

Зачепилівського району

Харківської області

у І молодшій групі

на 2018 – 2019 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СХВАЛЕНО

педагогічною радою

протокол від 31.08.2018р.№

 

 

                                                                                                 Затверджую

                                                                                     завідувач Зачепилівського

ДНЗ (ясла - садок) “Ромашка”

Зачепилівської селищної ради

_______________І.М.Порціян

 

 

 

 

Розклад гурткових занять

за Програмою “Грайлик”

Зачепилівського ДНЗ я/с “Ромашка”

у І молодшій групі

на 2018 – 2019 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

Щовівторка 1600 - 1615

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета гурткової  роботи:

Залучення дітей до творчої, соціально - значущої діяльності через ознайомлення з театральною виставою як видовищем та використання театралізації як засобу для розкріпачення і усунення внутрішньої скутості дітей.

Розвиток мовленнєво - комунікативних здібностей дітей та обдарованості.

Створення умов для розвитку особистості та творчої самореалізації кожної дитини.

 

Завдання:

  •  Ознайомлювати дітей з різновидами театрів
  • Підтримувати прояви емоційних відгуків на події, що відображаються у сюжетах (радіти, співпереживати,шкодувати тощо)
  • Навчати дітей промовляти фрази та уривки з літературного твору від дійової особи гри,узгоджувати дії і рухи зі словом
  • Збагачувати словниковий запас, ознайомлювати з театральними професіями і театральною термінологією, розвивати діалогічне мовлення, його інтонаційну виразність
  • Залучати малюків до виконання елементарних рольових дій персонажів в іграх - драматизаціях, інсценізаціях українських народних дитячих малих форм, супроводжуючи текст рухами і діями
  • Вправляти у водінні ляльок різних видів театрів
  • Формувати досвід соціальних навичок поведінки
  • Розвивати вміння довільно реагувати на команду чи музичний сигнал
  • Розвивати здатність запам’ятовувати слова героїв спектаклів, зорову, слухову увагу, пам’ять, спостережливість, образне мислення, фантазію, уяву, інтерес до сценічного мистецтва
  • Виховувати культуру поведінки

Очікувані результати:

діти повинні вміти:

- розігрувати нескладні сюжети за знайомими  літературними творами, використовуючи виразні засоби (міміку, інтонацію, жести)

- з цікавістю використовувати театралізовані образні іграшки з різних матеріалів

- відчувати і розуміти емоційний стан героїв, вступати в рольову взаємодію з іншими персонажами

- виступати перед однолітками, дітьми інших груп, іншою аудиторією.

повинні знати:

- деякі види театрів,

- деякі прийоми маніпуляції, що застосовуються в знайомих видахтеатрів: гумової, пластмасової, м'якої іграшки (ляльковий), настільному, конусної іграшки.

повинні мати уявлення:

- про театр, театральну культуру

- ролі артистів, ляльок

- про правила поведінки в театрі

Вересень

 

І тиждень

Відкриття гуртка. Бесіда «З чого починається театр?» (виявлення знань дітей про театр)

ІІ тиждень

Ознайомлення з театром (розповідь вихователя)

ІІІ тиждень

Як поводитися в театрі? (знайомство з правилами поведінки в театрі)

ІV тиждень

Театральні професії (професії людей які працюють в театрі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

І тиждень

Театр дітей – виконавців, театр актора, ляльковий театр (розповідь вихователя)

ІІ тиждень

Настільний театр іграшок

ІІІ тиждень

Настільний театр картинок

ІV тиждень

Пальчиковий театр

Театр рукавичок, або театр Петрушок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

І тиждень

Театр образних іграшок

ІІ тиждень

Картинки на фланелеграфі

ІІІ тиждень

Виставка різних видів театрів

ІV тиждень

Гра – забавлянка Сорока – ворона»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

І тиждень

Гра з лялькою - рукавичкою. Вправа «Лялько, я з тобою граюсь»

ІІ тиждень

«Лялько, я тебе знаю» (вправляння у прийомах управління лялькою – рукавичкою)

ІІІ тиждень

Гра «Вгадай» (відтворення емоцій казкових героїв)

ІV тиждень

Театр на столі (формування навичок ляльководіння іграшкою настільного театру)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

 

І тиждень

Ознайомлення дітей з ширмою

ІІ тиждень

Колядки. Щедрівки

ІІІ тиждень

Показ настільного театру «Рукавичка»

ІV тиждень

Гра – драматизація української народної казки «Рукавичка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

І тиждень

Показ казки «Теремок» на магнітній дошці

ІІ тиждень

Вправа на розвиток інтонації «Чий голосок» (підготовка до ведення діалогу)

ІІІ тиждень

Вправа «Хто як рухається?» (передача характерних рухів тварин»)

ІV тиждень

Розповідь української народної пісні «Бім – бом»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

І тиждень

Ознайомлення дітей з театральною термінологією: театр, фойє, каса,касир, квиток, гардеробник,зала,глядачі

ІІ тиждень

Закличка «Іди, іди, дощику» (входження в образ крапельок, передавання його за допомогою пантоміми)

ІІІ тиждень

Гра – імітація «Пташок викликаю із рідного краю…» (імітування рухів птахів)

ІV тиждень

Бесіда «Що я знаю про театри?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

І тиждень

Розглядання ілюстрацій та бесіда за текстом казки «Колобок»

ІІ тиждень

Гра – імпровізація «Я Колобок, рум’яний бочок» (наспівування пісеньки Колобка)

ІІІ тиждень

Ведення рольового діалогу героїв казки «Колобок»

ІV тиждень

Драматизація казки «Колобок» (участь дітей)

Ознайомлення з театральною термінологією: атрибути, глядачі, вистава, місце, ряд, партер, балкон, сцена, актор

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

І тиждень

Знайомство з українською народною піснею «Я Лисичка, я сестричка»

ІІ тиждень

Ознайомлення дітей з російською народною казкою в обробці І. Франка «Ріпка»

Бесіда за змістом казки

ІІІ тиждень

Повторне прослуховування казки «Ріпка» в акторському виконанні

ІV тиждень

Інсценування казки «Ріпка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список дітей І молодшої групи

 

1.Багдасарян Тігран

2.Васільєв Максим

3.Воронцев Володимир

4.Герасименко Владислава

5.Гненна Тетяна

6.Дяконов Олексій

7.Зеленський Марк

8.Капустіна Анна

9.Курінний Давид

10.Мерзляков Єгор

11.Миргородська Катерина

12.Мініна Єлизавета

13.Овсянікова Софія

14.Пипич Єва

15.Пілюгін Остап

16.Пісок Давід

17.Сухоруков Назар

18.Ткаченко Олег

 

 

 

 

 

Розписка

 

сел.Зачепилівка

 

 

Ми, батьки дітей, що відвідують І молодшу групу Зачепилівського дошкільного навчального закладу (ясел – садку) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Зачепилівького району Харківської області, що нижче підписалися, склали цю розписку, про те, що ми дозволяємо своїм дітям займатися гуртковою роботою за Програмою з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі «Грайлик», яка буде здійснюватись в приміщенні закладу кожного вівторка в другій половині дня, вихователями: Ігнатюк І.О.,

 

1.Сідельнікова Наталія Станіславівна_____________

2.Васільєва Майя Вікторівна____________________

3.Воронцева Марина Олексіївна_________________

4.Герасименко Альона Олександрівна____________

5.Гненна Ольга Яківна_________________________

6.Порохня Алевтина Володимирівна_____________

7.Зеленська Юлія Володимирівна_______________

8.Капустіна Анастасія Григорівна_______________

9.Курінна Віта Анатоліївна_____________________

10.Мерзлякова Наталія Миколаївна______________

11.Миргородська Ольга Володимирівна__________

12.Мініна Ганна Миколаївна____________________

13.Пономарьова Світлана Вікторівна______________

14.Садова Альона Олександрівна_________________

15.Пілюгіна Ольга Василівна____________________

16.Пісок Дарина Юріївна_______________________

17.Сухорукова Аліна Юріївна___________________

18.Ткаченко Ліана Василівна____________________

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єня Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
8606
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку