План Індивідуальної роботи під час карантину вчителя біології

Про матеріал

Планування методичної роботи вчителя на час карантину є важливою складовою методичної роботи педагогічного працівника вцілому, і дає можливість не тільки організувати раціонально свій час, а ще й грамотно прозвітуватися про виконану роботу. Даний матеріал можна використовувати вчителям природничо-математичного циклу.

Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

вчителя біології, хімії.

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7, 9,  11 класів

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Опрацювання фахової онлайн-літератури.

8. 00 – 14.00

 

 

2

17. 03

1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали)

2. Онлайн консультації з учнями 6,7,9,11 класів

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7, 9,  11 класів

8. 00 – 14.00

 

 

3

18. 03

1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,7, 9,  11 класів

3. Онлайн консультації з учнями 6,7,9,11 класів

8. 00 – 14.00

 

 

4

19. 03

1.Упорядкування папки самоосвіти

2. Опрацювання фахової літератури

3. Онлайн консультації з учнями 6,7,9,11 класів

8. 00- 14.00

 

5

20.03

1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології

2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань..

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

8.00 –14.00

 

 

 

6

23.003

1. Опрацювання фахової літератури

2. Упорядкування дидактичного матеріалу  з образотворчого мистецтва

 3. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus

8.00 –14.00

 

 

 

 

 

Дистанційний курс «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»

7

24.03

1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами

2. Упорядкування дидактичного матеріалу з основ здоров’я

3. Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта»

4. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus

8.00 –14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанційний курс

«Оцінка функцій зовнішнього дихання в пуль монологічній та терапевтичній практиці»

8

25.03

  1. Упорядкування гербарних зразків з біології

 2. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus     

8.00 – 14.00

 

 

 

 

Дистанційний курс

«4 кроки до здорового харчування»

9

26.03

1. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus     

2.Систематизація матеріалів.

3. Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта»

4. Догляд за кімнатними рослинами кабінету.

8.00 –14.00

Дистанційний курс

«4 кроки до здорового харчування»

10

27.03

1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Підготовка конспектів уроків.

3. Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

8.00 –14.00

 

 

 

 

Дистанційний курс

«Дім (не) безпеки»

11

30.03

1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00 –14.00

 

12

31.03

1. 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 2. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів

8.00 –14.00

 

13

01.04

1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів

2. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00 –14.00

 

14

02.04

1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів

 2. Робота зі шкільною документацією.

 3. Підготовка конспектів уроків

8.00 –14.00

 

15

03.04

1. Розробка і розміщення завдань для учнів 6,7,9,11 класів

2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3.Корекція календарно – тематичного планування. 4. Догляд за кімнатними рослинами кабінету

 

 

8.00 –14.00

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
24 грудня 2020
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку