План-конспек на тему "Практична робота «Створення та виконання алгоритмів"

Про матеріал
План-конспект урок, що допоможе учителю урізноманітнити свої напрацювання ребусами з інформатики, інтерактивними вправами з використання гаджетів такими як мобільний телефон
Перегляд файлу

План-конспект уроку

Тема програми: «Моделювання. Основи алгоритмізації»

Тема уроку: «Практична робота «Створення та виконання алгоритмів практична робота»»

Мета уроку:

  •         навчальна: навчитись подавати найпростіші алгоритми у різних видах;
  •         розвивальна: розвивати практичні навички роботи на комп’ютері, формувати технічну культуру учня та логічне мислення
  • виховна: виховувати інтерес до предмету, розкриваючи необхідність знання мови в подальшому житті; виховувати культуру мовлення.

Тип уроку:. урок застосування знань, умінь і навичок

Обладнання та наочність: проектор, комп'ютери під керуванням Windows XP, роздатковий матеріал у вигляді опорного конспекту..

Програмне забезпечення: Turbo Pascal, онлайн-сервеси: https://learningapps.org, https://play.kahoot.it.

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап (1 хв.)
  •     Перевірка готовності учнів до уроку;
  •     Повторення правил ТБ:

Виконати вправу  «Дві М»

Розташуй на «Можна і не можна»

  1. Перевірка домашнього завдання (3 хв.)

Використовується опорний конспект-картка із завданнями

Учням запропоновано виконати вікторину-тест “Основні поняття алгоритму. (Учні виконують тест на сайті kahoot.it).

Середній рівень завдань

Екран викладача (адміністратора гри)

підключення учнів/підтвердження особи

Початок гри(питання з варіантами відповідей/екран)

  1. S80214-204807

що учні бачать на екранах телефона(варіанти відповідей у вигляді геометричний фігур (додаток 1)

  1. Актуалізація опорних знань (4 хв.)

Виконання інтерактивної вправи «Відповідність означень» (учням пропонується розпізнати QR-код та знайти пари понять та означень) (додаток 2)

  1. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку (5 хв.)

Завдання учням. Розгадати ребус та дізнатись тему уроку. (додаток 3)

Проблемні запитання:

  • А що ми з вами знаємо про цю тему?
  • Як у житті використовуються алгоритми?
  • Які ви знаєте види представлення алгоритмів?
  1. Виконання лабораторно-практичної роботи (27 хв.)

Проведення інструктажу з правил техніки безпеки щодо поведінки у комп’ютерному класі та роботи за комп’ютером.

  • Для чого нам потрібна техніка безпеки?
  • Для збереження свого здоров’я та здоров’я оточуючих як треба поводити себе у комп’ютерному класі?
  • На якій відстані від екрану ви повинні сидіти?
  • Як треба вмикати та вимикати  комп’ютери?

Виконання практичної роботи (додаток 4).

  1.            Підведення підсумків (3 хв.)
  • Які  поради ви б дали програмісті-початківцю?
  • З чого треба почати свій шлях до цієї професії?
  1.            Повідомлення домашнього завдання (2 хв.)

Додаток 5

Початковий – середній  рівень

  • Створіть блок-схему «Мій сніданок»

Достатній  рівень

  • Скласти програму обчислення значення функції F=A*Ln(A+B)+CosB/C при A=0.6, B=–2.3, C=4.1

Високий  рівень

Скласти програму:

  • Людині сьогодні виповнилося R років. Скільки йому днів? Годин? Хвилин? Секунд? (Високосні роки не враховувати).
  1.            Рефлексія ( 2хв.)

Пропоную  виконати ІВ «Три М»

Необхідно на зірці написати три моменти, які у вас вийшли чудово в процесі уроку, а на хмарці написати дію яка допоможе вам покращити роботу на наступному уроці та прикріпити їх на дошку.

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
1505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку