План-конспект уроку
Тема програми: «Моделювання. Основи алгоритмізації»
Тема уроку: «Практична робота «Створення та виконання алгоритмів практична робота»»
Мета уроку:
Тип уроку:. урок застосування знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: проектор, комп'ютери під керуванням Windows XP, роздатковий матеріал у вигляді опорного конспекту..
Програмне забезпечення: Turbo Pascal, онлайн-сервеси: https://learningapps.org, https://play.kahoot.it.
Хід уроку
Виконати вправу «Дві М»
Розташуй на «Можна і не можна»
Використовується опорний конспект-картка із завданнями
Учням запропоновано виконати вікторину-тест “Основні поняття алгоритму”. (Учні виконують тест на сайті kahoot.it).
Середній рівень завдань
Екран викладача (адміністратора гри)
підключення учнів/підтвердження особи
Початок гри(питання з варіантами відповідей/екран)
що учні бачать на екранах телефона(варіанти відповідей у вигляді геометричний фігур (додаток 1)
Виконання інтерактивної вправи «Відповідність означень» (учням пропонується розпізнати QR-код та знайти пари понять та означень) (додаток 2)
Завдання учням. Розгадати ребус та дізнатись тему уроку. (додаток 3)
Проблемні запитання:
Проведення інструктажу з правил техніки безпеки щодо поведінки у комп’ютерному класі та роботи за комп’ютером.
Виконання практичної роботи (додаток 4).
Додаток 5
Початковий – середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Скласти програму:
Пропоную виконати ІВ «Три М»
Необхідно на зірці написати три моменти, які у вас вийшли чудово в процесі уроку, а на хмарці написати дію яка допоможе вам покращити роботу на наступному уроці та прикріпити їх на дошку.