План індивідуальної роботи з молодим учителем англійської мови

Про матеріал
Наставництво - необхідна складова програми професійної адаптації молодих фахівців для прискорення залучення їх в трудовий процес з урахуванням їх індивідуальних схильностей. Наставник - досвідчений вчитель, що володіє високими професійними і моральними якостями, знаннями в галузі методики викладання предмету і виховання дітей .
Перегляд файлу

План індивідуальної роботи

з молодим учителем англійської мови

 

Вчитель:

Наставник:

Проблема: Вивчення методики проведення сучасного уроку англійської  мови. Розвиток творчої активності молодого вчителя.

 

Вересень

  1. Планування навчального матеріалу з англійської мови на новий навчальний рік.
  2. Деякі підходи до організації роботи по розвитку творчих здібностей учнів.
  3. Про оцінювання навчальних досягнень учнів.

Практичне завдання

  1. Уважно вивчити програму з англійської мови (основні вимоги до викладання предмета, пояснювальну записку, зміст шкільних підручників).
  2. Проаналізувати календарне планування, спланувати семестрові контрольні роботи з чотирьох видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, мовлення, письмо).
  3. Скласти список необхідної навчально-методичної літератури.
  4. Скласти завдання для шкільної олімпіади з англійської мови.
  5. Скласти алгоритм підготовки вчителя до уроку.

 

Жовтень

  1. Додатково опрацювати особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з англійської мови.

Практичне заняття

  1. Розробити завдання для контрольних робіт на І семестр.
  2. Підібрати тексти для аудіювання та читання.
  3. Виробити рекомендації щодо подолання прогалин у знаннях учнів, що були виявлені при проведенні контрольних робіт.

 

Січень

  1. Методичні поради. Зустріч з учителем-методистом, учителями інших шкіл.
  2. Відвідування та взаємовідвідування уроків.

Практичне заняття

  1. Навчання аналізу відвіданих уроків.
  2. Моделювання уроків та їх фрагментів у формі ділової гри.

 

Квітень

  1. Індивідуальний підхід до учнів у процесі навчання.

Практичне заняття

  1. Відвідування уроку досвідченого вчителя. Аналіз відвіданого уроку. Самоаналіз можливостей володіння прийомами і методами організації індивідуального підходу до учнів під час уроку.
  2. Складання системи диференційованих завдань, яка допоможе правильно організувати вивчення теми.
  3. Сформулювати основні напрямки індивідуалізації навчання.

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
27 грудня 2019
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку